REFERENT DS. OCHRONY ZDROWIA Słupsk oferta pracy Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. OCHRONY ZDROWIA
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pilotażu w ramach sieci onkologicznej; praca w godz.7.25-15.00; możliwość dalszego zatrudnienia po okresie próbnym;
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pilotażu w ramach sieci onkologicznej; praca w godz.7.25-15.00; możliwość dalszego zatrudnienia po okresie próbnym;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OCHRONY ZDROWIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Ukończone studia - kierunek: Zdrowie publiczne, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8393179849
danePracodawcy_regon: 770901511
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3344e2f53b365d2af90d290433decda5
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości.
MEBLOKAR 2 KARCZ Spółka Jawna - 2017-02-24 - Wadowice (małopolskie)
Robienie sałatek i deserów
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
x
REVOLUTION ENTERTAINMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-28 - Wasilków (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
Min 2 letnie doświadczenie w administrowaniu budynkami, doświadczenie w koordynacji podległymi pracownikami, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-04-12 - Będzin (śląskie)
Przyjmowanie i rozdział korespondencji, sporządzanie pism w programie WORD
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łobżenica (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe wykształcenie lub praca na podobnym stanowisku, znajomosc programu Kadry, znajomosć programu Płatnik uzupełnianie zgodnie z terminarzem danych do bazy SIO, prowadzenie sprawozdań GUS, prowadzenie kart czasu pracy nauczycieli, pracowników niepedagogicznych, sporządzanie świadectw pracy na podstawie Karty nauczyciela,, Kodeksu Pracy, sporządzanie umów o pracę, przyjmowanie prowadzenie, gromadzenie dokumentacji kadrowej, teczek akt osobowych, prowadzenie ewidencji BHP
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Lwówku Śląskim - 2017-06-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCHSPORZĄDZANIE UMÓWPOMOC W PRZYGOTOWYWANIU IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Nosowo (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, obsługa klientów zgodnie z procedurami ,dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, tworzenie dokumentacji handlowej, tworzenie prostych analiz i zestawień danych.Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail, umiejętności obsługi sprzętu biurowego oraz komputera, znajomość pakietu biurowego (np. MS Office), komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespoleKontakt e- mail: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP Z O.O. - 2017-08-02 - Radlin (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ewidencję danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-07-18 - Łódź (łódzkie)
1. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji2. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu3. Tworzenie paczek z deklaracjami4. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu5. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzedu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
obsługa biura i sekretariatu, przyjmowanie korespondencji, obsługa klientów w tym klientów z Ukrainy, realizacja zleconych projektów, pisanie umów handlowych, prowadzenie korespondencji z firmami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Świdnik (lubelskie)
a.Prowadzenie w postaci papierowej i elektronicznej wykazów umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnej realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz jednostek wojskowych,b.Prowadzenie postaci papierowej i elektronicznej oraz aktualizacja wykazu osób zatrudnionych w 44 WOG, c.Prowadzenie ewidencji szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, d.Przyjmowanie oświadczeń o zapoznaniu się przepisami o ochronie informacji niejawnej i wydawanie zaświadczeń o przeszkoleniu, e.Archiwizacja dokumentów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów Działu Controllingu. Czynności związane z planowaniem, budżetowaniem oraz rozliczaniem planów i budżetów. Rejestracja i weryfikacja danych (arkusze Excel, ERP). Analiza i wyjaśnianie odchyleń. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność pracy pod presją czasu. Dobra zanjomość obsługi Excel i Power Point, umiejętność analizy i syntezy danych. Skrupulatność, obowiązkowość i punktualność, kreatywność. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu klasy ERP. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Maria.Rudkowska (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń lokatorów, nadzór nad posesjami, obsługa dokumentacji administracyjnej, zapoznanie z dokumentami i procedurami w dziale, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
szkolenie w zakresie bhp i p.poż, obsługa beneficjentów, prace biurowe,obsługa poczty biurowej, obsługa kancelarii,obsługa punktu informacyjnego, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Syców (dolnośląskie)
Naliczanie i rozliczanie czynszów członków spółdzielni, obsługa kont klientów, rozliczanie płatnosci. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca od poniedziałku do piątku, pon. 7-15, wt. 7-18, śr., czw., pt. 7-14.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa interesantów w kancelarii: przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpłwającej i wysylanej. Poznanie procedur wydawania decyzji związanych z niestawiennictwem osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH. PISANIE DECYZJI. OBSŁUGA KLIENTA. ANALIZA WNIOSKÓW. OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-11-06 - Boguchwała (podkarpackie)
Dbanie o poprawne saldo kasy, obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, rozliczanie środków płatniczych, wydawanie reszty, obsługa klientów, w tym w języku ukraińskim, doradzanie im w kwestii wyboru określonych produktów, dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość języka ukraińskiego w mowie w stopniu średnio zaawansowanym i w piśmie w stopniu początkującymPraca w przedziale godzinowym: 09:30-18:00, 4 godziny dziennieStawka za godzinę 14,70 zł brutto
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyksz. zawodowe-kierunkowe,mile widziane doświadczenie, wymagane prawo jazdy kat. B
P.P.H.U "Autodrom" Łukasz Uciechowski - 2017-02-02 - Raszków (wielkopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca na recepcji, obsługa klienta, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie pobytów, praca na systemie operacyjnym hotelu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE DANIEL ANDRZEJ ROZBICKI - 2018-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przewóz ładunków;przewóz ładunków niebezpiecznych;transport międzynarodowy
Usługi transportowe "DMT 2000" Dariusz Teszbir - 2016-05-19 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
1. Zapoznanie z przepisami Bhp i ppoż, 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ARiMR, 3. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania WDSŚPB, 4. Obsługa sprzętu biurowego, 5. Zapoznanie się z zasadami działania ZSZiK i iACS, 6. Pomoc przy obsłudze beneficjentam, 7. pomoc przy obsłudze wniosków, 8. Wykonywanie zadań zleconych.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Lębork (pomorskie)