REFERENT 1/2 ETATU Krotoszyn oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
Stanowisko: REFERENT 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej - kadry, obsługa programu Płatnik, obsługa komputera i urządzeń biurowychZakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, sprawy kadroweDokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do dnia 05.07.2019 r., do godz. 14.00
Data publikacji: 2019-06-18
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej - kadry, obsługa programu Płatnik, obsługa komputera i urządzeń biurowychZakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, sprawy kadroweDokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do dnia 05.07.2019 r., do godz. 14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość obsługi programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej - kadry
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i podanie złożyć w siedzibie szkoły do dnia 05.07.2019 r., do godz. 14.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Zdunowska
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2019
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8869b77eb4006dc3a4203cf3a96837a9
Podobne oferty pracy
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie informacji w zakresie orgaznizacji miejsc odbywania stażu, wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
praca z pacjentem w zakresie fizjoterapii, prowadzenie dokumentacji medycznej wg. obowiązujących przepisów
ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY IM.HANNY CHRZANOWSKIEJ W ZATORZE - 2018-06-14 - Zator (małopolskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przeglądów technicznych form, urządzeń i maszyn.Kontakt z pracodawcą - osobiście lub telefonicznie: 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kasy, raportów kasowych, rozliczanie zaliczek, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych oraz ich rozliczenie
ECAT INTERNATIONAL SP Z OO - 2016-04-13 - Stęszew (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warka (mazowieckie)
prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń,przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,prowadzenie Karty Dużej Rodziny,sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji, analiz z zakresu prowadzonych spraw,realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów prawnych wynikających z zakresu prowadzonych zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, obsługa komputera.Praca w Kobylinie
Przedsiębiorstwo Ochman Adam Ochmann - 2017-06-07 - Kobylin (wielkopolskie)
Montaż instalacji elektrycznych w modułach łazienkowych.
DOMCZAR Artur Zawadzki - 2017-09-20 - Kolno (podlaskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:- odbieranie połączeń, maili i faksów od Klientów i Przedstawicieli Handlowych oraz zapewnienie obsługi sprzedażowej- organizacja wysyłek do klientów- wystawianie dokumentów sprzedaży, magazynowych i przewozowych - współpraca z innymi działami (magazyn, księgowość, sprzedaż, zarząd) w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi,Firma oferuje:- zatrudnienie na umowę w stabilnej i dynamicznej firmie- odpowiednie do kwalifikacji wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny- szkolenia początkowe i doskonalące umiejętności sprzedażowe- możliwość rozwoju zawodowego i awansu- niezbędne narzędzia pracy- praca w dynamicznym zespole.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: kadry (at) aku.pl Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-03-19 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, przygotowywanie wysyłki pocztowej, pomoc przy rozliczaniu wynagrodzeń pracowników, układanie dokumentów wg określonych zasad, zestawianie wniosków urlopowych, wprowadzanie danych osobowych, wypisywanie przelewów na ZUS, podatki, sprawdzanie poprawności druków ZUS ZLA
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pawłowice (śląskie)
Organizowanie stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczego z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii, ochrony środowiska;przygotowywanie samochodu dostawczego do jazdy oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonania zadania;planowanie optymalnej trasy przejazdu, oraz opracowanie tras alternatywnych;kierowanie samochodem dostawczym;udzielanie pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych oraz zabezpieczanie miejsca zdarzenia (kolizji, wypadku);wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie usterek samochodu dostawczego powstałych podczas jazdy;zabezpieczanie samochodu dostawczego przed uruchomieniem i użyciem przez osoby niepowołane oraz zabezpieczenie przewożonego ładunku przed przemieszczeniem podczas jazdy także przed kradzieżą;prowadzenie dokumentacji przewozu oraz dokumentacji samochodu dostawczego.Miejsce wykonywania pracy Kraków, teren całego kraju oraz delegacja na terenie UE
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, montaż skrzynek sterowniczych
Zakład Metalowo- Elektrotechniczny ny "Bajpax" Jerzy Burzyński - 2017-04-27 - Nieznanice (śląskie)
1. Obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2018-05-04 - Garbalin (łódzkie)
prowadzenie ewidencji zadań inwentaryzacyjnych,ewidencja materiałowa sprzętu eksploatacyjnego
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w ksiegowości pod kierunkiem kierownika. Praca w godz. 7-15.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
- Nadzorowanie stanów magazynowych - Wystawianie i koordynowanie obiegu dokumentacji zakupowo - sprzedażowej- Wystawianie i koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Zapoznanie się zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
negocjowanie warunków współpracvy z dostawcami;przygotowywanie rekomendacji wyboru dostawcy;współpraca z obecnymi dostawcami oraz szukanie nowych dostawców na rynku krajowym i zagranicznym;koordynacja zamówień na surowce i opakowania na potrzeby produkcyjne;organizacja o koordynacja pracy kierowców;nadzorowanie czasu pracy kierowców oraz współpraca z działem kadr w zakresie jego rozliczania;planowanie i optymalizowanie ruchu pojazdów;nadzór nad stanem technicznym pojazdów.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O. - 2017-04-20 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
wykształcenie bez znaczeniaznajomość branży ogrodniczej mile widzianamożliwość przyuczenia do zawoduObsługa klienta, sprawdzanie dostaw, dbanie o porządek. Stabilne zatrudnienie.3 zmiany w godzinach pracy sklepu (8-21)wynagrodzenie: 2250 Zł brutto + premia
SOMERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwaniei obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie scenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub licencjat lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie.
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
prowadzenie lekcji w zakresie przedsiębiorczości
Zespół Placówek w Łukowie - 2017-08-24 - Łuków (lubelskie)
pomoc w wystawianiu faktur na placówki handlowe, udział w inwentaryzacjach i ich rozliczanie, dokonywanie analizy cen w odniesieniu do konkurencji, rozliczanie kontrahentów, uzgadnianie rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Góra (dolnośląskie)
sprzedaż w sklepie nspożywczo- przemysłowym, wykłądanie i zamawianie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Bolkowo (zachodniopomorskie)
- obsługa klientów w biurze, - akwizycja nowych ubezpieczeń na życie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Prestige Glass Adam Stobba - 2019-01-11 - Linowiec (pomorskie)
Przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie akt przekazanych przez komórkiorganizacyjne, prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej, udostępnianie akt, inicjowanie brakowania, przekazywanie akt do archiwum państwowego, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych. Wymagane wykształcenie średnie z matyrą, roczny staż pracy na podobnym stanowisku, umiejętnosc obsługi komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mysłowice (śląskie)
wspomaganie pracy inspektorów w dziale świadczeń rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Imielinie w godzinach pracy Ośrodka w zakresie przyjmowania wniosków i prowadzenia postępowań w sprawie świadczeń wychowawczych określonych w ustawie o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie - 2017-07-14 - Imielin (śląskie)