REFERENT DS PŁAC Ostrów Wielkopolski oferta pracy "KT-INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, zasiłkówwykształcenie średnie lub wyższeznajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie na podobnym stanowisku
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: "KT-INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odolanowska 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń, zasiłkówwykształcenie średnie lub wyższeznajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie na podobnym stanowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
"KT-INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Odolanowska 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty, telefoniczny: 62 7364468, CV przesłać na e-mail: kt-invest (at) tlen.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Odolanowska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5def003f438314e6ff9a7520a63b6400
Podobne oferty pracy
Harmonogram stażu:
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Jasło (podkarpackie)
pełna obsługa w zakresie uposażenia pracowników w zakresie BHP zgodnie z taryfikatorem, przyjmowanie, wysyłanie i ewidencja korespondencji, ewidencja czasu pracy, prace przygotowawcze związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (zamawianie odzieży, narzędzi pracy).Oferta pracy przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzedaż obuwia
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Świdnik (lubelskie)
Praca w dziale sprzedaży, wystawiane WZ, zamówień, kontrola przebiegu realizacji zamówienia.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
opracowania graficzne, projektowanie reklam, obsługa klienta detalicznego
P.P.H.U Anna Nowacka Wrzesień - 2016-02-15 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
zg z programem stazu
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zasadnicze zawodowe, znajomość branży (transport drogowy w UE, Europie Wschodniej), uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w transporcie międzynarodowym, znajomość j. angielskiego w stopniu b. dobrym, rosyjskiego, ukraińskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji przewozowej, dokumentacji samochodu. Transport drogowy towarów: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Lublin (lubelskie)
Naprawa samochodów posobowych,automatycznych skrzyń biegów. Drobne naprawy mechaniczne.
ILEX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Józefów (mazowieckie)
przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółkidbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w oddzialeopracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejsporządzanie pism do kontrahentówobsługa kontrahentówsprawdzanie protokołów realizacji usługi po kątem zgodności z zapisami umowywspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału (dyrektora, koordynatora technicznego oraz specjalisty ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Grodków (opolskie)
Sporządzanie wycen realizowanych prac remontowych, koordynowanie prac remontowych, koordynowanie prowadzonych bieżących konserwacji i napraw urządzeń i instalacji technicznych w budynkach.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-23 - Zamość (lubelskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-05-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Cybinka (lubuskie)
Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu SYMFONIA Finanse i Księgowość. Mozliwość awansu dla ambitnych.
PLATINUM KING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Legnica (dolnośląskie)
Tworzenie metryki sprawu, pomoc w wyszukiwaniu kopert dowodowych, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Drobin (mazowieckie)
czynności administracyjne
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej spraw finansowo-księgowych odzdziału TUW w Lesznie
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2017-10-10 - Leszno (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
prace budowlane, murarsko-tynkarski
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-22 - Płock (mazowieckie)
składanie zamówień u dostawców oraz ich późniejszy nadzór, zbieranie ofert handlowych oraz ich zestawianie, kontakt z dostawcami w sprawie dostaw, reklamacji oraz wszystkich pozostałych spraw związanych z realizacją zamówień, współpraca z innymi działami firmy, nadzór nad poprawnością danych w systemie
GLOBAL COSMED GROUP S.A. - 2015-12-30 - Świętochłowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
-rejestracja i skanowanie korespondencji oraz wysyłanie przesyłek (praca przy komputerze),-segregacja i rozdział dokumentów (w tym listów, przesyłek, pism, potwierdzeń odbioru, gazet, itp),-obsługa klienta, w tym udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Gdynia (pomorskie)
zapoznanie się z przepisami prawnymi, obsługa i informacja Klientów wstępna weryfikacja przyjętych wniosków, wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnów (małopolskie)
- Przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy,- pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta,- obsługa sprzętu biurowego,- pomoc w arciwizacji dokumentów zgodnie RWA,- pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Gdynia (pomorskie)
przetwarzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)
Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-18 - Pyskowice (śląskie)
1. Obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2018-05-04 - Garbalin (łódzkie)
Codzienne sprzątanie biur.
PUH Inpuls Dudek Janusz - 2019-01-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)