REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy FABRYKA MEBLI SZYNAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - Ustalanie norm czasowych na elementy - rozlicznie kart pracy pracowników- pomoc w organizacji produkcji na wydziałach produkcyjnych- tworzenie wykazów elementów na serie na wydziały produkcyjne- wyliczanie współczynnika wydajności- uczestnictwo w inwentaryzacjach
Data publikacji: 2020-07-16
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI SZYNAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 4, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Ustalanie norm czasowych na elementy - rozlicznie kart pracy pracowników- pomoc w organizacji produkcji na wydziałach produkcyjnych- tworzenie wykazów elementów na serie na wydziały produkcyjne- wyliczanie współczynnika wydajności- uczestnictwo w inwentaryzacjach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wynagrodzenie brutto 2600 +premia uznaniowa . Pracodawca zapewnia stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie. Możliwość przystąpienia do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego. Bogaty pakiet socjalny. Oczekiwania pracodawcy to: umiejetność pracy w zespole, zaangażowanie oraz rzetelność.
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA MEBLI SZYNAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7441727858
danePracodawcy_regon: 280166597
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 4, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.07.2020
Oferta pracy ważna do: 16.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bcfba56cb4dc77d390e68e4d2f8fb224
Podobne oferty pracy
Obsługa biura, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie gospodarki magazynowej i produkcji pomocniczej, sprzętowo- samochodowej,pozostałe prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Wola Suchożebrska (mazowieckie)
Kolportaż ulotek w centrum miasta (za szyby, na wycieraczki, do ręki).
kontakt przez OHP - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, pref. ekonomiczne lub administracyjne; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-04-11 - Gliwice (śląskie)
-Przepisywanie decyzji merytorycznych w sprawach karnych, cywilnych,- obsługa urządzeń biurowych, komputerów, wniosków do Archiwum Państwowego,- archwizacja akt- sporządzenie spisów zdawczo-odbiorczych, wniosków do Archiwum Państowego,- prowadzenie ksiazek nadawczych i wykazu E-czynnosci związane z ekspedycją poczty,- przygotowywanie akt oraz pism do wysyłki,- prowadzenie ksiąg, rejestrów oraz systemów bezdziennikowych w Prokuraturze.DODATKOWE INFORMACJE:Staż w ramach "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie grodziskim (V)" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami projektu mogą być osoby powyżej 30 roku życia, należące między innymi do jednej z poniższych grup:- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności,- osoby o niskich kwalifikacjach,- osoby w wieku 50 lat i więcej.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- Praca jednozmianowa 7-15- Kontakt telefoniczny 58 532-40-08, lub e-mail kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-12-28 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Będzin (śląskie)
-segregowanie dokumentów księgowych,-dekretacja dokumentów księgowych,-archiwizacja dokumentów,-numerowanie dokumentów,-obsługa telefoniczna klienta,-nadzór nad terminami urzędowymi,-przygotowywanie dokumentów wewnętrznych, np. polecenie księgowania, skierowania,-obsługa urządzeń biurowych,-wprowadzanie do komputera (pragramu księgowego) rachunków i faktur
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Świebodzin (lubuskie)
organizacja i upowszechnianie produktów bankowych związanych z lokatami terminowymi i wkładami oszczędnościowymi , otwieranie rachunków bankowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej .Obsługa kasowa, naliczanie i pobieranie prowizji i opłat należnych BS z tytułu wykonywanych czynności bankowych.Kompletowanie, wprowadzanie i realizacja dokumentów dotyczących rozliczeń międzykontowych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie, odbiór i ekspozycja towaru, obsługa kasy fiskalnej i terminala, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Zakres obowiązków: pakowanie gotowych produktów, etykietowanie, sortowanie elementów.
Lavoro Sp. Z O.O. - 2019-12-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie zleceń spedycyjnych, zbieranie faktur zakupowych, uzupełnianie dokumentów, prowadzenie dokumentacji transportowo- ubezpieczeniowej, prace zlecone przez przełożonego.
AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-18 - Wyszków (mazowieckie)
Pozyskiwanie, weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg wojewódzkich( szczegóły w załączniku)
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku - 2016-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
rozbiór tuszki drobiowej na elementy, skórowanie mięsa, rozwózki towaru, ubiór pojemników w folię, posprzątanie stanowiska pracy, przyjęcie i kontrola towaru do rozbiórek
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Chybie (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, aneksów kuchennych, pomieszczeń sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Lublin (lubelskie)
sprzątanie pokoi hotelowych i pomieszczeń ogólnodostępnych ciągów komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Władysławowo (pomorskie)
praca w programie Exel, Word, obsługa klientów i przedstawicieli handlowych, tworzenie zamówień i wystawianie faktur, logistyka transportu, dbanie o porządek miejsca pracy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2016-04-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY - 2020-01-31 - Łomża (podlaskie)
Prace porządkowe.
DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA FREZAREK, POMIAR WYKONYWANYCH DETALI PRZY UŻYCIU PODSTAWOWYCH NARZĘDZI POMIAROWYCH, UZUPEŁNIANIE DOKUMENTACJI PRODUKCYJNEJ
BUSTER GFC SP. Z O. O. - 2019-10-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla bezrobotnych zarejestrowanych wyłącznie w PUP Puck.Praca biurowa w dziale nadzoru budowlanego.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Puck (pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego.
Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)
Wykształcenie średnie ekonomiczne; doświadczenie: 3 lata; znajomość przepisów podatkowych, doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywność, systematyczność i zaangażowanie w pracę; zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej firmy, nadzór nad należnościami, uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie kompensat rozrachunków, udział w tworzeniu rejestru vat, inne zadania przydzielone w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Gliwice (śląskie)
remont dróg gminnych w miejscowościach Borkowo Kościelne, Wilczogóra, Susk, Mieszczk, Borkowo Wielkie, Grodkowo, Goleszyn, Białyszewo. Prace będą polegały na koszeniu traw, wycinaniu krzewów, naprawa przepustów, udrażnianie mostków, obcinanie drzew i krzewów przydrożnych, remont budynków OSP, tynkowanie szpachlowanie i malowanie pomieszczeń, utrzymanie obiektów sportowych, remont szkół podstawowych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sierpc (mazowieckie)
Obsługa klienta pod względem zaopatrzenia w artykuły BHP, zbieranie zamównień, obsługa reklamacji
"PAKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Łęg (dolnośląskie)
1. Rozmieszczanie preparatów farmaceutycznych zgodnie z kodem składowania.2. Realizacja zamówień w oparciu o dokument WZ.3. Kontrola serii i dat ważności preparatów farmaceutycznych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
Sporządzanie Rozkazu Dziennego Dowódcy GRE, opracowywanie punktów do Rozkazu Dziennego, archiwizacja dokumentów, opracowywanie dokumentacji w zakresie działania zespołu wsparcia.
CENTRUM ROZPOZNANIA I WSPARCIA WALKI RADIELEKTRONICZNEJ GRÓJEC - 2020-03-05 - Grójec (mazowieckie)
obsługa biura magaznu, przyjmowanie dostaw, sprawdzanie poprawnosci wystawionych dokumentó, przesunięcia międzymagazynowe, analiza i dokonywanie korekt, dbałośc o obieg dokumentów
Neonet S.A. - 2016-01-20 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)