REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI(NR 3685) Bydgoszcz oferta pracy KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI(NR 3685)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: czynności administracyjne
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-096 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: czynności administracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI(NR 3685)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziany umiarkowany stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Łużycka 32, 85-096 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt e-mail: dorota.muntowska (at) ajg.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Łużycka
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 23.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - archiwizowanie dokumentów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku, od godz.: 7-8 - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie droga mailową: rekrutacja (at) kancelariahtp.comProsimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Kancelarię Prawną HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2014 poz. 1182 t.j., z późn. zm.). Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Oświadczam, że jest mi wiadome, iż pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych. Oświadczam, że nieobjęte tym katalogiem dane osobowe podaję dobrowolnie.
KANCELARIA PRAWNA HTP PUNIEWSKA WASZCZYŃSKA SP.K. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie wezwań i zawiadomień, zszywanie akt sądowych, obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie poczty sądowej, podłączanie zwrotek, wykonywanie różnych zarządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do oddziału regionalnego z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez klientów (wnioskodawców/beneficjentów), podpisywanie, stemplowanie potwierdzenia odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do oddziału regionalnego. Prowadzenie wstępnej selekcji przesyłek dostarczonych do Oddziału Regionalnego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur. Przekazywanie korespondencji i pism do biur oddziału regionalnego.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, archiwizacja dokumentów. Bezpośrednia obsługa klienta (wnioskodawców/beneficjentów) oraz kierowanie ich do merytorycznych pracowników oddziału.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie projektów porozumień i decyzji oraz wniosków alimentacyjnych, ustalanie opłat dla rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
1. Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów.2. Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych.3. Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.).4. Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat oraz dokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy.5. Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6. Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalach społecznościowych.7. Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań i planów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-02-17 - Serock (mazowieckie)
praca w biurze Agencji
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Płońsk (mazowieckie)
fakturowanie, przyjmowanie towaru, dokumtacja
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żory (śląskie)
Obsłufga biura i sekretariatu, fakturowanie oraz współpraca z działem księgowym, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
- prowadz. korespondnecji związanej z działalnością admin. Działu Zaopatrzenia,- prowadz. w sposób staranny i przejrzysty dokument. dot. DZIAŁU ZAOPATRZENIA ( m. in. Systemu Zarządzania Jakością, zaistnienia incydetnów med., likwidacji zapasów nieprawidłowych w magazynach i składnicy (ICZMP),- obsł. komp. i urządzeń biur.,- arch. dokument.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Planowanie krajowej obsługi towarów, obsługa magazynowa, dokonywanie analiz i raportów.
AGC Glass Poland Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Opatów (świętokrzyskie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki, proste prace na linii produkcji
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Pudliszki (wielkopolskie)
Przyjmowanie dokumentów od podatników biura, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, sporządzanie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Czarnocin (łódzkie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, zlecenia, awizacja dostaw, obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem, ściąganie zamówień w ECODZIE, wystawianie dokumentów w EXPERTISie (FV, WZ, RW, PZ)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Krokowa (pomorskie)
rejestrowanie poczty, przygotowywanie dokumentów, bieżąca obsłiga sekretariatu wydziału w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych, prowadzenie dzienników ewidencji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Mikołów (śląskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami.2. Archiwizacja dokumentacji studenckiej.3. Prowadzenie dokumentacji toku studiów.4. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych.5. Przygotowanie i wysyłka korespondencji.6. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych.7. Sporządzanie decyzji administracyjnych.8. Wystawianie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
murarz
"Romex" Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane - 2018-08-20 - Bytom (śląskie)
zarządzanie podleglym zespołem, delegowanie zadań, magazynowanie towaru, obsługa wózka widłowego (wysokiego składowania)
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gorlice (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Administracja sprzedaży kruszyw, prace biurowe.
Górażdże Kruszywa Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Okmiany (dolnośląskie)
rozliczanie aut służbowych na podstawie ewidencji GPS, sporządzanie bieżącej korespondencji i sprawozdań cz. transportu. Nadzór nad obiegiem środków trwałych i przedmiotów niskocennych, rozliczanie czasu pracy kierowców i operatorów.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
PERUN S.A. - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
prace konserwacyjne, naprawy bieżące, monitorowanie stanu technicznego budynków szpitala.( Mile widziany 1 rok dośwaidczenia oraz uprawnienie do obsługi kotłów co)
ZACHODNIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wsparcie w poszczególnych komórkach administracyjnych firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz informacji w wydziałach firmy. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce stażu: Fitness Club 24 Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
przyjmowanie, rozdział i ewidencja korespondencji, dystrybuowanie korespondencji wewnętrznej, obsługa poczty elektronicznej kancelarii, zawieranie umów z dostawcami usług pocztowych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2017-06-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 7-9
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych, potwierdzenia rezerwacji, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie działów marketingowych. Dyżury 12 godzinne możliwa praca w nocy.Miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 i Zamenhofa 13.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin,obsługa poczty w języku chińskim.dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)