POMOC KSIĘGOWA Śrem oferta pracy BIURO OBSŁUGI FIRM DOWI S.C.
Stanowisko: POMOC KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu ksiegowego, analiza dokumentów, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Data publikacji: 2018-12-21
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: BIURO OBSŁUGI FIRM DOWI S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Paderewskiego 1/12, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów do systemu ksiegowego, analiza dokumentów, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: POMOC KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śrem
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie ekonomiczne, wymagana umiejętność obsługi programu Word, Excel, chęć pracy i do nauki, odpowiedzialność, sumienność
Nazwa pracodawcy: BIURO OBSŁUGI FIRM DOWI S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Dezyderego Chłapowskiego 20/23, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Dezyderego Chłapowskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
sporządzanie zamówień, ekspozycja towarów. Pracownik zatrudniony w tym dziale będzie odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klienta, doradztwo, sprzedaż detaliczną towarów oraz systematyczne uzupełnianie braków na regałach
kontakt przez PUP - 2015-03-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca na obrabiarkach (obróbka skrawaniem)
Zakład Mechaniczny Juliusz Łukasiewicz - 2016-08-08 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień konsumenckich, serwowanie potraw i napojów, przygotowywanie sali do obsługi, inkasowanie należności.
kontakt przez OHP - 2017-03-08 - Muszyna (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw
WSI Warszawska SAp. z o.o. - 2016-06-17 - Mościska (mazowieckie)
Obsługa klienta w sklepie wielobranżowym
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Banino (pomorskie)
obchody terenu, obserwacja najbliższej okolicy, praca po 12 godzin
PROTECTION SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Sosnowiec (śląskie)
- wykonywanie zleceń transportowych na terenie krajów UE, Polski , Łodzi.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Łódź (łódzkie)
Usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
malowanie fasad budynków
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
sprzątanie zakładu
RETRO Wojciech Patecki - 2016-08-29 - Michałowice (małopolskie)
rejestracja pacjentów szpitala
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obszar produkcji- praca przy grillu, frytkownicach, obszar sprzedaży- przygotowanie deserów, oraz napojów zimnych i gorących, obsługa. Praca na pełny etat, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-24.
MAVAM 5 Marek Jarząbek [McDonald's] - 2017-04-18 - Janki (mazowieckie)
handel obwoźny - elektronarzędzia; załadunek i rozlłdunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Chrzanów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Charakterystyka pracy: pakowanie paczek, rozładoywanie tira, przekładanie towaru, wydawnia towaru, sprzątanie magazynu. Kontakt z pracodawcą drogą e-mailową rekrutacja.flo_art (at) onet.eu.
PPHU FLO-ART GRZEGORZ CZAJKA - 2016-08-23 - Rybnik (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Codzienne zamiatanie, mechaniczne odkurzanie i froterowanie powierzchni, codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury, codzienne mycie urządzeń w pomieszczeniach sanitarnych oraz podłóg i ścian, codzienne wycieranie kurzu, mycie okien i drzwi, wydawanie posiłków, utrzymywanie w czystości pomieszczeń kuchennych.
Komenda Miejska Policji w Gdańsku - 2016-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.ROZUMIEMWyszukiwarka opisów zawodów - Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki SpołecznejWybierz urząd Przejdź do menu Przejdź do zawartości Centrum pomocy AUstaw standardowy rozmiar czcionki A+Ustaw średni rozmiar czcionki A++Ustaw duży rozmiar czcionki AAWłącz wersje standardową AAWłącz wersje wysokiego kontrastuMinisterstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Wyszukiwarka opisów zawodów -WyszukiwarkaWpisz szukaną frazęWpisz szukaną frazę Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Rynek pracy Rejestry i bazy Klasyfikacja zawodów i specjalności Wyszukiwarka opisów zawodów Wyszukiwarka opisów zawodówPowrótNazwa: KsięgowyKod: 331301Synteza: Odpowiada za prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości;zajmuje się księgowaniem dokumentów oraz sprawdzaniem poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawozdań.Zadania zawodowe: prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych;dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;prowadzenie ewidencji kasowej;sporządzanie raportów finansowych;współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.Dodatkowe zadania zawodowe: przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, które prowadzi księgowość firmy.Rynek pracy Akty prawne Statystyki i analizy Stawki, kwoty, wskaźniki Strategie i dokumenty programowe Publikacje Rejestry i bazy Rejestr Instytucji Szkoleniowych Rejestr Agencji Zatrudnienia Klasyfikacja zawodów i specjalności Wyszukiwarka opisów zawodów Baza standardów kompetencji/kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń Centralna Baza Ofert Pracy (CBOP) Katalog urzędów Programy aktywizacyjne i projekty Instytucje rynku pracy FunduszePartnerzy Kapitał Ludzki Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Europejski Fundusz Społeczny Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoStopkaMapa strony Dla bezrobotnych i poszukujących pracy Dla bezrobotnych i poszukujących pracy Rejestracja w urzędzie (Internet) ABC bezrobotnego i poszukującego pracy Poszukiwanie pracy i rekrutacja Pośrednictwo pracy Poradnictwo zawodowe Formy wsparcia Podnoszenie kwalifikacji Świadczenia pieniężne Dla niepełnosprawnych Dla cudzoziemców Praca za granicą Inne informacje Dla pracodawców i przedsiębiorców Dla pracodawców i przedsiębiorców Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji pracowników i kandydatów do pracy Wsparcie tworzenia miejsc pracy Obowiązki pracodawcy Zatrudnianie niepełnosprawnych Zatrudnianie cudzoziemców Pożyczka na utworzenie stanowiska pracy dla bezrobotnego, w tym bezrobotnego skierowanego przez powiatowy urząd pracy Rynek pracy Rynek pracy Akty prawne Statystyki i analizy Stawki, kwoty, wskaźniki Strategie i dokumenty programowe Publikacje Rejestry i bazy Programy aktywizacyjne i projekty Instytucje rynku pracy Fundusze Oferty pracy Oferty pracy Kalendarz targów, giełd i szkoleń Kalendarz targów, giełd i szkoleńNa skróty Mapa witryny FAQ Dla integratorów O Wortalu PSZ Administracja Intranet PSZ prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych;dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
FIRMA ROGALA Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Zabierzów Bocheński (małopolskie)
Wprowadzanie dokumentów, księgowanie, archiwizowanie, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Żagań (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa obiektów hydrotechnicznych (śluz, jazów) znajdującychsię na stopniu piętrzącym 2. Wykonywanie prac związanych zutrzymaniem właściwego stanu urządzeń stopnia piętrzącego(konserwacja, usuwanie awarii) 3. Wykonywanie bieżącychremontów na stopniu piętrzącym 4. Wykonywanie prackonserwacyjnych dot. utrzymania zieleni na terenie stopnia 5.Wykonywanie pracy fizycznej na jazie kozłowo-iglicowym. Praca na trzy zmiany: 6-14/14-22/22-6.Miejsce pracy: Opole -Wróblin.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2018-09-26 - Opole (opolskie)
samodzielne wykonywanie potraw, utzrymywanie swojego stanowiska pracy, kreatywność, elastyczność
NOVA Izabela Bucka-Szczepańska i Wspólnicy Sp.J. - 2017-08-01 - Chrzanów (małopolskie)
- obsługa klienta- ekspozycja towarów w sklepie
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-04-01 - Starowa Góra (łódzkie)
zgodnie z charakterystyka pracy
BM BEATA MORGIEL - 2017-05-11 - Chocz (wielkopolskie)
Praca w terenie z klientem indywidualnym w branży odszkodowań i innych usług finansowo - prawnych. Zadania doradcy - pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań. Miejsce pracy powiat nyski.
ARBITER S.A. - 2016-01-19 - Nysa (opolskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego z grupy Insert: Rachmistrz GT , Rewizor GT,Subiekt GT
BIURO RACHUNKOWE "SALDO" S.C. - 2017-01-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)