KIEROWNIK (DZIAŁ ORGANIZACYJNY) Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Miejski Zarząd Nieruchomości
Stanowisko: KIEROWNIK (DZIAŁ ORGANIZACYJNY)
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -Nadzór i udział w organizacji i funkcjonowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości,w tym w naradach z kierownictwem jednostki.-Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji statutowej Miejskiego ZarząduNieruchomości, regulaminów wewnętrznych dotyczących organizacjii funkcjonowania jednostki oraz współpraca, w tym zakresie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji zarządzeń i wniosków Prezydenta MiastaJastrzębie-Zdrój oraz uchwał Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym uzupełnianieharmonogramu uchwał pod względem ich wykonania.-Ewidencja wpływających interpelacji radnych i kontrola nad terminowościąudzielanych odpowiedzi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień nadanych Dyrektorowijednostki przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój.-Ewidencja i nadzór nad przestrzeganiem wydanych przez Dyrektor zarządzeń,procedur i instrukcji obowiązujących w Miejskim Zarządzie Nieruchomościi ewidencja pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora.-Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Miejskiego ZarząduNieruchomości i nadzór nad ich terminowością.-Nadzór nad prowadzeniem książki kontroli zewnętrznej oraz współpraca z organamikontrolującymi, w tym ewidencja protokołów z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.-Konsultowanie z kancelarią prawną przepisów prawnych oraz występowanie o opinięprawną w sprawach dotyczących działu organizacyjnego.-Weryfikacja umów pod względem poprawności złożonych ofert w ramach budżetudziału organizacyjnego oraz współpraca z kancelarią prawną w przedmiotowejsprawie z przedstawicielami firm świadczących usługi.-Planowanie i aktualizacja budżetu oraz kontrola harmonogramu wydatkówbudżetowych działu organizacyjnego, a także sporządzanie planów i sprawozdańz wydatków.-Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną i JRWAoraz dekretowanie korespondencji przychodzącej z sądu i od komorników.-Sprawowanie kontroli nad składnicą akt i dokumentacją dotyczącą brakowaniadokumentów zgodnie z instrukcją składnicy akt i obowiązującymi przepisami.-Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowychoraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych.-Nadzór nad wdrożeniem środków fizycznych, organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.-Przeprowadzenie wewnętrznych audytów (sprawdzeń) z przestrzegania przepisówo ochronie danych osobowych i dokonywanie aktualizacji dokumentacji z zakresuochrony danych osobowych.-Sprawowanie nadzoru nad udostępnieniem danych osobowych.-Śledzenie na bieżąco przepisów dotyczących ochrony danych osobowychi wytycznych organu nadzorczego.-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenianaruszenia ochrony danych osobowych.-Zapoznanie osób nowoprzyjętych i upoważnionych do przetwarzania danychosobowych z przepisami o ochronie tych danych, w szczególności decydowanieo terminach i sposobach przeprowadzenia szkoleń w tym zakresie. -Prowadzenie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategoriiczynności przetwarzania.-Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzyprzetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich z mocyprzepisów prawa polskiego i unijnego.-Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowychoraz monitorowanie ich wykonania.-Współpraca z organem nadzorczym (Urzędem Ochrony Danych Osobowych).-Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (Urzędu OchronyDanych Osobowych), w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.-Nadzór nad bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą PN-ISO-IEC 27001i pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania BezpieczeństwemInformacji.-Ocena wyników działania na rzecz bezpieczeństwa informacji oraz skutecznościsystemu zarządzania informacji, w tym przeprowadzenie audytu wewnętrznegow zakresie bezpieczeństwa informacji.-Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństweminformacji i podejmowanie działań korygujących.-Przeprowadzanie szkoleń dla nowo przyjętych pracowników, stażystów,praktykantów, wolontariuszy itp.
Data publikacji: 2020-10-22
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Nieruchomości
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Nadzór i udział w organizacji i funkcjonowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości,w tym w naradach z kierownictwem jednostki.-Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji statutowej Miejskiego ZarząduNieruchomości, regulaminów wewnętrznych dotyczących organizacjii funkcjonowania jednostki oraz współpraca, w tym zakresie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji zarządzeń i wniosków Prezydenta MiastaJastrzębie-Zdrój oraz uchwał Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym uzupełnianieharmonogramu uchwał pod względem ich wykonania.-Ewidencja wpływających interpelacji radnych i kontrola nad terminowościąudzielanych odpowiedzi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień nadanych Dyrektorowijednostki przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój.-Ewidencja i nadzór nad przestrzeganiem wydanych przez Dyrektor zarządzeń,procedur i instrukcji obowiązujących w Miejskim Zarządzie Nieruchomościi ewidencja pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora.-Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Miejskiego ZarząduNieruchomości i nadzór nad ich terminowością.-Nadzór nad prowadzeniem książki kontroli zewnętrznej oraz współpraca z organamikontrolującymi, w tym ewidencja protokołów z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.-Konsultowanie z kancelarią prawną przepisów prawnych oraz występowanie o opinięprawną w sprawach dotyczących działu organizacyjnego.-Weryfikacja umów pod względem poprawności złożonych ofert w ramach budżetudziału organizacyjnego oraz współpraca z kancelarią prawną w przedmiotowejsprawie z przedstawicielami firm świadczących usługi.-Planowanie i aktualizacja budżetu oraz kontrola harmonogramu wydatkówbudżetowych działu organizacyjnego, a także sporządzanie planów i sprawozdańz wydatków.-Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną i JRWAoraz dekretowanie korespondencji przychodzącej z sądu i od komorników.-Sprawowanie kontroli nad składnicą akt i dokumentacją dotyczącą brakowaniadokumentów zgodnie z instrukcją składnicy akt i obowiązującymi przepisami.-Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowychoraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych.-Nadzór nad wdrożeniem środków fizycznych, organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.-Przeprowadzenie wewnętrznych audytów (sprawdzeń) z przestrzegania przepisówo ochronie danych osobowych i dokonywanie aktualizacji dokumentacji z zakresuochrony danych osobowych.-Sprawowanie nadzoru nad udostępnieniem danych osobowych.-Śledzenie na bieżąco przepisów dotyczących ochrony danych osobowychi wytycznych organu nadzorczego.-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenianaruszenia ochrony danych osobowych.-Zapoznanie osób nowoprzyjętych i upoważnionych do przetwarzania danychosobowych z przepisami o ochronie tych danych, w szczególności decydowanieo terminach i sposobach przeprowadzenia szkoleń w tym zakresie. -Prowadzenie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategoriiczynności przetwarzania.-Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzyprzetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich z mocyprzepisów prawa polskiego i unijnego.-Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowychoraz monitorowanie ich wykonania.-Współpraca z organem nadzorczym (Urzędem Ochrony Danych Osobowych).-Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (Urzędu OchronyDanych Osobowych), w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.-Nadzór nad bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą PN-ISO-IEC 27001i pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania BezpieczeństwemInformacji.-Ocena wyników działania na rzecz bezpieczeństwa informacji oraz skutecznościsystemu zarządzania informacji, w tym przeprowadzenie audytu wewnętrznegow zakresie bezpieczeństwa informacji.-Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństweminformacji i podejmowanie działań korygujących.-Przeprowadzanie szkoleń dla nowo przyjętych pracowników, stażystów,praktykantów, wolontariuszy itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK (DZIAŁ ORGANIZACYJNY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2467
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość i umiejętność obsługi MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: terminowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d)nieposzlakowana opinia, e)znajomość aktów prawnych:- ustawy o pracownikach samorządowych,- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o dostępie do informacji publicznej,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy o zamówieniach publicznych,- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresudziałania archiwów zakładowych,-rozporządzenie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO),- ustawy o ochronie danych osobowych,- norma PN-ISO-IEC 27001.
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Nieruchomości
danePracodawcy_nip: 6332141372
danePracodawcy_regon: 271204971
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
1-go Maja 55, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podanie, podpisane własnoręcznie przez kandydata,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,-własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze,- zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych w procesie rekrutacji, - oświadczenie do celów rekrutacji podpisane własnoręcznie przez kandydata o:a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,b) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,c) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,-zgoda na przetwarzanie danych do przyszłych rekrutacji.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych zobowiązany jest do złożenia wraz z wymaganymi dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w formie papierowej, w zamkniętejkopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Nabór na stanowiskourzędnicze Kierownik Działu Organizacyjnego.Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Zarządu Nieruchomościbądź drogą pocztową na adres Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330Jastrzębie Zdrój, w terminie do dnia 26.10.2020 r. godz. 15:00.Za termin złożenia dokumentów bądź ich przesłania drogą pocztową uważa się datę ichwpływu do Miejskiego Zarządu Nieruchomości. Dokumenty aplikacyjne, które wpłynądo Miejskiego Zarządu Nieruchomości po wyżej wymienionym terminie nie będąrozpatrywane. Szczegółowe informacje:https://bip.jastrzebie.pl/oferta-pracy/63304/kierownik-dzialu-organzacyjnego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodPowiatu: 2467
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.10.2020
Oferta pracy ważna do: 20.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83a8d7e6b6fac4250b9f87b8af1ec638
Podobne oferty pracy
Kierowanie grupą budowlaną rosyjsko lub ukraińsko języczną. Praca w terenie, możliwe delegacje w kraje wschodnie min. 6tyg.
DPNORD SP.Z.O.O. - 2016-01-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zarządzanie kontaktami użytkowników, obsługa programów resortowych MON. Wymagane: wykształcenie średnie informatyczne, znajomość systemów operacyjnych, pakietu MS Office, umiejętność obsługi komputerów i instalowania oprogramowania. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-12-14 - Wędrzyn (lubuskie)
praca w zawodzie
Klima-Bytom s.j. - 2016-12-16 - Bytom (śląskie)
nadzór nad pracą pracowników produkcji, organizacja pracy na produkcji, planowanie procesu produkcyjnego
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2017-03-31 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Naprawa samochodów osobowych, obsługa samochodów osobowych, diagnozowanie samochodów osobowych, naprawy blacharskie, wykonywanie blach.
AUTO - WEST WOJCIECH SOLSKI - 2020-10-12 - Chwaszczyno (pomorskie)
Poszukiwanie transportów na rynkach zagranicznych oraz kontakt z logistykami firmami, firmami współpracującymi z firmą. Wymagane wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera - system trans oraz wypełnianie CMR ( międzynarodowy list przewozowy ), znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - bardzo dobra.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Mysłowice (śląskie)
diagnoza psychologiczna, interwencja kryzysowa, pomoc psychologiczna, doświadczenie mile widziane uprawnienia diagnozy psychologicznej.
Caritas Diecezji Sandomierskiej - 2019-04-24 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
kierowanie i nadzór nad zespołem testującym sprzęt produkowany w firmie LG w tym telewizory i nawigacjastała współpraca z koreańskim zespołem zleceniodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Mława (mazowieckie)
Obsługa komputera, obsługa programów transportowych, obliczanie tras klientów, komunikacja z klientami
A.H.T. GILTRANS ADRIAN GIL - 2017-08-04 - Długa Wieś (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Nadzorowanie działań zespołu inżynierów odpowiedzialnych za wyniki w kategoriach zadowolenia klienta i zapewnienia dostaw. Zarządzanie całością operacji dla regionu lub segmentem klienta, w tym alokacja zasobów i rozwiązywanie problemów klientów. Kierowanie i zarządzanie planowaniem, wdrożenie i zarządzanie projektami sieciowymi, audyty WAN, ocena i konsulting w zakresie LAN.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć informatyki
NASZA SZKOŁA - Niepubliczna Szkoła Podstawowa - 2016-06-21 - Opole (opolskie)
sprzedaż artykułów papierniczych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad biezącą produkcją, opracowywanie wydziałowych planów produkcji, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji.
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-02-17 - Sochaczew (mazowieckie)
nadzór nad robotami montażowymi, organizowanie pracy pracowników
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
samodzielna praca w zakresie ślusarstwa z obróbką mechaniczną oraz spawania metodą TIG iMAGdo uzgodnienia
P.P.H. Czapla i Spółka S.C. - 2016-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja prac związanych z firmą , współpraca z innymi firmami: ubojniami, hodowcami.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2018-12-05 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Kierownik robót elektroenergetycznychKwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcąMiejsca pracy: Polska
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO-TOROWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
NADZÓR NAD REALIZACJĄ MONTAŻU INSTALACJI PRZEMYSŁOWYCHKONTROLA I DBAŁOŚĆ O ZGODNOŚĆ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJNADZÓR I KONTROLA NAD HARMONOGRAMEM REALIZACJI PRACPROWADZENIE UZGODNIEŃ Z KLIENTEM DOTYCZĄCYCH ZAKRESU PRAC W J. OBCYM
SYNERTE SP. O.O. - 2018-03-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Monter izolacji termicznej - blacharz
IZOINSTALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-22 - Tarnów (małopolskie)
zarządzanie produkcją, zarządzanie zespołem, raportowanie, kosztorysowanie, praca w godz. 7.00 do 15.00 dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kołobrzeg
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nadzór nad realizowanymi pracami, nadzór nad pracownikami
Firma Usługowo - Handlowa Kamil Kossowski - 2019-11-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym; zakres obowiązków: planowanie produkcji, nadzorowanie prac produkcyjno - serwisowych, rozmowy handlowe, produkcja urządzeń dla oczyszczalni ścieków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
KOORDYNOWANIE PRACĄ ZAZ W ASPEKCIE CAŁOŚCIOWEGO DZIAŁANIA ZAKŁADU,PROWADZENIE SPRAW ZAZ POPRZEZ ZARZĄDZANIE MAJĄTKIEM I ZASOBAMI LUDZKIMI.
Zakład Aktywności Zawodowej - 2019-10-04 - Kamień Wielki (lubuskie)
Kierowanie zespołem projektowym, dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych, odpowiednich rozwiązań biznesowych i warunków realizacji projektu, Zarządzanie budżetem oraz harmonogramem prac, zapewnianie skutecznego planu komunikacji między zespołem a klientem z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego.Sala C
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur, naliczanie wypłaty, rozmowa z kierowcami w języku rosyjskim lub ukraińskim
Hegelmann Transporte Poznań Sp. z o.o. - 2019-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału- nadzorowanie gospodarką nieruchomościami będącą w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową- koordynowanie spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd- współpraca z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem kawiarni, ustalanie grafików pracy, zamawianie towaru, niezbednego do prawidłowego działania punktu, dbanie o jakość oferowanych produktów, zapewnienie profesjonalnej obsługi gości
Michał Osmulski - 2019-02-06 - Zamość (lubelskie)
kierowanie zakładem piekarsko-ciastkarskim
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)