KIEROWNIK (DZIAŁ ORGANIZACYJNY) Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Miejski Zarząd Nieruchomości

Stanowisko: KIEROWNIK (DZIAŁ ORGANIZACYJNY)

Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: -Nadzór i udział w organizacji i funkcjonowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości,w tym w naradach z kierownictwem jednostki.-Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji statutowej Miejskiego ZarząduNieruchomości, regulaminów wewnętrznych dotyczących organizacjii funkcjonowania jednostki oraz współpraca, w tym zakresie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji zarządzeń i wniosków Prezydenta MiastaJastrzębie-Zdrój oraz uchwał Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym uzupełnianieharmonogramu uchwał pod względem ich wykonania.-Ewidencja wpływających interpelacji radnych i kontrola nad terminowościąudzielanych odpowiedzi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień nadanych Dyrektorowijednostki przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój.-Ewidencja i nadzór nad przestrzeganiem wydanych przez Dyrektor zarządzeń,procedur i instrukcji obowiązujących w Miejskim Zarządzie Nieruchomościi ewidencja pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora.-Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Miejskiego ZarząduNieruchomości i nadzór nad ich terminowością.-Nadzór nad prowadzeniem książki kontroli zewnętrznej oraz współpraca z organamikontrolującymi, w tym ewidencja protokołów z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.-Konsultowanie z kancelarią prawną przepisów prawnych oraz występowanie o opinięprawną w sprawach dotyczących działu organizacyjnego.-Weryfikacja umów pod względem poprawności złożonych ofert w ramach budżetudziału organizacyjnego oraz współpraca z kancelarią prawną w przedmiotowejsprawie z przedstawicielami firm świadczących usługi.-Planowanie i aktualizacja budżetu oraz kontrola harmonogramu wydatkówbudżetowych działu organizacyjnego, a także sporządzanie planów i sprawozdańz wydatków.-Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną i JRWAoraz dekretowanie korespondencji przychodzącej z sądu i od komorników.-Sprawowanie kontroli nad składnicą akt i dokumentacją dotyczącą brakowaniadokumentów zgodnie z instrukcją składnicy akt i obowiązującymi przepisami.-Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowychoraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych.-Nadzór nad wdrożeniem środków fizycznych, organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.-Przeprowadzenie wewnętrznych audytów (sprawdzeń) z przestrzegania przepisówo ochronie danych osobowych i dokonywanie aktualizacji dokumentacji z zakresuochrony danych osobowych.-Sprawowanie nadzoru nad udostępnieniem danych osobowych.-Śledzenie na bieżąco przepisów dotyczących ochrony danych osobowychi wytycznych organu nadzorczego.-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenianaruszenia ochrony danych osobowych.-Zapoznanie osób nowoprzyjętych i upoważnionych do przetwarzania danychosobowych z przepisami o ochronie tych danych, w szczególności decydowanieo terminach i sposobach przeprowadzenia szkoleń w tym zakresie. -Prowadzenie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategoriiczynności przetwarzania.-Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzyprzetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich z mocyprzepisów prawa polskiego i unijnego.-Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowychoraz monitorowanie ich wykonania.-Współpraca z organem nadzorczym (Urzędem Ochrony Danych Osobowych).-Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (Urzędu OchronyDanych Osobowych), w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.-Nadzór nad bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą PN-ISO-IEC 27001i pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania BezpieczeństwemInformacji.-Ocena wyników działania na rzecz bezpieczeństwa informacji oraz skutecznościsystemu zarządzania informacji, w tym przeprowadzenie audytu wewnętrznegow zakresie bezpieczeństwa informacji.-Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństweminformacji i podejmowanie działań korygujących.-Przeprowadzanie szkoleń dla nowo przyjętych pracowników, stażystów,praktykantów, wolontariuszy itp.

Data publikacji: 2020-10-22

Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

Pracodawca: Miejski Zarząd Nieruchomości

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-Nadzór i udział w organizacji i funkcjonowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości,w tym w naradach z kierownictwem jednostki.-Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji statutowej Miejskiego ZarząduNieruchomości, regulaminów wewnętrznych dotyczących organizacjii funkcjonowania jednostki oraz współpraca, w tym zakresie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji zarządzeń i wniosków Prezydenta MiastaJastrzębie-Zdrój oraz uchwał Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym uzupełnianieharmonogramu uchwał pod względem ich wykonania.-Ewidencja wpływających interpelacji radnych i kontrola nad terminowościąudzielanych odpowiedzi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień nadanych Dyrektorowijednostki przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój.-Ewidencja i nadzór nad przestrzeganiem wydanych przez Dyrektor zarządzeń,procedur i instrukcji obowiązujących w Miejskim Zarządzie Nieruchomościi ewidencja pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora.-Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Miejskiego ZarząduNieruchomości i nadzór nad ich terminowością.-Nadzór nad prowadzeniem książki kontroli zewnętrznej oraz współpraca z organamikontrolującymi, w tym ewidencja protokołów z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.-Konsultowanie z kancelarią prawną przepisów prawnych oraz występowanie o opinięprawną w sprawach dotyczących działu organizacyjnego.-Weryfikacja umów pod względem poprawności złożonych ofert w ramach budżetudziału organizacyjnego oraz współpraca z kancelarią prawną w przedmiotowejsprawie z przedstawicielami firm świadczących usługi.-Planowanie i aktualizacja budżetu oraz kontrola harmonogramu wydatkówbudżetowych działu organizacyjnego, a także sporządzanie planów i sprawozdańz wydatków.-Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną i JRWAoraz dekretowanie korespondencji przychodzącej z sądu i od komorników.-Sprawowanie kontroli nad składnicą akt i dokumentacją dotyczącą brakowaniadokumentów zgodnie z instrukcją składnicy akt i obowiązującymi przepisami.-Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowychoraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych.-Nadzór nad wdrożeniem środków fizycznych, organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.-Przeprowadzenie wewnętrznych audytów (sprawdzeń) z przestrzegania przepisówo ochronie danych osobowych i dokonywanie aktualizacji dokumentacji z zakresuochrony danych osobowych.-Sprawowanie nadzoru nad udostępnieniem danych osobowych.-Śledzenie na bieżąco przepisów dotyczących ochrony danych osobowychi wytycznych organu nadzorczego.-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenianaruszenia ochrony danych osobowych.-Zapoznanie osób nowoprzyjętych i upoważnionych do przetwarzania danychosobowych z przepisami o ochronie tych danych, w szczególności decydowanieo terminach i sposobach przeprowadzenia szkoleń w tym zakresie. -Prowadzenie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategoriiczynności przetwarzania.-Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzyprzetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich z mocyprzepisów prawa polskiego i unijnego.-Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowychoraz monitorowanie ich wykonania.-Współpraca z organem nadzorczym (Urzędem Ochrony Danych Osobowych).-Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (Urzędu OchronyDanych Osobowych), w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.-Nadzór nad bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą PN-ISO-IEC 27001i pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania BezpieczeństwemInformacji.-Ocena wyników działania na rzecz bezpieczeństwa informacji oraz skutecznościsystemu zarządzania informacji, w tym przeprowadzenie audytu wewnętrznegow zakresie bezpieczeństwa informacji.-Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństweminformacji i podejmowanie działań korygujących.-Przeprowadzanie szkoleń dla nowo przyjętych pracowników, stażystów,praktykantów, wolontariuszy itp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK (DZIAŁ ORGANIZACYJNY)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2467

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: naczelnik / kierownik wydziału

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość i umiejętność obsługi MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: terminowość

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d)nieposzlakowana opinia, e)znajomość aktów prawnych:- ustawy o pracownikach samorządowych,- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o dostępie do informacji publicznej,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy o zamówieniach publicznych,- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresudziałania archiwów zakładowych,-rozporządzenie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO),- ustawy o ochronie danych osobowych,- norma PN-ISO-IEC 27001.

Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Nieruchomości

danePracodawcy_nip: 6332141372

danePracodawcy_regon: 271204971

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Adres pracodawcy:
1-go Maja 55, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podanie, podpisane własnoręcznie przez kandydata,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,-własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze,- zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych w procesie rekrutacji, - oświadczenie do celów rekrutacji podpisane własnoręcznie przez kandydata o:a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,b) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,c) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,-zgoda na przetwarzanie danych do przyszłych rekrutacji.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych zobowiązany jest do złożenia wraz z wymaganymi dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w formie papierowej, w zamkniętejkopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Nabór na stanowiskourzędnicze Kierownik Działu Organizacyjnego.Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Zarządu Nieruchomościbądź drogą pocztową na adres Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330Jastrzębie Zdrój, w terminie do dnia 26.10.2020 r. godz. 15:00.Za termin złożenia dokumentów bądź ich przesłania drogą pocztową uważa się datę ichwpływu do Miejskiego Zarządu Nieruchomości. Dokumenty aplikacyjne, które wpłynądo Miejskiego Zarządu Nieruchomości po wyżej wymienionym terminie nie będąrozpatrywane. Szczegółowe informacje:https://bip.jastrzebie.pl/oferta-pracy/63304/kierownik-dzialu-organzacyjnego

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój

danePracodawcy_kodPowiatu: 2467

Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163

Ulica pracodawcy: 1-go Maja

Numer budynku pracodawcy: 55

Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane zlecenie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303

Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.10.2020

Oferta pracy ważna do: 20.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83a8d7e6b6fac4250b9f87b8af1ec638

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - od 1 750 PLN

Kierowanie grupą budowlaną rosyjsko lub ukraińsko języczną. Praca w terenie, możliwe delegacje w kraje wschodnie min. 6tyg.
DPNORD SP.Z.O.O. - 2016-01-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

TECHNIK TELEINFORMATYK - od 2 500 PLN

Zarządzanie kontaktami użytkowników, obsługa programów resortowych MON. Wymagane: wykształcenie średnie informatyczne, znajomość systemów operacyjnych, pakietu MS Office, umiejętność obsługi komputerów i instalowania oprogramowania. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-12-14 - Wędrzyn (lubuskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

praca w zawodzie
Klima-Bytom s.j. - 2016-12-16 - Bytom (śląskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - do 3 500 PLN

nadzór nad pracą pracowników produkcji, organizacja pracy na produkcji, planowanie procesu produkcyjnego
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2017-03-31 - Sandomierz (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 19 PLN

Naprawa samochodów osobowych, obsługa samochodów osobowych, diagnozowanie samochodów osobowych, naprawy blacharskie, wykonywanie blach.
AUTO - WEST WOJCIECH SOLSKI - 2020-10-12 - Chwaszczyno (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU EKSPORTU - od 1 850 PLN

Poszukiwanie transportów na rynkach zagranicznych oraz kontakt z logistykami firmami, firmami współpracującymi z firmą. Wymagane wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera - system trans oraz wypełnianie CMR ( międzynarodowy list przewozowy ), znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - bardzo dobra.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Mysłowice (śląskie)

PSYCHOLOG - od 2 300 PLN

diagnoza psychologiczna, interwencja kryzysowa, pomoc psychologiczna, doświadczenie mile widziane uprawnienia diagnozy psychologicznej.
Caritas Diecezji Sandomierskiej - 2019-04-24 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

KIEROWNIK DO SPRAW NADZORU I KONTROLI JAKOŚCI - od 8 000 PLN

kierowanie i nadzór nad zespołem testującym sprzęt produkowany w firmie LG w tym telewizory i nawigacjastała współpraca z koreańskim zespołem zleceniodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Obsługa komputera, obsługa programów transportowych, obliczanie tras klientów, komunikacja z klientami
A.H.T. GILTRANS ADRIAN GIL - 2017-08-04 - Długa Wieś (wielkopolskie)

Kierownik Elektromarketu - -

Media Expert zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)

KIEROWNIK DS. USŁUG ZAAWANSOWANYCH - od 12 408,33 PLN

Nadzorowanie działań zespołu inżynierów odpowiedzialnych za wyniki w kategoriach zadowolenia klienta i zapewnienia dostaw. Zarządzanie całością operacji dla regionu lub segmentem klienta, w tym alokacja zasobów i rozwiązywanie problemów klientów. Kierowanie i zarządzanie planowaniem, wdrożenie i zarządzanie projektami sieciowymi, audyty WAN, ocena i konsulting w zakresie LAN.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ - od 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć informatyki
NASZA SZKOŁA - Niepubliczna Szkoła Podstawowa - 2016-06-21 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż artykułów papierniczych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

KIEROWNIK DO SPRAW PRODUKCJI - od 3 500 PLN

Nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad biezącą produkcją, opracowywanie wydziałowych planów produkcji, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji.
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-02-17 - Sochaczew (mazowieckie)

KIEROWNIK MONTAŻU - od 3 500 PLN

nadzór nad robotami montażowymi, organizowanie pracy pracowników
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 2 800 PLN

samodzielna praca w zakresie ślusarstwa z obróbką mechaniczną oraz spawania metodą TIG iMAGdo uzgodnienia
P.P.H. Czapla i Spółka S.C. - 2016-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU - do 5 000 PLN

Koordynacja prac związanych z firmą , współpraca z innymi firmami: ubojniami, hodowcami.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2018-12-05 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK ROBÓT ELEKTROENERGETYCZNYCH(NR 0543) - od 2 600 PLN

Kierownik robót elektroenergetycznychKwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcąMiejsca pracy: Polska
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO-TOROWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 2 000 PLN

Obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK / BRYGADZISTA MONTAŻU INSTALACJI PRZEMYSŁOWYCH Z J. OBCYM - od 2 100 PLN

NADZÓR NAD REALIZACJĄ MONTAŻU INSTALACJI PRZEMYSŁOWYCHKONTROLA I DBAŁOŚĆ O ZGODNOŚĆ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJNADZÓR I KONTROLA NAD HARMONOGRAMEM REALIZACJI PRACPROWADZENIE UZGODNIEŃ Z KLIENTEM DOTYCZĄCYCH ZAKRESU PRAC W J. OBCYM
SYNERTE SP. O.O. - 2018-03-12 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK DS. PRODUKCJI - od 4 210 PLN

zarządzanie produkcją, zarządzanie zespołem, raportowanie, kosztorysowanie, praca w godz. 7.00 do 15.00 dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kołobrzeg
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 19 - 23 PLN

nadzór nad realizowanymi pracami, nadzór nad pracownikami
Firma Usługowo - Handlowa Kamil Kossowski - 2019-11-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU MECHANICZNEGO - do 3 000 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym; zakres obowiązków: planowanie produkcji, nadzorowanie prac produkcyjno - serwisowych, rozmowy handlowe, produkcja urządzeń dla oczyszczalni ścieków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)

KIEROWNIK ZAZ - od 5 000 PLN

KOORDYNOWANIE PRACĄ ZAZ W ASPEKCIE CAŁOŚCIOWEGO DZIAŁANIA ZAKŁADU,PROWADZENIE SPRAW ZAZ POPRZEZ ZARZĄDZANIE MAJĄTKIEM I ZASOBAMI LUDZKIMI.
Zakład Aktywności Zawodowej - 2019-10-04 - Kamień Wielki (lubuskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - od 10 500 PLN

Kierowanie zespołem projektowym, dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych, odpowiednich rozwiązań biznesowych i warunków realizacji projektu, Zarządzanie budżetem oraz harmonogramem prac, zapewnianie skutecznego planu komunikacji między zespołem a klientem z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego.Sala C
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)

KSIĘGOWY - od 2 400 PLN

prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur, naliczanie wypłaty, rozmowa z kierowcami w języku rosyjskim lub ukraińskim
Hegelmann Transporte Poznań Sp. z o.o. - 2019-03-29 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK ODDZIAŁU LOGISTYKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 7480) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału- nadzorowanie gospodarką nieruchomościami będącą w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową- koordynowanie spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd- współpraca z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK KAWIARNI - od 5 000 PLN

Kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem kawiarni, ustalanie grafików pracy, zamawianie towaru, niezbednego do prawidłowego działania punktu, dbanie o jakość oferowanych produktów, zapewnienie profesjonalnej obsługi gości
Michał Osmulski - 2019-02-06 - Zamość (lubelskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU PIEKARSKO-CIASTKARSKIEGO -CD - od 2 500 PLN

kierowanie zakładem piekarsko-ciastkarskim
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)