REFERENT DS. MAGAZYNOWYCH Wrocław oferta pracy BIKKOPLAST SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków pracownika będzie należało wydawanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przyjęcia oraz załadunku wyrobu gotowego, opakowań itd. wraz z jej ewidencją w systemie.Miejsce pracy: ul. KĘPIŃSKA 8, 51-132 WrocławForma umowy: umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach 6-14, 14-22. Kontakt z pracodawcą: PRACA (at) BIKKOPLAST.PL lub PRACA (at) BIKKOPLAST.PLOferta w sali: D, E,C
Data publikacji: 2021-04-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: BIKKOPLAST SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KĘPIŃSKA 8, 51-132 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków pracownika będzie należało wydawanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przyjęcia oraz załadunku wyrobu gotowego, opakowań itd. wraz z jej ewidencją w systemie.Miejsce pracy: ul. KĘPIŃSKA 8, 51-132 WrocławForma umowy: umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach 6-14, 14-22. Kontakt z pracodawcą: PRACA (at) BIKKOPLAST.PL lub PRACA (at) BIKKOPLAST.PLOferta w sali: D, E,C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie branżowe : mile widziana znajomość programów magazynowych.: Znajomości MS Office:• umiejętność obsługi komputera,•mile widziana znajomość programów magazynowych.
Nazwa pracodawcy: BIKKOPLAST SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8951802708
danePracodawcy_regon: 932953112
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kępińska 7, 51-132 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Kępińska
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: RP.411-15/12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.04.2021
Oferta pracy ważna do: 23.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ff900f455c1bdbb7f7746ccfc483d6e
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do produkcji sprężyn
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI - 2016-05-27 - Drogoszowice (dolnośląskie)
- PAKOWANIE, PRZEPAKOWYWANIE- TRANSPORT RĘCZNY- SORTOWANIE, ETYKIETOWANIE, WSTĘPNA KONTROLA JAKOŚCI, CZYNNOŚCI WSPOMAGAJĄCE PROCES PRODUKCJI, CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE, MONTAŻ PODZESPOŁÓW,OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: CHĘCI DO PRACY, ZAANGAŻOWANIA, ZDOLNOŚCI MANUALNYCH, GOTOWOŚCI DO WYKONYWANIA ZLECENIA W RÓZNYCH LOKALIZACJACH
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Opole (opolskie)
Ewidencja osób, ewidencja transportu, wydawanie przepustek, waga, patrole/obchody, raportowanie dnia pracyOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc., docelowo umowa na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-nd, 7-19, 19-7
Solid Security Sp. z o.o - 2017-11-22 - Mikołów (śląskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe; uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki; uprawnienia do obsługi koparki jednonaczyniowej kl. III; prace na koparce oraz prace ogólnobudowlane; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice Łabędy;
NAVIMOR-INVEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
malowanie elementów konstrukcji stalowej
KONST STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
kontakt z kontrahentami, wystawianie faktur, organizacja transportu, rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie ofert
Warmia S.A. - 2019-02-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Więcej informacji na stronie: https://www.katowice.so.gov.pl/konkurs-o-sygn-110-1102-52020-na-trzy-stanowiska-specjalisty-w-zakresie-psychologii-w-iv-opiniodawczym-zespole-sadowych-specjalistow-w-sadzie-okregowym-w-katowicach-z-siedziba-w-sosnowcu,new,mg,168.html,616Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:1) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;2) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;3) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;4) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.5) W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Sosnowcu- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-02-06 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w szkole dla uczniów z autyzmem - uczniowie w wieku od 7 lat do 24 lat. 0,7 etatu. Praca w godz.: pn: 8:15-13:15,wt, pt: 8:15-14:15,śr: 8:30-14:30, czw: 8:30-13:30. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 83 wew. 101.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 16 - 2018-09-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- PAKOWANIE, PRZEPAKOWYWANIE- TRANSPORT RĘCZNY- SORTOWANIE, ETYKIETOWANIE, WSTĘPNA KONTROLA JAKOŚCI, CZYNNOŚCI WSPOMAGAJĄCE PROCES PRODUKCJI, CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE, MONTAŻ PODZESPOŁÓW,OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: CHĘCI DO PRACY, ZAANGAŻOWANIA, ZDOLNOŚCI MANUALNYCH, GOTOWOŚCI DO WYKONYWANIA ZLECENIA W RÓZNYCH LOKALIZACJACH
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Opole (opolskie)
sprawdzanie opon i znajdowanie w nich uszkodzeń, łatanie opon, konserwacja kół poprzez czyszczenie i naprawę uszkodzeń, bieżnikowanie
F.H.U. "KAMIŃSKI" KRYSTIAN KAMIŃSKI - 2019-08-06 - Piekary Śląskie (śląskie)
Montaż i uruchomienie automatyki układów napędowych na urządzeniach.Praca od pon. do pt. od 8.00-16.00
Nowoczesne Technologie Przemysłowe - Gawlas Wojciech - 2018-09-27 - Gaszowice (śląskie)
- PAKOWANIE, PRZEPAKOWYWANIE- TRANSPORT RĘCZNY- SORTOWANIE, ETYKIETOWANIE, WSTĘPNA KONTROLA JAKOŚCI, CZYNNOŚCI WSPOMAGAJĄCE PROCES PRODUKCJI, CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE, MONTAŻ PODZESPOŁÓW,OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: CHĘCI DO PRACY, ZAANGAŻOWANIA, ZDOLNOŚCI MANUALNYCH, GOTOWOŚCI DO WYKONYWANIA ZLECENIA W RÓZNYCH LOKALIZACJACH
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Opole (opolskie)
kontrolowanie pracowników z realizacji zakresu obowiazków, przeprowadzanie rozmów z kierownikami obiektów na temat wykonywania przez nich usługi, pilnowanie, podpisywanie dokumentów.
MARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż hurtowa węgla
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
obśługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, realizacja raportów kasowych, rozkładanie dostaw, kontrola towarów pod względem przydatności do spożycia, profesjonalne doradztwo klientowi, przyjmowanie dostaw, przygotowywanie ekspozycji towarowej, wykładanie asortymentu i utrzymanie porządku na sklepie
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie transportu rzeczy.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Łobez (zachodniopomorskie)
Dostawa żywności, paczek do 5 kg, kontakt z klientem, kierowanie pojazdem.
MACIEJ OLSZEWSKI - 2019-08-26 - Gdańsk (pomorskie)
TRANSPORT TOWARÓW
Stanisław Buczek - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo-Handlowe - 2020-01-30 - Nowy Kamień (podkarpackie)
-Wykonywanie robót szlifierskich przy produkcji balustrad, ogrodzeń, instalacji elementów stalowych,-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36, 600-012-691, e-mail: carokowalstwo (at) wp.pl-Praca na terenie Tczewskich Łąk,-Praca w godzinach 7-15.
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2019-12-23 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
praca w stolarnii przy produkcji urządzeń na publiczne place zabaw
Magic Garden Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Opieka i pomoc domowa
kontakt przez OHP - 2017-05-19 - Augustów (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów , prowadzenie negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie busem
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KLON-POL JERZY, BARBARA KLONOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaż usług bankowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Sierpc (mazowieckie)
- PAKOWANIE, PRZEPAKOWYWANIE- TRANSPORT RĘCZNY- SORTOWANIE, ETYKIETOWANIE, WSTĘPNA KONTROLA JAKOŚCI, CZYNNOŚCI WSPOMAGAJĄCE PROCES PRODUKCJI, CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE, MONTAŻ PODZESPOŁÓW,OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: CHĘCI DO PRACY, ZAANGAŻOWANIA, ZDOLNOŚCI MANUALNYCH, GOTOWOŚCI DO WYKONYWANIA ZLECENIA W RÓZNYCH LOKALIZACJACH
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Opole (opolskie)
-Nadzór i udział w organizacji i funkcjonowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości,w tym w naradach z kierownictwem jednostki.-Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji statutowej Miejskiego ZarząduNieruchomości, regulaminów wewnętrznych dotyczących organizacjii funkcjonowania jednostki oraz współpraca, w tym zakresie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji zarządzeń i wniosków Prezydenta MiastaJastrzębie-Zdrój oraz uchwał Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym uzupełnianieharmonogramu uchwał pod względem ich wykonania.-Ewidencja wpływających interpelacji radnych i kontrola nad terminowościąudzielanych odpowiedzi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień nadanych Dyrektorowijednostki przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój.-Ewidencja i nadzór nad przestrzeganiem wydanych przez Dyrektor zarządzeń,procedur i instrukcji obowiązujących w Miejskim Zarządzie Nieruchomościi ewidencja pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora.-Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Miejskiego ZarząduNieruchomości i nadzór nad ich terminowością.-Nadzór nad prowadzeniem książki kontroli zewnętrznej oraz współpraca z organamikontrolującymi, w tym ewidencja protokołów z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.-Konsultowanie z kancelarią prawną przepisów prawnych oraz występowanie o opinięprawną w sprawach dotyczących działu organizacyjnego.-Weryfikacja umów pod względem poprawności złożonych ofert w ramach budżetudziału organizacyjnego oraz współpraca z kancelarią prawną w przedmiotowejsprawie z przedstawicielami firm świadczących usługi.-Planowanie i aktualizacja budżetu oraz kontrola harmonogramu wydatkówbudżetowych działu organizacyjnego, a także sporządzanie planów i sprawozdańz wydatków.-Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną i JRWAoraz dekretowanie korespondencji przychodzącej z sądu i od komorników.-Sprawowanie kontroli nad składnicą akt i dokumentacją dotyczącą brakowaniadokumentów zgodnie z instrukcją składnicy akt i obowiązującymi przepisami.-Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowychoraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych.-Nadzór nad wdrożeniem środków fizycznych, organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.-Przeprowadzenie wewnętrznych audytów (sprawdzeń) z przestrzegania przepisówo ochronie danych osobowych i dokonywanie aktualizacji dokumentacji z zakresuochrony danych osobowych.-Sprawowanie nadzoru nad udostępnieniem danych osobowych.-Śledzenie na bieżąco przepisów dotyczących ochrony danych osobowychi wytycznych organu nadzorczego.-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenianaruszenia ochrony danych osobowych.-Zapoznanie osób nowoprzyjętych i upoważnionych do przetwarzania danychosobowych z przepisami o ochronie tych danych, w szczególności decydowanieo terminach i sposobach przeprowadzenia szkoleń w tym zakresie. -Prowadzenie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategoriiczynności przetwarzania.-Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzyprzetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich z mocyprzepisów prawa polskiego i unijnego.-Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowychoraz monitorowanie ich wykonania.-Współpraca z organem nadzorczym (Urzędem Ochrony Danych Osobowych).-Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (Urzędu OchronyDanych Osobowych), w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.-Nadzór nad bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą PN-ISO-IEC 27001i pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania BezpieczeństwemInformacji.-Ocena wyników działania na rzecz bezpieczeństwa informacji oraz skutecznościsystemu zarządzania informacji, w tym przeprowadzenie audytu wewnętrznegow zakresie bezpieczeństwa informacji.-Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństweminformacji i podejmowanie działań korygujących.-Przeprowadzanie szkoleń dla nowo przyjętych pracowników, stażystów,praktykantów, wolontariuszy itp.
Miejski Zarząd Nieruchomości - 2020-10-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa krajalnicy pieczywa- załadunek- odbiór po krojeniu- nadzór nad pracą pakowaczki automatycznej- etykietowanie- pakowanie do opakowań zbiorczych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
KRAWIEC / KRAWCOWA / SZWACZKASZYCIE ODZIEŻY ROBOCZEJ, PRACA W GODZ. OD 07:00 DO 15:00
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "ROMANO" - 2018-07-13 - Dębica (podkarpackie)
- PAKOWANIE, PRZEPAKOWYWANIE- TRANSPORT RĘCZNY- SORTOWANIE, ETYKIETOWANIE, WSTĘPNA KONTROLA JAKOŚCI, CZYNNOŚCI WSPOMAGAJĄCE PROCES PRODUKCJI, CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE, MONTAŻ PODZESPOŁÓW,OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: CHĘCI DO PRACY, ZAANGAŻOWANIA, ZDOLNOŚCI MANUALNYCH, GOTOWOŚCI DO WYKONYWANIA ZLECENIA W RÓZNYCH LOKALIZACJACH
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Opole (opolskie)