REFERENT DS OBSŁUGI PRAWNEJ Toruń oferta pracy 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: REFERENT DS OBSŁUGI PRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: udział wraz z radcami prawnymi w organizowaniu i zapewnieniu wysokiego poziomu pomocy prawnej 1 12 Wojskowym Oddziale Gospodarczymudzielanie informacji i wyjaśnień Komendantowi o szefom kmórek, wykonywanie pism i dokumentów w sprawach z zakresu obsługi prawnej, prowadzenie rejestru spraw procesowych oraz wydawanych przez radców opinii prawnych, współdziałanie z Kancelaria Jawną w zakr. wydawania, pobierania, rejestracji i wysyłki korespondencji, opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z Instrukcją o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej, wystawianie referencji, opracowywanie i weryfikacja umów o odpowiedzialności indywidualnej i zbiorowej za powierzone mienie
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udział wraz z radcami prawnymi w organizowaniu i zapewnieniu wysokiego poziomu pomocy prawnej 1 12 Wojskowym Oddziale Gospodarczymudzielanie informacji i wyjaśnień Komendantowi o szefom kmórek, wykonywanie pism i dokumentów w sprawach z zakresu obsługi prawnej, prowadzenie rejestru spraw procesowych oraz wydawanych przez radców opinii prawnych, współdziałanie z Kancelaria Jawną w zakr. wydawania, pobierania, rejestracji i wysyłki korespondencji, opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z Instrukcją o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej, wystawianie referencji, opracowywanie i weryfikacja umów o odpowiedzialności indywidualnej i zbiorowej za powierzone mienie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2600 zł + dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS OBSŁUGI PRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe prawnicze (preferowany aplikant I roku aplikacji radcowskiej), miel widziana poświadczenie bezpieczeństwa lub zaświadczenie o niekaralności
Nazwa pracodawcy:
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
danePracodawcy_nip: 9562288838
danePracodawcy_regon: 340901725
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Okólna 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny i cv należy złożyć w Kancelarii Jawnej 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Toruniu, ul.Okólna 37 bud.97p.11 w godz.8-10, 12-14,30, w terminie od 17.04.2020 do 15.05.2020. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne, powiadomieni zostaną telefonicznie po zweryfikowaniu dokumentów aplikacyjnych. Brak możliwości skontaktowania się telefonicznie z kandydatem ubiegającym się o zatrudnienie (nieodebranie telefonu przez kandydata lub brak łączności)- oferta nie będzie rozpatrywana. Miejsce rozmów: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Toruniu, ul.Okólna 37
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|261901
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4de222fca1078a9f34e3d56fe3c72ed6
Podobne oferty pracy
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapoznanie ze strukturą Uczelni. Obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestru spotkań. Obsługa urządzeń biurowych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
a)sporządzanie raportów i analiz finansowych,b)sporządzanie sprawdzań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)aktywna współpraca z innymi działami TCUW w zakresie analizy i kontroli realizowanych projektów,d)kontrola realizacji planów, dbałość o ich terminowość i wysoką jakość, e)wsparcie w zakresie tworzenia i rozwoju narzędzi niezbędnych do analizy,f)wsparcie w zakresie tworzenia planów i optymalizacji poziomu kosztów, g)przygotowywanie zestawień finansowych i księgowych dla potrzeb kierowników jednostek oświatowych,h)sporządzania analiz ad hoc wynikających z bieżących potrzeb,i)rekomendowanie rozwiązań i udoskonaleń na podstawie analizowanych danych,j)raportowanie wyników finansowych zgodnie z obowiązującym harmonogramem,k)wykonywanie innych czynności zle
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2017-11-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości: prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2017-08-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie na stronach internetowych ofert przetargowych. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do składania ofert na przetargi na świadczenie usług przez naszą firmę godziny pracy 6,45-14,45
Spółdzielnia WULKAN - 2020-08-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2016-09-26 - Poznań (wielkopolskie)
konieczne doświadczenie w zawodzie agenta ubezpieczeniowegomiejsce pracy: Ostrów Wielkopolski, Odolanów, Kaliszwynagrodzenie+premia
MD PARTNER UBEZPIECZENIA Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
oferta w drodze konkursuprowadzenie całokształtu zagadnień administracyjnych personalnych, prowadzenie magazynu materiałówGodziny pracy: od 7.30 do 15.05
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale Księgowości
FADBET Spółka Akcyjna - 2017-02-20 - Białystok (podlaskie)
ASYSTOWANIE PRZY ZABIEGACH DENTYSTYCZNYCHPraca na czas określony: 30.03.2019-30.03.2020Godziny pracy : 8:30-16:30sala C
PARTYDENT SPÓŁKA CYWILNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNO-ORTODENTYCZNA - 2018-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawy związane z przygotowaniem dokumentacji w postępowaniach przetargowych, sprawy związane z utrzymaniem nieruchomości i budynków Stacji w stanie niepogorszonym oraz zapewnia bezpieczeństwo użytkowania i właściwej eksploatacjinieruchomości w celu umożliwienia realizacji zadań MPWIS, sprawy związane z realizacją inwestycji budowlanych, prac remontowychi modernizacji budynków w celu umożliwienia realizacji zadań MPWIS, sprawy legalizacji, wzorcowań i konserwacji składników majątku ruchomego w celu zapewnienia ciągłości pracy komórek organizacyjnych Stacji, sprawy zakupu usług telefonii stacjonarnej, usług łączy internetowych, badań profilaktycznych dla pracowników WSSE, gospodarki odpadami komunalnymi, sprawy zleceń na usługi podwykonawstwa badań, sprawy związane ze zlecaniem i kontrolą ochrony mienia, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Kraków (małopolskie)
telefoniczne przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu informatycznego
ZAKŁADY MIĘSNE VIANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-13 - Radojewice (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Kraków (małopolskie)
deklaracja dokumentów, sporzadzane sprawozdań, prowadzenie dokumentacji księgowej, sporządzenie i wysyłanie PIT itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie pism, pisanie protokołów, wypełnianie rejestrów, spisów spraw. Przygotowywanie druków, pomoc przy obsłudze narad, spotkań.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Łosice (mazowieckie)
obsługa procesu dydaktycznego, obsługa studentów
Wyższa Szkoła Nauk Stosowanych w Rudzie Śl. - 2019-05-22 - Ruda Śląska (śląskie)
sprządzanie dokumentów obrotu materiałowego, prowadzenie ewidencji ilościowo-materiałowej w systemie ZWIS RON
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 Warsztaty techniki Lotniczej - 2020-07-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
Kamiński Sławomir AUTO-COMPLEX - 2017-06-07 - Przytkowice (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, gromadzenie i badanie pod względem zgodności ze stanem faktycznym i prawnym deklaracji o wysokości opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie czynności związanych z poborem opłat za odbiór odpadów komunalnych
Urząd Miasta i Gminy Osieczna - 2015-12-08 - Osieczna (wielkopolskie)
Wytwarzanie dowodów materiałowych: opisywanie i rozliczanie faktur oraz wytwarzanie dokumentów do faktur tj. protokołów odbioru usług, archiwizacja dokumentacji służby łączności, obsługa programu ZWSI RON
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca na stanowisku referenta działau technicznego praca przy dokumentacji utrzymania ruchu zakładu
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2017-04-12 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
1. Organizowanie i planowanie transportów towarów na terenie Polski i Europy (w tym negocjacje cenowe z przewoźnikami).2. Nadzorowanie terminowości i jakości dostaw.3. Przygotowanie dokumentacji związanej z wysyłką i organizacją transportu.4. Koordynowanie i sprawdzanie realizacji dostaw.5. Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów i usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Oleszyce (podkarpackie)
- obsługa prób i przedstawień- montaż obsługa, demontaż sprzętu elekroakustycznego- obsługa mikroportów- rejetracja dźwiękowa spektaklu- równoważny system czasu pracy(praca do 12 godzin na dobę)- kontakt z Pracodawcą osobiście Łódz, plac Dąbrowskiego pok.nr.114 w godz.9-15
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
praca handlowca
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Przewóz towaru.
FHU SARDAW Marcin Plichta - 2020-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
LASKOMEX PPHU - 2019-05-14 - Łódź (łódzkie)