REFERENT DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Katowice oferta pracy MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z działem kadr i płac oraz z działem księgowości, administracja zatrudnionych osób niepełnosprawnych,Koordynacja i administrowanie zatrudnionych niepełnosprawnych, sporządzanie raportów,
Data publikacji: 2016-04-07
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Panewnicka 375, 40-773 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z działem kadr i płac oraz z działem księgowości, administracja zatrudnionych osób niepełnosprawnych,Koordynacja i administrowanie zatrudnionych niepełnosprawnych, sporządzanie raportów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Symfonia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomia, administracja, kadry i płace, księgowość. Wymagana znajomość programu Symfonia Kadry i Płace, znajomość programu SOD, znajomość pakietu MS Office, znajomość Ustawy o Rehabilitacji Zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość zagadnień związanych z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Panewnicka 375, 40-773 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Panewnicka
Numer budynku pracodawcy: 375
Profil działalności pracodawcy: Sprzątanie obiektów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.04.2016
Data dodania oferty pracy: 07.04.2016
Oferta pracy ważna do: 06.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Branża ubezpieczeniowa. Obsługa połączeń przychodzących od Klientów spółek z grupy VIGPrzyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych, majątkowych i osobowychUdzielanie informacji na temat procedury likwidacji szkód
Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert - 2018-01-03 - Łódź (łódzkie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Sosnowiec (śląskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych. Dekretacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów księgowych do program FK. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: od 4000-2700 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od połowy czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym ( np. rachunkowość, finanse). Udokumentowane minimum roczne doświadczenie w księgowości, w tym co najmniej 6 miesięczne zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych. Znajomość klasyfikacji budżetowej. Znajomość obsługi programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 27.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Biała Rawska (łódzkie)
Czynności związane z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, obliczanie wynagrodzeń itp
Protection Ochrona Mienia Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tychy (śląskie)
zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie); teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą; przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz Urzędem Miasta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2016-10-13 - Gliwice (śląskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-17 - Chojnice (pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 13-15
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie księgowości finansowej w zakresie konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do UrzęduSkarbowego, kontrolowanie rachunków/ faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie,nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym;5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych;6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont;7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020;8) dokładność, precyzja;9) umiejętność pracy pod presją czasu;10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
sprzedaż na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Łowicz (łódzkie)
Prowadzenie dokumentów mobilizacyjnych,wykonywanie meldunków
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie zajęć, opieka nad dziećmi, nauka języka angielskiego. Prowadzenie zajęć zgodnie z metodą Montessori.- Wynagrodzenie: 4250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-17:30. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagany kurs pedagogiki Montessori. Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Katowice (śląskie)
praca w delegacji - montaże urządzeń zabawkowych na publicznych placach zabaw i siłowni zewnętrznych
MAGIC GARDEN Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów branży elektrycznej, wycen i ofert handlowych.
Elektroinstal Andrzej Smardzewski Sp. J. - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych
DOM I REKREACJA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa, przejazdy autobusami spółki w roli opiekuna dzieci i młodzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
AMW NAWROT S.J. - 2017-05-26 - Czeladź (śląskie)
DLA PAŃ: PRACA PRZY TAŚMIE, TRYBOWANIE DROBIUDLA PANÓW: PRACA PRZY PRODUKCJI KEBABÓW, PRACA PRZY WYPIEKU KEBABÓW, PRACA W MAGAZYNIE
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Leźno (pomorskie)
Zapoznanie się z ogólnymi zasadami dotyczącymi bieżącej działalności, przepisami BHP, PPOŻ, regulaminem pracy oraz przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych; pomoc w obsłudze archiwum i kancelarii; zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów i instrukcją kancelaryjną; zapoznanie się z aktualnie realizowanymi działaniami w ramach PROW 2007-2013 i PROW 2014-2020; zapoznanie się z Rzeczowym Wykazem Akt.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gorlice (małopolskie)
segregacja odpadów porozbiórkowych, prace porządkowe w miejscu rozbiórki
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Grzywna (kujawsko-pomorskie)
sporzadzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację stazy zawodowych dla młodzieżyoraz wymian międzynarodowej, realizacja, koordynacja, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów, wyjazdy zorganizowane w ramach projektów
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, kwalifikowanie do otrzymania świadczeń, pomoc w przygotowaniu do wypłaty, zakładanie kartotek, inne prace w GOPS
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Pakosław (wielkopolskie)
- toczenie elementów aluminiowych,- wykonywanie na maszynach różnorodnych prac, takich jak: frezowanie, szlifowanie i gwintowanie,- nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Częstochowa (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, prace biurowe, obsługa podatników
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
Remonty,konserwacja maszyn i urządzeń.
Wytwórnia Koncentratów i Mieszanek Paszowych "AGROPOL" Wawryszuk A.M.P.T., Wilczek A.B. Sp. J. - 2017-06-02 - Marynin (lubelskie)