REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Dąbrowa Górnicza oferta pracy REMONDIS MEDISON SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem w zakresie obsługi reklamacji
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: REMONDIS MEDISON SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PUSZKINA 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem w zakresie obsługi reklamacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Word Excel, Internet
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa programów MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: REMONDIS MEDISON SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
PUSZKINA 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVdla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: PUSZKINA
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99e28363db793980e43d377267fd9219
Podobne oferty pracy
odbieranie telefonów, poczty e-mailowej, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, obsluga urządzeń biurowych, tworzenie dokumentacji na komputerze zgodnie ze wskazówkami opiekuna stażu, podejmowanie działań mających na celu promocję szeroko rozumianej kultury, współorganizowanie imprez, wieczorów tematycznych, promocja czytelnictwa wsród mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, obieranie telefonów, sporządzanie pism, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Dębno (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Puck (pomorskie)
prace biurowe, ksiegowe, kadrowe
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Gubin (lubuskie)
Wykonywanie i monitorowanie jakości i kontroli wewnętrznych dla wszystkich procesów zespołowych; Planowanie i zarządzanie codziennymi procesami z efektywnym wykorzystaniem zasobów; Identyfikowanie problemów z dostarczaniem usług oraz przeprowadzanie niezbędnych działań naprawczych; Pomaganie w planowaniu i zarządzaniu wszystkimi istotnymi pracami projektowymi; Odpowiedzialność za przetwarzanie ponad 10 funkcji mających na celu zapewnienie odzyskania wszystkich wierzytelności windykacyjnych w TRS.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, na podstawie Ustawy o ochronie przyrody zuwzględnieniem oględzin w zakresie występowania w obrębie zadrzewień gatunków chronionych oraz konieczności rozważenia, przed wydaniem tej decyzji, czy przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000 ,2. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymierzania administracyjnej kary pieniężnej za zniszczenie drzew, krzewów lub terenów zielenilub za ich usuwanie bezwymaganego zezwolenia na podstawie Ustawy o ochronie przyrody, z uwzględnieniem oględzin w terenie, wtym oględzin interwencyjnych wynikających ze zgłoszeń mieszkańców miasta,3. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągówlub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne na podstawie Ustawy o transporcie kolejowym,4. prowadzenie kontroli realizacji i egzekwowanie obowiązku nasadzeń nałożonego w zezwoleniach nausunięcie drzew lub krzewów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach umorzenia opłat za usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości 5. wprowadzanie do publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie dane ownioskacho wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzew lub krzewów oraz o decyzjach owymiarze administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowane: niewłaściwym wykonaniem zabiegów pielęgnacyjnych, niewłaściwym wykonywaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności oraz za usuwanie drzew lub krzewów bezwymaganego zezwolenia.
Urząd Miejski - 2016-06-17 - Jaworzno (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie i komunikatywna znajomość j. niemieckiego, bardzo dobra znajomość pakietu Office, programu SAP, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, mile widziane doświadczenie. Charakterystyka pracy: generowanie zamówień w systemie SAP, wprowadzanie faktur do systemu, kontrola stanów magazynowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL S.A. - 2016-04-28 - Zwonowice (śląskie)
szycie odzieży, firan i zasłon
EWA ART Studio Krawieckie MASŁOWSKA EWA - 2019-07-15 - Oświęcim (małopolskie)
Rozliczanie produkcji, sporządzanie analiz, raportów. Praca w godzinach: 06.00-14.00
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-08 - Opole (opolskie)
POMOC PRZY PROWADZENIU REJESTRU SPRAW, POZWOLEŃ, ZGŁOSZEŃ, POMOC PRZY SPORZĄDZANIU DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH, POMOC PRZY ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Opoczno (łódzkie)
wdrażanie systemu ERP, prowadzenie spraw pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Chorzów (śląskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2019-08-13 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw osobowych, kadrowych w szkole nauczycieli i pracowników administracji, wydawanie zaświadczeń, pomoc w prowadzeniu sekretariatu
Szkoła Podstawowa im. ks. Prałata Józefa Bigusa - 2018-10-02 - Banino (pomorskie)
Prace administracyjno- biurowe
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Zielona Góra (lubuskie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNAŃ w zakładce :NABÓR pod nr. 26935
URZĄD SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
rozliczanie podatku VAT, rozliczanie podatku dochodowego CIT, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji finansowej, rachunkowej, sporządzanie sprawozdań, bilansów, deklaracji US, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LEŚNA POLANA - 2016-04-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
I zmiana 7-15II zmiana 15-23
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2017-10-10 - Ławnica (podkarpackie)
-Obsługa frezarki CNC-Programowanie w systemie FANUCOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 6-14, 14-22
ELFORM SP. Z O.O. - 2018-07-23 - Mikołów (śląskie)
- zapewnienie obsługi klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych- Termin, do którego należy składać dokumenty: 30.09.2019 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-09-16 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie. staż pracy 1 rok. Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej, umiejętność przygotowania dokumentów (raportów) umiejętność kierowania pojazdem służbowym kat B. Obsługa komputera. Prowadzenie dokumentacji transportowej. Nadzór nad pojazdami osobowymi i ciężarowymi COM40, Correct. Sporadyczne wyjazdy słuzbowe. Kierowanie pojazdem słuzbowym kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
Pomoc w porządkowaniu istniejącego zasobu archiwalnego. Przegląd i porządkowanie akt tj. właściwe ułożenie dokument wewnątrz teczek, układanie wg. haseł klasyfikacyjnych jednolitego rzeczowego wykazu akt, opisywanie teczek na ich zewnętrznej stronie. Sporządzanie sposów zdawczo-odbiorczych, spisów na nośniku elektronicznym. Przyjmowanie rocznikami do archiwum, sporządzanie protokołow.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe chemiczne, doświadczenie w pracy w galwanizerni; znajomość technik wytwarzania powłok konwersyjnych, powłok galwanicznych w tym z metali szlachetnych; znajomość norm dotyczących badań korozyjnych; umiejętność obsługi Pakietu Office; zakres obowiązków: organizacja i pomoc techniczna przy realizacji zajęć dydaktycznych oraz badań związanych z procesami technologii nieorganicznej i elektrochemii; nadzór nad aparaturą laboratoryjną, w tym sporządzanie dokumentacji laboratoryjnej; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
Referent w Dziale Usług
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie dokumentacji
Jednostka Wojskowa 4224/ 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-17 - Drawno (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Zielona Góra (lubuskie)
- Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywa staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy dostarczaniu, porządkowaniu i roznoszeniu dokumentów oraz akt,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Łódź (łódzkie)
SZCZEGÓŁY: www.knurow.edu.plWykształcenie: wyższe kierunek, spec. rachunkowość, rachunkowość i podatki, rachunkowość budżetowa, finanse i rachunkowość, rachunkowość i rewizja finansowa, sprawozdawczość w sektorze finansów publicznych lub studia o dowolnym kierunku + studia podyplomowe o kier. i spec. j.w.; staż pracy: brak wymagań; znajomość podstaw rachunkowości, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność, nieposzlakowana opinia, bardzo dobra znajomość MS Office oraz przepisów ustawy: VAT, o fin. publicznych o rachunkowości; zakres obowiązków: ewidencja i rozliczanie podatku VAT, prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości jednostek obsługiwanych, obsługa finansowo księgowa prowadzonych ksiąg rachunkowych, analizy i statystyki, obsługa kasowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
MIEJSKIE CENTRUM EDUKACJI W KNUROWIE - 2017-05-17 - Knurów (śląskie)