REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH W KLUBIE KULTURY "ZACHĘTA" Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWY PROKOCIM
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH W KLUBIE KULTURY "ZACHĘTA"
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Współudział przy organizowaniu działalności kulturalno-oświatowej oraz sportowo-rekreacyjnej dla wszystkich grup wiekowych mieszkańców osiedla, dbanie o reklamę i propagowanie działalności Klubu, inspirowanie i wprowadzanie nowych form zajęć, prowadzenie naboru na stałe i doraźne formy zajęć, współudział w przygotowywaniu, zorganizowaniu i przebiegu akcji Lato w mieście dla dzieci, a także imprez cyklicznych m.in. Dzień Dziecka, św. Mikołaj, czynny udział w charakterze opieki nad dziećmi akcja Lato w mieście, przyjmowanie wpłat od uczestników zajęć, sporządzanie raportów kasowych i rozliczanie do kasy głównej Spółdzielni, terminowe załatwianie bieżących spraw administracyjnych i korespondencyjnych Klubu. Praca w godz. 14-20 (w czasie trwania akcji "Lato w miescie" praca od godz. 7.30).
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWY PROKOCIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-868 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział przy organizowaniu działalności kulturalno-oświatowej oraz sportowo-rekreacyjnej dla wszystkich grup wiekowych mieszkańców osiedla, dbanie o reklamę i propagowanie działalności Klubu, inspirowanie i wprowadzanie nowych form zajęć, prowadzenie naboru na stałe i doraźne formy zajęć, współudział w przygotowywaniu, zorganizowaniu i przebiegu akcji Lato w mieście dla dzieci, a także imprez cyklicznych m.in. Dzień Dziecka, św. Mikołaj, czynny udział w charakterze opieki nad dziećmi akcja Lato w mieście, przyjmowanie wpłat od uczestników zajęć, sporządzanie raportów kasowych i rozliczanie do kasy głównej Spółdzielni, terminowe załatwianie bieżących spraw administracyjnych i korespondencyjnych Klubu. Praca w godz. 14-20 (w czasie trwania akcji "Lato w miescie" praca od godz. 7.30).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 zł brutto + nagroda uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH W KLUBIE KULTURY "ZACHĘTA"
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe - preferowane profile pedagogiczne, kulturoznawstwo, animator kultury; praktyka w opiece na dziećmi, mile widziany kurs dla wychowaców wypoczynku dla dzieci i młodzieży, dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą, terminowość w działaniu, przejawianie własnej inicjatywy w przygotowywaniu i organizowaniu zajęć czy też nowych form zajęć
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Podobne oferty pracy
prace przy montażu balustrad drogowych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Skoczów (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Biblioteki.Prowadzenie sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego, Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych.Kontrola porządku i dyscypliny pracy.Prowadzenie spraw płacowych pracowników Biblioteki.Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników.Informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach.Prowadzenie ewidencji wewnętrznych aktów prawnych, zapewnianie ich publikacji w miejscach do tego wyznaczonych.Bieżące informowanie pracowników o wydawanych zarządzeniach oraz zadaniach i celach przewidzianych do realizacjiw Bibliotece.Prowadzenie wzorniku druków i ewidencji stempli używanych w Bibliotece.Przygotowywanie upoważnień dla pracowników Biblioteki do wykonywania określonych zadań.Wdrażanie, ewidencjonowanie i kontrola zaleceń wynikających z kontroli zarządczej w zakresie organizacji i komunikacjiw Bibliotece.Opracowywanie informacji, analiz, w tym wynikających z kontroli zarządczej.Prowadzenie spraw związanych z kontrolą Biblioteki przez organy kontroli zewnętrznej.Klasyfikowanie i przechowywanie akt, pism, dokumentów i materiałów z Instrukcją Kancelaryjną.Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przestrzeganie terminowości w załatwianiu skarg i wniosków.Organizowanie przepływu informacji między Dyrektorem a instytucjami zewnętrznymi i klientami Biblioteki.Prowadzenie spraw związanych z informacją wewnętrzną na terenie Biblioteki.
Miejska Biblioteka Publiczna - 2015-12-08 - Jaworzno (śląskie)
Wsparcie sprzedaży w dziale klienta, I umowa na okres próbny, praca w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego, szkolenia wewnętrzne ( produktowe, systemowe, inne)
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2016-07-07 - Ruszów (dolnośląskie)
Księgowanie faktur, uzgadnianie raportów, prowadzenie kadr.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Miedźnie - 2016-01-27 - Miedźno (śląskie)
- aktywne poszukiwanie klientów- nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie istniejących relacji z klientami- realizacja zadań sprzedażowych - sporządzenie ofert i opieka nad całym procesem sprzedaży- analiza potrzeb klientów, kontrola płatności, sporzadzanie okresowych statystyk i raportów- definiowanie potencjału i analiza rynku- analiza działań konkurencji- uczestnictwo w targach i wystawach krajowych
Zakład Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żywiec (śląskie)
Obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie korenspondencji, sporządzanie zestawień księgowych, wystawienie faktur, ksiegowanie i dekretowanie faktur.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2018-04-27 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja pracy sekretariatu; zapewnienie obsługi techniczno-organizacyjnej; organizowanie i protokołowanie narad i spotkań ustalanych przez Wójta; zarządzanie Biuletynem Informacji Publicznej Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Dębowiec (wielkopolskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych, teczkowanie akt i sporządzanie spisów spraw itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Naliczanie i rozliczanie czynszów członków spółdzielni, obsługa kont klientów, rozliczanie płatnosci. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca od poniedziałku do piątku, pon. 7-15, wt. 7-18, śr., czw., pt. 7-14.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Realizacja obowiazków pedagoga szkolnego w szkole podstawowej, oddzialach gimnazjalnych.
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrem - 2018-01-03 - Dobre (mazowieckie)
Referent ds. postępowań podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
zapoznanie sie z pracą dzału personalnego,dokumentami MS i ich obiegiem, z procedurami i instrukcjami obowiązującymi w MS, praca w systemie SAP, wsparcie procesu rekrutacji, współpraca z uczelniami i szkołami średnimi,wsparcie administracyjne w ramach dok stażowej,monitorowanie zaśwaidczeń lekarskich i kursów BHP,pomoc przy organizacji szkoleń wew i zew, wsparcie prz realizacji ZFŚSi PKZP,prawidłowe i terminowe rozliczanie faktur i innych dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń szpitalnych
DGP CLEAN PARTNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-02 - Legnica (dolnośląskie)
-Kontakt i współpraca z dotychczasowymi klientami zagranicznymi-Wysyłanie ofert i próbek w celu pozyskania nowych klientów i zamówień-Sporządzanie i wysyłanie dokumentacji eksportowej
Andropol S.A. - 2017-06-05 - Białystok (podlaskie)
przyjmowanie rezerwacji, prowadzenie dokumentacji meldunkowej, wystawienie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie gotówki, uprzejma obsługa gości
Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych "Hotel-Tur Szczecin" Spółka z o.o. - 2016-03-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Puck (pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych,sprzedaż wysyłkowa ,listy przewozowe,prowadzenie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Twardogóra (dolnośląskie)
bieżąca praca w sekretariacie, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie korespondencji, udział w inwentaryzacji majątku, rejestrowanie i opisywanie faktur, współpraca z innymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wola (śląskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-02-16 - Komorniki (wielkopolskie)
poszukiwanie ofert w zakresie budowlanym, sporządzanie kosztorysów ofertowych (program NORMA) i powykonawczych, przygotowywanie i analizowanie dokumentacji ofertowej, analiza rentowności kontraktów.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
1. Administrowanie zasobami wspólnot mieszkaniowych
Firma Usługowa "Profesjonalista" - 2016-06-16 - Krośniewice (łódzkie)
-Prowadzenie i aktualizacja rejestrów;-sporządzanie protokołów odbioru usług- wstępne rozliczanie usług;- aktualizacja planów powierzchni do sprzatania;-archiwizacja dokumentów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie z programem stażu.ofreta dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym drugim profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
"Meat-Pac" Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
referent ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca 3 zmianowa, częto w nocy, sprzątanie obiektu, kontakt z chemią, wilgoć, duża presja na jakość, kontakt z korzystającymi z Aquaparku. Wymagania: mile widziany staż pracy, cierpliwość, uprzejmość, grzeczność, odporność na stres, staranność, uczciwość, konieczna staranność wykonywanych obowiązków, punktualność. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. System wynagradzania godzinowy. Praca na pół etatu. Miejsce wykonywania pracy AQUAPARK Reda.
Maxus Cleaning Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Reda (pomorskie)