REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI Świecie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Zapoznanie sie z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, umiejętność kompletowania, dekretowania i księgowania dowodów księgowych, umiejętność analizy kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział księgowości, współudział w przygotowaniu sprawozdań finansowych, weryfikacja dokumentów księgowych, pozostałe czynności biurowe
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zapoznanie sie z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, umiejętność kompletowania, dekretowania i księgowania dowodów księgowych, umiejętność analizy kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział księgowości, współudział w przygotowaniu sprawozdań finansowych, weryfikacja dokumentów księgowych, pozostałe czynności biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 195A, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: świecki
Gmina pracodawcy: Świecie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świecie
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 195A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?252da484190de87d03fe098aca0d6ce0
Podobne oferty pracy
Wprowadznie dokumentów do programu Rewizor i Rachmistrz. Dostarczanie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS. Sprawdzanie rejestru VAT i książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Płock (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości wód polskich.* Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.* Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.* Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.* Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.* Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.* Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych* Przekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.* Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.* Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.* Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem nadzoru wodnego.* Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.* Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego.* Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.Miejsce pracy: Bydgoszcz.Oferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych z dziećmi,2. wspieranie aktywności społecznej rodzin,3. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,4. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,5. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,6. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,7. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,8. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,9. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,10. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, 11. sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,12. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,13. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 24 sierpnia 2015 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. 2015 poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną,14. opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości,15. współpraca z organizacjami samopomocowymi, prowadzenie banku informacji o potrzebach i możliwościach,16. pozyskiwanie środków pozabudżetowych, organizowanie akcji darowizn, kwest, wystąpień itp.17. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,18. prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, w tym poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów, oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez właściwe instytucje rządowe, samorządowe i organizacje pozarządowe,19. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w uzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego20. współpraca z rodziną zastępczą, rodzinnym domem dziecka, placówką opiekuńczo-wychowawczą,21. regionalną placówką opiekuńczo-terapeutyczną lub interwencyjnym ośrodkiem preadopcyjnym, w których umieszczono dziecko z rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej, oraz koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej i sądem,22. pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,23. pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych,24. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,25. inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,26. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,27. podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej,
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia - 2020-02-04 - Rumia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
przygotowanie, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Skoczów (śląskie)
wykonywanie prac murarskich, ciesielskich i zbrojarskich; wykonywanie prac porządkowych na budowie, praca na terenie calego kraju
WORK4EU Sp. zo.o. - 2017-06-08 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
WSPARCIE JEDNOSTEK/ KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SPÓŁKI ZAPEWNIAJĄCE PRAWIDŁOWOŚĆ PROWADZONYCH PROCESÓW W OBSZARZE BIURA KOMUNIKACJI, DZIAŁANIA W ZAKRESIE BIEŻĄCEJ PRACY BIURA W ZAKRESIE M.IN.: OBSŁUGI WYDARZEŃ SPONSOROWANYCH I ORGANIZOWANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ W TYM KONTAKT Z BENEFICJENTAMI, ZAGOSPODAROWANIE I EWIDENCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH WYSYŁANYCH KONTRAHENTOM, OBSŁUGA I POMOC W ORGANIZACJI IMPREZ I UROCZYSTOŚCI SPÓŁKI (NP. REJESTROWANIE EMERYTOWANYCH PRACOWNIKÓW PODCZAS WIGILIJNEGO SPOTKANIA), WSPARCIE BIURA W ZAKRESIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW ORAZ POZOSTAŁYCH PROCESACH KOMUNIKACJI
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie konstrukcji budowlanych i prac wykończeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Jasieniec-Maziarze (mazowieckie)
Sprzedaż w saloniku prasowym
F. H "ASSAN" - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży , sprzedaż pokryć dachowych CV z zaznaczeniem stanowiska pracy prosimy przesyłać na adres e-mail: marketing (at) limblach.com.pl
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa "Limblach" Ignacy Włodarczyk - 2017-07-26 - Zaczernie (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu// NABÓR STAŻ po 29 r. ż. RPO/
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Pabianice (łódzkie)
- Bezpośrednia obsługa klienta,-Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce.- Poszukiwanie nowych klientów.
BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO-POŻYCZKOWE - 2019-06-03 - Pabianice (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie biura na budowie-obieg korespondencji-organizacja przepustek itp.-prowadzenie baz, zestawień itp.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa frezarki CNC
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Osie (kujawsko-pomorskie)
pomoc brukarza
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kończyce (podkarpackie)
Pełna organizacja i obsługa szkoleń, kontakt z uczestnikami szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, przygotowanie, wysyłanie ofert, pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów, aktywne pozyskiwanie klientów, opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych,analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe, tworzenie i opracowywanie szkoleń, prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej, przygotowanie materiałów szkoleniowych, rozliczanie kosztów szkolenia, nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń, planowanie i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń.
WOJEWÓDZKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OPOLU - 2019-10-07 - Opole (opolskie)
PRACA NA TERENIE UE, ZNAJOMOŚĆ WYPEŁNIANIA CMR
Kaden Trans Transport międzynarodowy do 3,5 t Adrian Mróz - 2017-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur VAT, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
1. Przygotowywanie wniosków kredytowych; 2. Udzielanie oraz bieżąca obsługa spłat i wypłat kredytów; 3.Dokonywanie prawnych zabezpieczeń kredytów, poręczeń i gwarancji bankowych; 4. Monitorowanie i okresoweprzeglądy kredytów; 5. Przeprowadzanie stałej bieżącej oceny zdolności kredytowej obsługiwanych podmiotów orazosób fizycznych; 6. Monitorowanie ryzyka kredytowego i klasyfikowanie należności Banku do po-szczególnych grupryzyka; 7. Prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;8.Prowadzenie czynności przedwindykacyjnych (upominawczych); 9. Upowszechnianie działalności bankowej i pozyskiwanie nowych klientów.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-03-14 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Obsług aksięgowa firm
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Żywiec (śląskie)
czynności z zakresu działąnia zespołu rachunkowości i sprawozdawczości oraz zespołu zarządzania ryzykami
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientemi krajowymi i zagranicznymi, bieżąca obsługa biura, sprzedaż krajowa.
REUS S.C. D.ROIL&A.ROIL - 2018-09-03 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia; umiejętność obsługi programu Symfonia; bardzo dobra znajomość programu Excell; zdolności analityczne; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: bieżąca obsługa księgowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, poleceń księgowania; sporządzanie raportów i zestawień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
praca przy mediach społecznościowych firmy, dbanie o wizerunek firmy w Internecie, aktualizacja stron internetowych, komunikacja z firmami partnerskimi(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
1. Organizacja, administracja biura;2. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów;3. Obsługa korespondencji (email, poczta);4. Kontrola zaopatrzenia biura;5. Wsparcie organizacyjne i administracyjne dla Zarządu oraz pozostałych pracowników;6. Organizacja zebrań oraz spotkań służbowych;7. Dbałość o wygląd oraz esteykę biura.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Łódź (łódzkie)
Praca biurowa na stanowisku referent ds. sprzedaży polegająca na wystawianiu faktur, zakładaniu kartotek dla nowych kontrahentów w tym e- kartotek, przygotowywaniu umów, aneksów, pism służbowych, przygotowywanie ofert handlowych przetargowych zgodnie z ustawą " prawo Zamówień Publicznych", analizowanie dokumentu i wymagań związanych z procesem przygotowywania oferty
UNIA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)