REFERENT DS. KSIĘGOWYCH 1/2 ETATU Krotoszyn oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie, obsługa komputera i urządzeń biurowychZakres obowiązków: sporządzanie listy płac, ZUS, sprawozdania do US i GUS
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie, obsługa komputera i urządzeń biurowychZakres obowiązków: sporządzanie listy płac, ZUS, sprawozdania do US i GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty ze skierowaniem, CV i podanie złożyć w siedzibie szkoły
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Zdunowska
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7b60671ed7a5594071c3334ec3edeb4d
Podobne oferty pracy
pomoc w obsłudze księgowości
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Suwałki (podlaskie)
Montaż stelaży meblowych
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2016-08-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
- udzielanie odpowiedzi na komornicze zajęcia wierzytelności,- prowadz. ewidencji związanej z obsł. rejestrów przypisów/odpisów,- obsł. programu POLTAX -2B w zakresie ewidencjonowania należności budżetowych,- obsł. programu biurowego typu edytor.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Serwis, naprawa sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Iłowa (lubuskie)
przyjmowanie wniosków od klientów, przygotowywanie dokumnetów do wypłaty oraz dokumentów do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wniosków o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawcze, świadczenie "Dobry Start", wydawanie rozstrzygnięć.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-06-17 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa krajalnicy żywności, Obsługa klientów w sklepie spożywczym. Obsługa komputera i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Główne obowiązki:Kompleksowa obsługa studentów i doktorantów w zakresie spraw stypendialnychMiejsce pracy : Wrocław, ul. F. Joliot-Curie 141/2 etatu Kontakt kandyadtów z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.plsala E
Uniwersytet Wrocławski - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Dozór, ochrona obiektu
ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-11 - Kołbiel (mazowieckie)
Obsługa maszyn foliujących zgodnie z instrukcjami obsługi oraz maszyn formujących, wizualna kontrola twarogów przeznaczonego do foliowania, ustawianie i kontrola daty oraz partii produkcyjnych zgodnie z wytycznymi. Mycie i dezynfekcja urządzeń foliujących oraz formujących. Przyjęcie i ocena mleka ze skupu. Kontrola procesów technologicznych. Czas pracy 8/h wg ustalonego harmonogramu.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku oddział Łambinowice - 2019-01-03 - Łambinowice (opolskie)
mycie zewnętrzne i czyszczenie zewnętrzne i czyszzcenie wewnętrzne pojazdów na myjni samochodowej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kórnik (wielkopolskie)
Wymagania: wykształenie średnie lub wyższe, obsługa urządzeń biurowychZakres obowiązków: prowadzenie ewidencji związanych z gospodarką wodno - kanalizacyjną
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa klientów z Europy Wschodniej, przyjmowanie zamówień,wprowadzanie do systemu, uzgadnianie z klientami terminów dostaw,przyjmowanie ewentualnych reklamacji i ich rejestracja w systemie
PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentacji, wprowadzanie danych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stazu. Oferta skierowana dla osób bezrobotnych powyżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
FINISHPARKIET FABRYKA PARKIETU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
zapoznanie sę z pracą działu księgowości i pionu finansów,zapoznanie się z dokumentami MŚ i ich obiegiem,zapoznanie sie z przepisami o rachunkowosci i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dokumentów księgowych,sprawdzanie danych podstawowych dostawców i odbiorców,księgowanie faktur zakupowych materiałów i usług oraz rozliczanie z dokumentami dostaw,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie dokumentacji,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., - obsługa komputera oraz programów,- numerowanie i wpisywanie dokumentacji księgowej,- przygotowanie wzorów pism urzędowych,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego,- zakup materiałów biurowych, druków i innych przedmiotów z uwzględnieniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,- wydawanie pracownikom wody.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zgierz (łódzkie)
wg stanowiskastaż dla osoby długotrwale bezrobotnej
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
wprowadzanie danych do sustemów, sporządanie zestawień, archiwizacja dokumentów, weryfikacja kontrahentów, uzgodnienie rozrachunków, przygotowanie dokumentów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych oraz prawidłowy przebieg inwentaryzacji
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2018-11-26 - Leżajsk (podkarpackie)
Arciwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznaie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielenie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Gdynia (pomorskie)
prace w kuchni szkolnej;
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Pabianice (łódzkie)
prace biurowe, odbieranie korespondencji
NIRO SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Lubin (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Radomsko (łódzkie)
jw.
LINIA Andrzej Szope - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)