REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kowala-Stępocina oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Kowala-Stępocina (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kowala-Stępocina, powiat: radomski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kowala-Stępocina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomia lub rachunkowość lub finanse lub matematyka
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?61c06af363ecf432332ef54e6b971f50
Podobne oferty pracy
utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych, biurowych, ciągach komunikacyjnych oraz salach do ćwiczeń
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Żory (śląskie)
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych ekonomicznych. Sporządzanie okresowych analiz i informacji dotyczących realizacji planu gospodarczego.Godz. pracy: poniedziałek 8-16; wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2018-05-17 - Słupsk (pomorskie)
promowanie produktów i usług sp-ni,poszukiwanie nowych klientów,analiza rynku
Spółdzielnia WULKAN - 2017-02-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie korespondencji w zakresie prowadzonych działań egzekucyjnych, odbieranie i rejestrowanie pism, reponata dokumentacji, obsługa dokumentacji w obiegu bieżącym, obsługa kancelaryjna, obsługa aplikacji ; TWZA, EPWD, ARS, AIS,, PI, FW
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Bochnia (małopolskie)
pilnowanie mienia; praca sezonowa na 2 miesiące
"FALA" Marek Olczyk - 2018-07-01 - Ustka (pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Węgrów (mazowieckie)
murowanie
Przedsiębiorstwo Budowlane MAS-BUD Sp.J.Marian i Anna Stawarczyk - 2016-06-17 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY - 2020-01-31 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie ksiąg realizacji umów, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i rejestrów, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca pomocnicza w biurze, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
odbiór i wysyłka korespondencji, przygotowanie projektów pism, zarządzanie obrotem korespondencji w kancelarii, doręczenia bezpośrednie, obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
szycie odzieży lekkiej, damskiej
SYLWESTER KARCZEWSKI ESTERA BIS - 2019-08-26 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrówkancelareyjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia , doświadczenie bez znaczenia, bardzo dobra organizacja pracy, precyzja i terminowosc w wykonywaniu obowiązków, otwartośćna nowe wyzwania Zakres obowiązków: Rozliczanie marketów (faktury, raporty kasowe) kontrola wpłat utargów sklepowych i prowadzenie sald kasowych, wystawianie faktur korygujących i duplikatów dostawcą, weryfikacja różnic cenowych, weryfikacja wypłat wynagrodzeń w sklepach i kosztów badań lekarskich Zatrudnionym osobom oferujemy:pracę w renomowanej firmie notowaqnej na Giełdzie Papierów wartościowych w Warszawie, atrakcyjne wynagrodzenie, sdtabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, moźliwość proponowania i wdrażania nowych rozwiązań, ciekawa praca w doświadczonym zespole, ubezpieczenie na zdrowie i życie na berdzo preferencyjnych warunkach finansowych.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Ochrona fizyczna , posterunek stały
Firma Usługowa "BŁYSK" Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Żminne (lubelskie)
Montaż instalacji sanitarnej. Praca na terenie woj. świętokrzyskiego, mazowieckiego
F.H.U. MOBIL - INSTAL JACEK ROGALA MOBILNE USŁUGI INSTALACYJNO - SPAWALNICZE - 2019-04-16 - Suchedniów (świętokrzyskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-11-21 - Reńska Wieś (opolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.10.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor ds. należności w dziale dochodzenia należności.- Ogólny zakres obowiązków: 1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz ustawy o pomocy społecznej2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne,- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) dobra znajomość KPA,6) dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej7) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych w zakresie zadań należących do wierzyciela,8) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),9) dokładność, precyzja,10) umiejętność pracy pod presją czasu,11) umiejętność dobrej organizacji pracy,12) umiejętność pracy w zespole,Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi programów: Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie 2 lata, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętności analityczne, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy, punktualność, odpowiedzialność, zaangażowaniezakres obowiązków: wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów, przygotowywanie raportów, dekretacja faktur sprzedażowych, sprawdzenie weryfikacja raportów kasowych, sprawdzenie i wprowadzenie, faktur sprzedażowych, wstępne przygotowanie i uzgadnianie dekretacji VAT, archiwizacja dokumentów.
IteCom Sp.z o.o. - 2018-09-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
tłumaczenia otrzymywanej korespondencji, korespondencja mailowa i prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami firmy, przygotowywanie dokumentów w języku niemieckim
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
- PRACE BIUROWE, - KSIĘGOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH, - SPORZĄDZANIE DEKLARACJI (PIT, CIT, ZUS, VAT, JPK), - ZAZNAJOMIENIE SIĘ Z PRZEPISAMI PODATKU DOCHODOWEGO I VAT.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-14 - Płock (mazowieckie)
Ochrona obiektów.
Garda Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Gdynia (pomorskie)
OPIEKA NAD OBIEGIEM I DYSTRYBUCJĄ MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, WERYFIKACJA PRZYGOTOWANIA SAL SZKOLENIOWYCH I KONFERENCYJNYCH DO ODBYWAJĄCYCH SIĘ W NICH FORM DOSKONALENIA, ROZSZERZENIE BAZY TRENERÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z INSTYTUCJĄ, WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI ZEWNĘTRZNYMI PRZY ORGANIZACJI FORM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI, ORGANIZOWANIE FORM DOSKONALENIA W OPARCIU O ZDIAGNOZOWANE POTRZEBY NAUCZYCIELI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO ORGANIZACJI FORM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI, WSPARCIE WYDANICTWA W REALIZACJI PROJEKTÓW WYDAWNICZYCH, UDZIAŁ W REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ O CHARAKTERZE PONADNARODOWYM, AGREGOWANIE DANYCH Z BADAŃ EWALUACYJNYCH, TWORZENIE ZESTAWIEŃ, RAPORTÓW, PREZENTOWANIE WYNIKÓW, UDZIAŁ W TWORZENIU I REDAGOWANIU TREŚCI NA STRONIE WWW ORAZ W TWORZENIU I REALIZACJI STRATEGII SOCJAL MEDIA, WSPIERANIE PRACOWNIKA ORGANIZACJI SZKOLEŃ W DZIAŁALNOŚCI SPRAWOZDAWCZEJ, ARCHIWIZACJI DOKUEMNTÓW I AKTUALIZACJI OFERTY W INTERNETOWYM SYSTEMIE OBSŁUGI SZKOLEŃ, WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ SZKOLEŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, SOCJOLOGIA, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, DOŚWIADCZENIE PRZY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ/PROJEKTÓW O CHARAKTERZE SZKOLENIOWYM, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI - 2017-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wypisywanie rozkazów, wyjazdu i kart pracy, sprzętu + rozliczanie
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Hajnówka - 2017-03-10 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie masaży
Europejska Akademia Medycyny Ludowej Aleksander Haretski - 2017-03-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego;Korespondencja z Urzędem Skarbowym i ZUS
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)