REFERENT DS. KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I REFUNDACJI Katowice oferta pracy ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Stanowisko: REFERENT DS. KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I REFUNDACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków o zawarcie umów o refundację zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przekazanie zaopiniowanych wniosków o zawarcie umowy o refundację wraz z pełną dokumentacją do ŚWK.3. Sprawdzanie pod względem merytoryczno- formalnym i finansowym wniosków o bieżącą refundację zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie transz wydatkowania środków.4. Sporządzenie opinii w sprawie kwalifikacji wniosków.5. Prowadzenie rejestru przyjmowanych wniosków .6. Przygotowanie zapotrzebowania finansowego na poszczególne transze wypłat refundacji do wydziału księgowego ŚWK.7. Prowadzenie rejestru korespondencji z pracodawcami.8. Terminowe sporządzenie obowiązującej dokumentacji planistycznej i sprawozdawczej.9. Bieżąca, systematyczna obsługa programu Delfin w zakresie refundacji.10. Udzielanie pełnej informacji pracodawcom o warunkach i trybie refundowania wynagrodzeń młodocianych.11. Przestrzegania przepisów regulujących refundację wynagrodzeń młodocianych. - Godziny pracy: 7:45-15:45.
Data publikacji: 2020-02-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków o zawarcie umów o refundację zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przekazanie zaopiniowanych wniosków o zawarcie umowy o refundację wraz z pełną dokumentacją do ŚWK.3. Sprawdzanie pod względem merytoryczno- formalnym i finansowym wniosków o bieżącą refundację zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie transz wydatkowania środków.4. Sporządzenie opinii w sprawie kwalifikacji wniosków.5. Prowadzenie rejestru przyjmowanych wniosków .6. Przygotowanie zapotrzebowania finansowego na poszczególne transze wypłat refundacji do wydziału księgowego ŚWK.7. Prowadzenie rejestru korespondencji z pracodawcami.8. Terminowe sporządzenie obowiązującej dokumentacji planistycznej i sprawozdawczej.9. Bieżąca, systematyczna obsługa programu Delfin w zakresie refundacji.10. Udzielanie pełnej informacji pracodawcom o warunkach i trybie refundowania wynagrodzeń młodocianych.11. Przestrzegania przepisów regulujących refundację wynagrodzeń młodocianych. - Godziny pracy: 7:45-15:45.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I REFUNDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła znajomośc programu EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne kierunkowe: rachunkowość. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera: Excel.
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: h.koprowska (at) ohp.plFIRMA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.slaska.ohp.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.02.2020
Data dodania oferty pracy: 25.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?16610863d3051e058b7dd516abf0518e
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Katowice (śląskie)
- przypis należności budżetowych,- odpis i księgowanie spłat należności,- naliczanie odsetek za zwlokę,- windykacja należności budżetowych,- sporządzanie sprawozdań o należnościach,- obsługa kasy, zastępstwo pracownika Sekretariatutygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55, godz. 7.25-15.00,okres zatrudnienia - czas określony (6 m-cy z możliwością przedłużenia), wynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-08-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace związane z budowami - murowanie, stawianie domów. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy, praca na jedną zmianę 7.00-15.00. Miejsce wykonywania pracy: budowy prowadzone przez pracodawcę.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "ZRYW-BRUK" PAWEŁ WIECZOREK - 2020-02-20 - Kaczory (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji z zakresu pracy kierowców, weryfikacja kart drogowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
praca według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Legnica (dolnośląskie)
Do głównych obowiązków pracownika będzie należała mailowa oraz telefoniczna obsługa klientów exportowych. Wymagania znajomość j. rosyjskiego. Wynagrodzenie + premia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska. Nadesłanych dokumentów Firma nie zwraca, skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. W ofercie należy zamieścić zapis: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883)".
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Zwonowice (śląskie)
Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń ( dokumentów RP-7)Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-13 - Tczew (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu decyzji, upomnień, postanowień, pism, planów i sprawozdań, uzupełnianie bazy danych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Łańcut (podkarpackie)
prace biurowe
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-20 - Nałęczów (lubelskie)
deskowanie ścian, stropów, schodów
ST TWAROWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-21 - Zaścianki (podlaskie)
1. Obsługa kandydatów zapisujących się na studia.2. Wprowadzanie danych kandydata do systemu.3. Obsługa telefonu, e-maila firmowego, ksero.4. Dbałośc o korespondencję wychodzącą i przychodzącą.5. Przygotowywanie raportów w programie Exel.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, prowadzenie i dokumentowanie usług dla klientów, m.in. z zakresu audytów energetycznych i efektywności energetycznej, opracowywanie ofert dla klientów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kielntami, nadzorowanie przebiegu bieżących projektów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Leszcze (świętokrzyskie)
DO UZGODNIENIA
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2019-01-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, wyszukiwanie i kontrola towarów, zakup towarów i negocjacje z dostawcami, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, składanie zamówień na brakujący asortyment u polskich i chińskich dostawców, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi
Spółdzielnia Socjalna Dębowy Las - 2019-05-22 - Hrubieszów (lubelskie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej - kadry, obsługa programu Płatnik, obsługa komputera i urządzeń biurowychZakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, sprawy kadroweDokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do dnia 05.07.2019 r., do godz. 14.00
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 - 2019-06-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- prace księgowe- przyjmowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów, wpinanie, księgowanie
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Zapoznanie się z programem księgowym mała i duża księgowość, wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa klienta, sporządzanie deklaracji VAT 7 + JPK, deklaracji PIT i CIT. Zapoznanie się z ustawą podatkową.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Płock (mazowieckie)
obsługa stebnówki, dziurkarki, podstawowych maszyn szwalniczych
CONRADO Pietrasiak Konrad - 2018-12-10 - Kurów (lubelskie)
Wprowadzanie do bazy danych zespołów dokumentów Biura, skanowanie oryginalnych dokumentów, zabezpieczanie i naprawa dokumentów, przegląd i likwidacja zbędnych przedtakt spraw załatwionych w ubiegłych latach.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno - biurowe,zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów /NABÓR RM Długotrwale bezrobotni
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Pabianice (łódzkie)
Referent
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
1) Prowadzenie zajęć edukacyjnych, w tym w zastępstwie w ramach projektu „Nawigacja w Przyszłość – lekcje z klimatem w SPN” w Czołpinie. 2) Prowadzenie w zastępstwie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i obsługą zwiedzających w Muzeum SPN w Czołpinie. 3) Przygotowanie i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność edukacyjną i wydawniczą Parku. 4) Rozwój oferty edukacyjnej SPN, tj: programów edukacyjnych SPN, scenariuszy zajęć dydaktycznych, fotobazy, prezentacji multimedialnych, wydawnictw edukacyjnych, strony internetowej SPN, pomocy dydaktycznych, terenowej infrastruktury edukacyjnej.Okres zatrudnienia do 36 m-cy, przedłużenie na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Słowiński Park Narodowy - 2019-08-21 - Czołpino (pomorskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: konradnowakowski.alkon (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
Charakterystyka pracy: sporządzanie analiz i przygotowywanie raportów odnośnie wykonanej produkcji, przygotowywanie dyspozycji produkcyjnych według zamówień w porozumieniu z innymi działami,zapewnienie realizacji zamówień klientów poprzez sporządzanie planów wykonawczych dla poszczególnych linii produkcyjnych, zarządzanie bazą kodów materiałowych. Wymagania: umiejętność organizowania i planowania produkcji, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu EXCEL, mile widziana znajomość SAP, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w grupie. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (do omówienia podczas rekrutacji), możliwość rozwoju zawodowego. Wynagrodzenie do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zainteresowane osoby przesyłają CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-10 - Zwonowice (śląskie)
Naprawa i serwis wozków widłowych w siedzibie firmy oraz u klienta.
MAG-SERWIS MAGDALENA WIEWIÓRKOWSKA-SARNAU - 2016-11-03 - Opatówek (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Głogów (dolnośląskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-09-18 - Zielonki (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż agencyjna imprez turystycznych, organizacja imprez turystycznych, sprzedaż biletów.
BIURO PODRÓŻY "ELATRAVEL" ELŻBIETA KAMIŃSKA - 2019-05-27 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)