REFERENT DS. KSIĘGOWYCH Piotrków Trybunalski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych; archiwizowanie dokumentów.
Data publikacji: 2020-09-21
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych; archiwizowanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7712856391
danePracodawcy_regon: 101010196
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2020
Data dodania oferty pracy: 21.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4d4d068317d113312beb87673217a3d
Podobne oferty pracy
Weryfikacja dokumentów księgowych, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów, rejestracja dokumentów , wsparcie pracy Działu Księgowości, sporządzanie zestawień, pomoc przy sprawdzaniu sprawozdań budżetowych, weryfikacja przelewów bankowych, porzadkowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z tym związanych
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-01-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
• pobieranie próbek i wykonywanie podstawowych analiz towarów rolnych (zboża i pasze)• pobór i odbiór próbek środowiskowych (woda, ścieki) i innych do badań fizykochemicznych i mikrobiologicznych • utrzymywanie kontaktów z klientami zlokalizowanymi w wyznaczonym rejonie• raportowanie działań, przygotowanie dokumentacji.
J.S.HAMILTON POLAND SA - 2016-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-Budowa i kierowanie zespołem doradców,-Realizacja planów,-Rozwój firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 zł brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacji, wydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. Funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kserokopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Spisywanie umów z kontrahentami przygotowywanie korespondencji, obsługa biura, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych. Praca na miejscu oraz w terenie.
Sitek Tomasz F.H.U Auto Kolor, Debitum Doradztwo Ubezpieczeniowe - 2017-10-13 - Radlin (śląskie)
-Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej-Analiza projektów decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej;-Sporządzanie list wypłat zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej; -Prowadzenie sekretariatu Ośrodka;-Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawdzania i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu;-Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny pod nieobecność pracownika obsługującego zadania.-Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka- Zamówienia publiczne.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-06-24 - Sulików (dolnośląskie)
Ochrona mienia i osób
kontakt przez OHP - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
prowadzenia dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Radom (mazowieckie)
Nadzór stanów magazynowych, zamawianie towarów po analizie rotacyjności, kontrola cen i warunków zakupowych, nadzór nad realizacją zamówień, terminowością oraz obiegiem dokumentacji, współpraca z dostawcami, budowanie relacji z nowymi oraz z dotychczasowymi dostawcami, obsługa przynależnych sklepów pod kątem obiegu dokumentów i zamówionych towarów.Praca na dwie zmiany w godz. 8-19.
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2018-12-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Obsługa komputera, przygotowywanie pism, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Hel (pomorskie)
- zabezpieczenie w materiały do obsługi produkcji warsztatowej
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa maszyn produkcyjnych- raportowanie wielkości produkcji, odpadu- minimalizacja strat w zakresie zatrzymań maszyn i odpadu- przeprowadzanie pomiarów jakościowych produktu- uczestnictwo w przezbrajaniu maszyny- praca w zgodzie z HACCP i wytycznymi higieny
Logoplaste Polska Sp. z o.o. - 2020-04-21 - Pudliszki (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana: 07.00- 15.00 pn-pt
Biuro Rachunkowo-Finansowe Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek, wprowadzanie danych do programów komputerowych, redagowanie pism do mieszkańców, sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek, porządkowanie dokumentacji działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
1) przygotowanie i ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej; 2) przygotowywanie zamówień publicznych na potrzeby Katedry; 3) prowadzenie książki inwentarzowej Katedry i jej aktualizacja; 4) obsługa administracyjna procesu dydaktyczno-naukowego i organizacyjnego Katedry; 5) prowadzenie rejestru prac dyplomowych realizowanych w Katedrze, obsługa egzaminów dyplomowych; 6) terminowe sporządzanie zbiorczych sprawozdań z działalności naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej pracowników Katedry, archiwizacja niezbędnej dokumentacji; 7) pomoc w organizacji konferencji i szkoleń prowadzonych przez pracowników Katedry; 8) uczestnictwo w projektach naukowych realizowanych przez pracowników Zakładu Korektywy i Kompensacji w Laboratorium Postawy Ciała ROBiR w Białej Podlaskiej w zakresie przygotowania i obsługi aparatury pomiarowo-badawczej; 9) weryfikacja zgromadzonych wyników oraz przygotowanie raportów z badań prowadzonych w Laboratorium Postawy Ciała.
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej - 2018-05-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
prace związane z obsługą technologiczną biogazowni
BIOGAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2020-05-06 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pism w sprawach prowadzonych w Wydziale, kompletowanie dokumentacji, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzesko (małopolskie)
Praca n a stanowisku referent w sekcji materiałowej- logistyka KPW.Opracowywanie dokumentów i pism dotyczacych dzialalności bieżacej słuzby środków bojowych. Sporządzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej.Prowadzenie ewidencji rozliczeń zapasów materiialowych w obowiązujących systemach informatycznych.Prowadzenie wszelkich korespondencji dotyczących zadań realizowanych przez służbę środków bojowych.Opracowywanie planów eksploatacji, obsługi, przegladów, zaopatrzenia materialowego, wykazów i sprawozdań.
Komenda Portu Wojennego - 2018-01-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zabrze (śląskie)
praca w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Głogów (dolnośląskie)
planowanie logistyki dystrybucji, zabezpieczenie wyjazdów- dobór odpowiednich środków Transportu, bieżące kontrole kosztów transportu
SEKO S.A. - 2016-08-29 - Chojnice (pomorskie)
Zadania główne:1) Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych2)Kontrola obiegu dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych3)Zapewnienie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dotyczącej środków trwałych4)Wystawianie dokumentów dokument. obrót środków trwałych OT, LT, MT, PT itp.5)Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości CUWO.6)Uzgadnianie okresowo sald dotyczących środków trwałych z pracownikami działu księgowości CUWO, zgodnie z obowiąz. przepisami7)Uzgadnianie ksiąg inwentarzowychz pracownikami jednostek obsługiwanych, odpowiedzialnych za ich prowadzenie w placówkach8)Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych, ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży9)Przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań statystycznych o stanie i ruchu środków trwałych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych dla potrzeb GUS10)Dokonywanie prawidłowej klasyfikacji środków trwałych na grupy, podgrupy, rodzaje11)Prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych z podziałem na poszczególne grupy rodzajowe oraz naliczanie amortyzacji na koniec każdego roku zgodnie z obowiązującymi przepisami12)Ewidencjonowanie środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującą w tym zakresie polityką rachunkowości i instrukcją inwentaryzacyjną13)Aktualizowanie wartości środków trwałych pozostających w ewidencji analitycznej Działu księgowości CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych14)Opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania informacji o stanie mienia komunalnego15)Wykonywanie zestawień i analiz z danych zawartych w bazie ewidencji majątku CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych oraz dokumentach opisu mieniaZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
-rejestracja tytułów wykonawczych-odnotowywanie zajęć w ewidencji-odnotowanie pism przychodzących oraz wychodzących-przygotowanie wysyłki pism-przygotowywanie akt do sądu w związku ze zbiegiem egzekucji -przygotowanie akt do komornika sądowego-przygotowanie akt archiwum, itp.-redagowanie pism urzędowych w prowadzonych postępowaniach na wniosek klienta urzędu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
j.w.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
(dla osób 30-50rż) bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłaki
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Marcinowice (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane.
Jerzy Tużnik Budownictwo - Usługi Wodne - 2018-05-18 - Ożarów (świętokrzyskie)