REFERENT DS. ORGANIZACJI - SEKRETARKA Wrocław oferta pracy Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI - SEKRETARKA
Wynagrodzenie: do 2 930 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, - zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, - organizacja sprawnego obiegu informacji pomiędzy działami blblioteki, - zapewnienie bieżącej obslugi sekretariatu, - prowadzenie ewidencji korepsondencji przychodzącej i wychodzącej.Praca w godzinach: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - Anna Waszczuk, tel.: 71 33 52 225, e-mail: kadry (at) wbp.wroc.pl
Data publikacji: 2019-10-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 58, 50-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, - zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, - organizacja sprawnego obiegu informacji pomiędzy działami blblioteki, - zapewnienie bieżącej obslugi sekretariatu, - prowadzenie ewidencji korepsondencji przychodzącej i wychodzącej.Praca w godzinach: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - Anna Waszczuk, tel.: 71 33 52 225, e-mail: kadry (at) wbp.wroc.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 930 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI - SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 930 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (MS Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksztalcenie wyższe, staż pracy: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie umiejętności redagowania pism, znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizowania dokumentów, biegła znajomość obsługi komputera - MS Office i innych urządzeń biurowych, umiejętność obsługi interesantów, samodzielność, komunikatywność i dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Rynek 58, 50-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 01.10.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9e3fdbeeacd40b71c6f79fe461e8bb5
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
transport miedzynarodowy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Nauka programów komputerowych w zakresie księgowania, fakturowania, tabeli zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Konin (wielkopolskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów PROTON.Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego Gminy Barlinek.Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dnia ziemi.Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego Gminy Barlinek,Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów projektów do budżetu obywatelskiego. Ocena formalna złożonych projektówWeryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji, przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Aktywna Tablica" oraz monitorowanie jego przebiegu w Gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Aktywna Tablica". Obsluga programu - edytor aktów prawnych XML. Monitorowanie wytycznych i instrukcji z Kuratorium Oświaty w Szczecinie i Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronach internetowych. Zapoznanie sie z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Aktywna Tablica" w Gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Legnica (dolnośląskie)
353/16 SZUKAMY
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
- Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Obsługa centrali telefonicznej. Kontrola nad obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki. Wprowadzenie dokumentów do systemu. Współpraca z innymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto/mies. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. -CV przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-16 - Białka (małopolskie)
nauka prowadzenia rejestrów bankowych, kasowych i VAT
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Piła (wielkopolskie)
sprzątanie i mycie autobusów
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA Z O.O. - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat
Bank Spółdzielczy - 2016-01-28 - Bytom (śląskie)
Świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie działu księgowości w organizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Lubaczów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Żywiec (śląskie)
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej,administracyjnej, warunków ogólnych i zgodności, merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-06-14 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie faktur, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-02-17 - Strzała (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola merytoryczna dokumentacji finansowej WK OHP oraz jednostek podległych . Analiza i weryfikacja zapotrzebowań na środki finansowe przeznaczone na remonty i zakupy realizowane przez jednostki organizacyjne , oraz nadzór nad ich realizacją.
kontakt przez OHP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie rejestru zawartych umów;- opracowywanie na ich podstawie harmonogramu realizacji;- miesięczne porównywanie rozliczeń finansowych i rzeczowych;- opracowywanie meldunków i analiz zadań;- rejestrowanie zapotrzebowań na materiały budowlane;- opracowanie opisów przedmiotu zamówienia;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-06-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
OUDING Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Jaworzno (śląskie)
przygotowywanie posiłków kuchni chińskiej
Przemysław Wleklik Perfect Car - 2016-03-30 - Lipno (wielkopolskie)
Obsługa klientów, wystawianie dokumentów WZ, faktur VAT, kompletowanie i przygotowywanie do odbioru systemów kominowych, rozładuneki i załadunek materiałów, zapewnienie prawidłowego przepływu materiałów i dokumentów w magazynie, dbanie o stan i wizerunek magazynu.
LEIER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-23 - Zakroczym (mazowieckie)
Sprzedaż towarów spożywczych oraz obsluga sklepu. Praca dwuzmianowa w godz.: 6:00-14:30, 14:30-23:00. Umowa zlecenie na początek, następnie możliwa umowa o pracę. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Sądowa 3/1A lub ul. Piłsudskiego 66-68. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 791 916 711.
FRESH SERVICE ANDRZEJ DZIKIEWICZ - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowaczych.Praca w godzinach 7.00-15.00 lub 09.00-17.00.
Niepubliczne Przedszkole RADOSNE BRZDĄCE Joanna Pomoryn - 2019-06-25 - Płońsk (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Sierpc (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Marcinowice (dolnośląskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczejProwadzenie postępowań powypadkowychAnalizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwieUpowszechnienie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymiOrganizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie, Prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnychObsługa interesantówWizytowanie gospodarstw zadłużonych rolników
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie - 2016-01-22 - Olsztyn (śląskie)