REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ustalanie norm czasowych na elementy, rozliczanie kart pracy pracowników, pomoc w organizacji produkcji na wakatach produkcyjnych, tworzenie wykazów elementów, naniesienie na wydziały produkcyjne, wyliczanie współczynnika wydajności, uczestnictwo w inwentaryzacjach
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ustalanie norm czasowych na elementy, rozliczanie kart pracy pracowników, pomoc w organizacji produkcji na wakatach produkcyjnych, tworzenie wykazów elementów, naniesienie na wydziały produkcyjne, wyliczanie współczynnika wydajności, uczestnictwo w inwentaryzacjach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8771445721
danePracodawcy_regon: 28022842400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a90cee09e618bc2be7db593d543e5d74
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
- wykon zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespond. przych. i wych.,- prowadz. dziennika korespondencji,- przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- obsł. urządzen biur.,- redagowanie pism,- wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostępnych funduszach unijnych,- czynny udział w realzaicji i rozliczaniu projektów,- opracowywanie treści zapytań oferowanych,wzorów umów i załączników,-skłądanie zamówień na mt. biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników,- zatrudnianie pracowników tymczasowych - kompletowanie dokumentów do zatrudniania, podpisywanie umówi o pracę tymczasową/ umów zlecenie- prowadzenie oraz aktualizacja rejestru kandydatów/pracowników oraz raportów
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Tarnów (małopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Danków (lubuskie)
Pracownik wysokościowy przy krciu dachów, ścince drzew, pracach remontowych. Praca w godzinach 07.00-18.00.
Jarosław Gałecki - JARDACH - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
Prace biurowe i administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
przygotowywanie obsady pedagogicznej dla poszczególnych lat studiów we współpracy z dziekanami wydziałów, dyrektorami instytutów, kierownikami katedr, zakładów oraz pracowni; przygotowywanie kart obciążeń wykładowców, opracowywanie semestralnych/rocznych rozkładów zajęć dydaktycznych dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (z wyłączeniem studiów podyplomowych i doktoranckich) z uwzględnieniem podziału na grupy wykładowe, ćwiczeniowe oraz wykorzystanie pomieszczeń dydaktycznych. bieżące uaktualnianie obsady oraz zmiany w planach, współpraca z wykładowcami w sprawie ustalania zajęć, hospitacji, seminariów, przygotowywanie wykazu obciążeń sal dydaktycznych, zamieszczenie na stronie internetowej Akademii rozkładów zajęć, wykazów odwołanych zajęć oraz innych informacji związanych z tokiem kształcenia, umieszczanie rozkładów zajęć w USOS dla studiów stacjonarnych, rezerwacje sal dla studiów podyplomowych, na konferencje, na zebrania kół naukowych sporządzanie zestawień dla potrzeb kierownictwa Akademii oraz sprawozdawczości w zakresie obciążeń dydaktycznych archiwizację dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Porządkowanie, księgowanie i opisywanie dokumentów źródłowych, prowadzenie ewidencji księgowych księgi przychodów i rozchodów, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Praca w ogrodzie. Zakładanie trawników i ich pielęgnacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zbydniów (podkarpackie)
Spawanie konstrukcji stalowych, elementów kotłów energetycznych, kanałów, wymienników itp.
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ sp.z o.o. - 2018-02-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
przygotowywanie projektów porozumień i decyzji oraz wniosków alimentacyjnych, ustalanie opłat dla rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)
a)prowadzenie państwowego rejestru granic PRG,b) udostępnianie materiałów powiatowego zasobu zainteresowanym podmiotom,c) wyłączenie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, któreutraciły wartość użytkową oraz współpraca z Archiwum Państwowym w Lublinied) obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,e) wydawanie licencji określającej możliwości wykorzystania udostępnionychmateriałówf) udzielanie informacji o posiadanym zasobie, sposobach jego wykorzystaniai udostępniania,g) weryfikacja dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-09-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Praca w księgowości.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Wejherowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Składanie odpowiednich części na danym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Bochnia (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Przyjmowanie telefoniczne zamówień, sprzedaż i obsługa kasy
"FULL PIZZA" Marek Bydłosz - 2018-09-27 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wykształcenie min. zawodowemin. 3 lata doświadczenia na ww. stanowiskuspawanie 111, 135 podstawowe i ponadpodstawowepraca na wysokości powyżej 3 metrówmile widziana praktyka przy spawaniu konstrukcji stalowychwykonywanie elementów konstrukcji stalowych - kratownicowych1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł bruttomiejsce pracy: Ostrów Wlkp., teren kraju
INSSTAL Adrian Sójka - 2017-06-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w myjni samochodowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pionki (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów. Dekretacja. Ewidencja księgowa. Kontrola zapisów księgowych. Numerowanie dokumentów. Sporządzanie umów, ofert. Korespondencja mailowa. Kontakt z klientami. Tłumaczenie dokumentów z/na język angielski.
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa maszyn w przemyśle włókienniczym- regulowanie maszyn i kontrolowanie ich pracy- obsługa taflarki PUGI PTT
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnejobsługa terminali płatniczych obsługa Lottomatuprzyjmowanie dostaw towarudbałość o porządek w sklepie i przed nimwystawianie faktur klientomdbałość o czystość toaletdyspozycyjność praca w nocy i w świeta
BP Service Center Mieczysław Hermann - 2019-11-06 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie porządku i czystości obiektach zakładu
Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - 2017-11-29 - Zakopane (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z wewnętrzną strukturą organizacyjną, zakresem wykonywanych zadań, podziałem kompetencji, obiegiem dokumentacji.Realizacja podstawowych zadań komórki SER (Wydziału Świadczeń Emerytalno Rentowych):- poznanie aktów prawnych - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o emeryturach i rentach z FUS, - zapoznanie się z modelem zarządzania procesowego w ZUS,- prowadzenie czynności kancelaryjno technicznych korespondencji wychodzącej i przychodzącej do referatu,- zapoznanie się z wnioskami rozpatrywanymi w referacie w zakresie ustalenia prawa do świadczeń emerytalno - rentowych,- wysyłka pism, obsługa kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
sekcja świadczeń
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Śrem (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2018-02-12 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa interesantów, obsługa pakietu Insert GT polegająca na wprowadzaniu danych księgowych. Obsługa programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)