REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut , ustalanie norm na wykonanie zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut , ustalanie norm na wykonanie zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godz czasu pracy: od 08:00 do 16:00. Wykształcenie wyższe (technologia drewna) mile wiedziane. Dodatkowe informacje: bogaty pakiet socjalny, dodatki szkoleniowe, dodatki motywacyjne. Oczekiwania dodatkowe: rzetelność, sumienność,dokładność.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14516239305e21e32e2f2d1cfeab1490
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
naprawa samochodów, montaż haków holowniczych i blokad skrzyni biegów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Roman Ganowicz - 2018-01-18 - Głogów (dolnośląskie)
Spawanie metodami MiG, MaG zgodnie z instrukcjami spawania i dokumentacją techniczną. Manualne prace ślusarskie: przygotowanie elementów do spawania oraz wykańczanie po spawaniu. Prace montażowe. Prowadzenie wymaganej dokumentacji. Dokładność i sumienność przy wykonywaniu powierzonych zadań.Wymagane doświadzenie na stanowisku spawacz min. 2 lata (dot. różnych typów spawania). Pracodawca wyśle na szkolenie MiG, MaG. Mile widziani kandydaci, którzy nie mają aktualnej książeczki ale pracowali jako spawacz min. 2 lata.
"DRG ZINC-METAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta, doradztwo przy sprzedaży, sprzedaż produktów optycznych. Praca w salonie optycznym.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zamość (lubelskie)
wg zawodu
Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna - 2015-12-02 - Żary (lubuskie)
umiejętność pracy z elektronarzędziami, renowacja przedmiotów z drewna,
Firma Handlowo-Usługowa Jerzy Rachwalski - 2020-02-20 - Gniezno (wielkopolskie)
PRACE GOSPODARCZE, SPRZATANIE OBIEKTÓWWYMAGANIADOŚWIADCZENIE-MILE WIDZIANE, UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH ZNAJOMOŚĆ J. UKRAIŃSKIEGO
INTRASERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Lębork (pomorskie)
Aktywna sprzedaż przez telefon pakietów e-usług platformy internetowej www.firmbook.eu
FIRMBOOK BC - 2018-06-20 - Bełchatów (łódzkie)
Referent ds. księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Produkcja mebli
Roztocze Meble Piotr Hadło - 2019-07-11 - Zamość (lubelskie)
prace budowlane
"SZANSA" VOLODYMYR SEREDNYTSKYY - 2018-12-07 - Grajewo (podlaskie)
wyrób elementów stalowych, galanterii meblowej ze stali nierdzewnej i kolorowej, umiejętność wykańczania elementów ze stali kolorowej
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Niepołomice (małopolskie)
wkształcenie bez znaczenia, umiejetność pracy w zespole, mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej, mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczń społecznych,suminność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, uczciwość, otwartość na nowe wyzwania ogolny zakres obwiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrzymi procedurami. nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozlizanie czasu pracy, sporzadzanie raportów i sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i innych, rozliczanie zajęć komorniczych Zatrudnionym osobom oferujemy:pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów wartościowych w Warszawie, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, możliwość proponowania i wdrażania nowych rozwiązań, ciekawą praca w doświadczonym zespole, ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przyjmowanie i kompletowanie wniosków, Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, Wydawanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, Ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych emerytur.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki, w której wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.wynagrodzenie 2800zł + dodatek za staż pracy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-08-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)
wprowadzanie danych do systemu, przepisywanie sprawozdań i opracowań, kopiowanie dokumentów, rejestr korespondencji, wysyłanie korespondencji
TELBUD SA Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie wniosków od klientów ośrodka, przygotowywanie dokumentów do wypłaty, współdziałanie z innymi wydziałami, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ref, wynagrodzenia do 30 r. ż wykonywanie operacji gwintowania przedmiotów z metali, nakładanie i zejmowanie detali z ramek, wygładzanie powierzchni detali
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie spraw z zakresu podatków
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązków: Zarządzanie programem Dużej Transformacji (Large Transformation) z udziałem powyżej 50 osób z Onsite jako Menedżera Programu; Architektura rozwiązań przedsprzedażowych w projektach transformacji; Architektura rozwiązań do wdrożenia; Zarządzanie skutecznością finansową w zakresie sprawowania opieki mentorskiej, szkolenia i wdrażania zasobów; Występowanie w charakterze Menedżera Zmian w odniesieniu dużych transakcji prowadzonych w zakresie transformacji; Członek Komitetu Sterującego ds. Ryzyka / Statusu i Sprawozdawczości Projektowej; Walidacja procesu projektowania; Identyfikacja i analiza w celu dostosowania do globalnego szablonu; Projektowanie, budowa i testowanie scenariuszy biznesowych wraz z zespołem podstawowym Sonoco; W razie potrzeby identyfikacja i konfiguracja lokalizacji Oracle w celu spełnienia wymogów podatkowych, prawnych i statutowych (TLS).
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Zabierzów (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wystawianie faktur, prace administracyjno-biurowe, kompletowanie dokumentów, wsparcie zespołu księgowo-kadrowego
"MADORA" BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA JAWNA JOANNA KOREMBA, MAURYCY KOREMBA - 2020-01-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, łazienek, sanitariatów ( praca 3 x w tygodniu)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "ARKA - DRUK" Artur Bach - 2016-05-04 - Łapy (podlaskie)
Wykonywanie prac pomocniczych w gastronomicznej części obiektu, wykonywanie prac pomocniczych w obiektach świadczących usługi hotelarskie
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Nowy Kiełbów (mazowieckie)
Wprowadzanie do systemu dostaw, towarów, wystawianie faktur sprzedaży, rejestracja faktur zakupu, sprzedaż towarów, inwentaryzacja
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ZGODA" w Zgierzu - 2019-04-25 - Zgierz (łódzkie)
prace biurowe z zakresu księgowości
DEX PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Lubin (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Michałowice (małopolskie)