REFERENT DS. OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ Wierzchucino oferta pracy Bank Spółdzielczy w Krokowej
Stanowisko: REFERENT DS. OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA
Data publikacji: 2017-12-11
Lokalizacja: Wierzchucino (pomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Krokowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ABRAHAMA 16, 84-113 Wierzchucino, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wierzchucino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole,
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Krokowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Adres pracodawcy:
Żarnowiecka 1, 84-110 Krokowa, powiat: pucki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: pucki
Gmina pracodawcy: Krokowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krokowa
Ulica pracodawcy: Żarnowiecka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów z Europy Wschodniej, przyjmowanie zamówień,wprowadzanie do systemu, uzgadnianie z klientami terminów dostaw,przyjmowanie ewentualnych reklamacji i ich rejestracja w systemie
PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe; obsługa sprzętu czyszczącego, b.dobra sprawnośc fizyczna; zakres obowiązków: codzienna obsługa czyszcząca pojazdów ciężarowych o DMC pow. 12 t, mycie silników, odkurzanie, pranie tapicerki, mycie plastików, mycie szyb, przestrzeganie zasad BHP w miejscu pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Przyszowice (śląskie)
operator linii
BENUS Sp.z o.o. - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKŁADANIE AKT ZASTĘPCZYCH, KONSERWACJA AKT, WKLEJANIE DOKUMENTÓW DO AKT EWIDENCYJNYCH, REJESTROWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJACEJ W REJESTRACH
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Dębica (podkarpackie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wieliczka (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w Strzeleczkach
AS-MAR TRANSPORT KRAJOWY I ZAGRANICZNY MARCIN BARAN - 2018-07-23 - Strzeleczki (opolskie)
diagnostyka i naprawa samochodów
ANNA CIWIŃSKA ARNO SERVICE - 2017-10-07 - Kobylanka (małopolskie)
wydawanie i kompletacja leków, układanie towaru (leków)na półkach, utrzymywanie porządku na swoim stanowisku pracy
Agencja Pracy Tymczasowej Grzegorz Mendrela - 2017-05-25 - Tychy (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-07-02 - Rzgów (łódzkie)
wg standardów obowiązujących w gabinecie
ARLETA JAŻDŻEWSKA Stomatologia Uśmiechnij się - 2017-10-12 - Człuchów (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łomża (podlaskie)
pomoc w prowadzeniu spraw dot. promocji i reklamy, bieżąca analiza mediów dotyczaca działań artystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
zadania w zakresie bezpośredniej obsługi podatków,w tym w szczególności przyjmowania i przetwarzania deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zambrów (podlaskie)
- Naliczanie płac. Przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Wystawianie świadectw pracy. Obsługa kadrowa. Wystawianie faktur, ewidencjonowanie faktur i ich księgowanie. Sprawozdawczość GUS-owska. Deklaracje ZUS.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto na okresie próbnym + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w naliczaniu płac i prowadzeniu kadr. Mile widziane osoby które pracowały w biurach rachunkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Katowice (śląskie)
- przypis należności budżetowych,- odpis i księgowanie spłat należności,- naliczanie odsetek za zwlokę,- windykacja należności budżetowych,- sporządzanie sprawozdań o należnościach,- obsługa kasy, zastępstwo pracownika Sekretariatutygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55, godz. 7.25-15.00,okres zatrudnienia - czas określony (6 m-cy z możliwością przedłużenia), wynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-08-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdynia (pomorskie)
refundacja do 30 art.150f
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rozliczenia podatku od towaru i usług, VAT oraz dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami polityki rachunkowości obowiązującej w placówce
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2016-10-19 - Kwidzyn (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Otwieranie zleceń produkcyjnych w systemie.Sprawdzanie porawności i kompletności danych w syetemie komputerowym oraz uzupełnienie i korygowanie ich.Wprowadzeanie porawnego rozliczenia zlecenia produkycjnego do systemu.Kontrola zgodności rozliczenia zleceń ze specyfikacją materiałową.Zamykanie zleceń produkcyjnych.Archiwizowanie dokumnetów rozliczeniowych zleceń produkcyjnych.Kontakt z pracodawcą: osobiście, telefonicznie 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe, specjalność: księgowość, ekonomia, bankowość, finanse; mile widziane doświadczenie; sumienność; dokładność; uczciwość; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji, prace biurowe w Dziel świadczeń Rodzinnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Wola (śląskie)
pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów. Tworzenie z klientami Indywidualnych Planów działania.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji; oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2017-09-07 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie dokumentów w związku z zatrudnieniem oraz wypowiadaniem umów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)