REFERENT DS. PERSONALNYCH Koszalin oferta pracy MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA, ODDZIAŁ W KOSZALINIE
Stanowisko: REFERENT DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. 2. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 3. Realizacja umów o zatrudnienie osadzonych kierowanych do IGB Mazovia oddział w Koszalinie. 4. Współpraca z komórkami zatrudnienia w jednostkach penitencjarnych. 5. Naliczanie i sporządzanie list płac pracowników oraz zleceniobiorców. 6. Terminowe przekazywanie do jednostek penitencjarnych list wynagrodzeń osadzonych zatrudnionych w IGB Mazovia oddział w Koszalinie. 7. Prowadzenie ewidencji i statystyki zatrudnienia skazanych. 8. Przygotowywanie dokumentów wymaganych przepisami prawa przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu stosunku pracy z pracownikami. 9. Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy (przeszeregowanie, awansowanie, nagradzanie, kary regulaminowe).
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA, ODDZIAŁ W KOSZALINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strefowa 15, 75-124 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. 2. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 3. Realizacja umów o zatrudnienie osadzonych kierowanych do IGB Mazovia oddział w Koszalinie. 4. Współpraca z komórkami zatrudnienia w jednostkach penitencjarnych. 5. Naliczanie i sporządzanie list płac pracowników oraz zleceniobiorców. 6. Terminowe przekazywanie do jednostek penitencjarnych list wynagrodzeń osadzonych zatrudnionych w IGB Mazovia oddział w Koszalinie. 7. Prowadzenie ewidencji i statystyki zatrudnienia skazanych. 8. Przygotowywanie dokumentów wymaganych przepisami prawa przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu stosunku pracy z pracownikami. 9. Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy (przeszeregowanie, awansowanie, nagradzanie, kary regulaminowe).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA, ODDZIAŁ W KOSZALINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-124 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:15: - 15:15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f37d6c2eacfc74ff7146d968f09bec25
Podobne oferty pracy
rozliczanie floty samochodowej, wspomaganie przy składaniu wniosków zamówień publicznych, rozliczanie faktur i dojazdów, archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Stare Babice (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Czerniejewo (wielkopolskie)
magazynier-kierowca
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
produkcja szynek, kiełbas, parówek, praca w temperaturze ok. 5 stopni C
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Ruda Śląska (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kartuzy (pomorskie)
referent ds. administracji / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Pabianice (łódzkie)
- obsługa beneficjentów- segregowanie dokumentów- wprowadzanie danych do zestawień dot. wniosków obszarowych i PROW- przygotowanie korespondencji wychodzącej- układanie zgłoszeń zwierzęcych w pakiety
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe , munimum rok doświadczenia w obszarze kadr i płac, doświadczenie w naliczaniiu wynagrodzeń. Charakterystyka pracy: obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rachunków. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Radlin (śląskie)
Nabór na stanowisko urzędnicze, szczegóły znajdują się na stronie www.mzuk.plWykształcenie: wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie lub ekonomia); znajomość ustawy KPA i innych aktów prawnych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; zakres obowiązków: obsługa administracyjno-biurowa klientów giełdy; obsługa administracyjno-biurowa, pobór opłat i kontrola poboru opłat targowych; współpraca z radcą prawnym w zakresie spraw bieżących giełdy; prowadzenie innych spraw bieżących giełdy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, giełda samochodowa
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-02-27 - Gliwice (śląskie)
Miejsce pracy: 25 batalion Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną, chemiczną i procesową dotyczącą produkowanych artykułówKontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów oraz weryfikacja ich poprawnościRejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemieWeryfikacja wymagań stawianych przez klientów dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktuWycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji zgodnie z poleceniami przełożonego
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie faktur, weryfikowanie poprawności faktur otrzymanych od kontrahentów, ewidencja dokumentów kosztowych oraz faktur zakupowych w systemie księgowym, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kalisz (wielkopolskie)
więcej informacji na stronie URZĄD GMINY HYŻNE http://www.hyzne.pl/14-bip/10188-aktualnosci/11278-nabor-na-stanowisko-referent-ds-inwestycji-i-remontow-w-zakresie-drog-i-budownictwa.html
URZĄD GMINY HYŻNE - 2018-06-25 - Hyżne (podkarpackie)
Praca w programie czynszowym,sporządzanie raportów,analiz stanu zadłużeń,wezwań do zapłaty. Analiza stanu zadłużeń wszystkich zasobów mieszkaniowych.Prowadzenie rejestru spraw sądowych,komorniczych. staż w godzinach : 8-16,czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-16.30
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Płock (mazowieckie)
Referent ds. administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Bieruń (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu ksiegowego, analiza dokumentów, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
BIURO OBSŁUGI FIRM DOWI S.C. - 2018-12-21 - Śrem (wielkopolskie)
montaż instalacji wodnych oraz kanalizacyjnych. montaż instalacjo C.O. pozostałe prace hydrauliczne
RAT-INSTAL Instalarstwo-Sanitarne CO i GAZ Ludwik Ratkowski - 2016-07-14 - Malbork (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; otwartość; komunikatywność; łatwość nawiązywania kontaktów: kontakt z kandydatami do pracy, umawianie spotkań, wstępny wywiad telefoniczny, udzielanie informacji o ofercie osobom zainteresowanym, dodawanie ogłoszeń, dbanie o przepływ infomacji dot. swojej pracy, zamieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)
Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie danych osobowych, bieżąca kontrola i weryfikacja wewnętrznych procedur w zakresie danych osobowych.
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-08-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DELTA Import-Eksport - 2019-02-21 - Gorlice (małopolskie)
.
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Parysów (mazowieckie)
jw.
Artfoll Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa, kontakty z kontrahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
Prace administracyjno-biurowe i archiwizacyjne.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Stare Babice (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników w oddziale firmy w Kołobrzegu, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi, wprowadzanie danych do programu kadrowego. Współpraca z ZUS, PUP. Praca w godz 7-15 w Kołobrzegu.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)