REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "MORZE" WŁODZIMIERZ GĄSIOR
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z zakresem czynności. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "MORZE" WŁODZIMIERZ GĄSIOR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leszczyńskiego 11, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z zakresem czynności. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Znajomość zasad księgowania oraz podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości.Wykształcenie - ekonomiczne średnie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO "MORZE" WŁODZIMIERZ GĄSIOR
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 11, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2019
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 12.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d77818d5a25a3f4196fe33bb93babe3
Podobne oferty pracy
- obsługa programu komputerowego: Kancelaria Komornika- rejestracja wniosków wpływających do kancelarii- sporządzanie wnioksów o wyjawienie majątku- sporządzanie wnioksów o wpis do KRS- sporządzanie wezwań do stron postępowań egzekucyjnych- sporządzanie wezwań do uzupełnienie braków formalnych- sporządzanie zarządzeń w zakresie braków formalnych- przyjmowanie i udzielanie podstawowych informacji stronom
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauka przygotowywania organizacyjno- technicznego zebrań Zgromadzenia Wspólników i inne
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie dokumentów oraz ich segregacja, wprowadzanie faktur. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PPHU BOGMAR Bogusława Jolanta Bryczek Import-Export - 2017-11-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Dział Obsługi Bezpośredniej: wykonywanie czynności biurowych, rejestracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Biblioteka Akt, obsługa kancelaryjna, wykonywanie zadań dotyczących czynnośći sprawdzających.Dział Rachunkowości: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpoiwedzi komornikom sądowym w zakresie zajęc wierzytelności, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Poltax-2B, wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych, weryfikacja deklaracji rocznych PIT-4R przy pomocy aplikacji "Ewidencje"
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
Nakładanie powłok malarskich na narzędzia i inne elementy metalowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
segregowanie, wypinanie i archiwizacja dokumentów firmy, przygotowanie korespondencji do wysyłki, pomoc w okresie finansowym
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Krzeszów (dolnośląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, klienta.Prowadzenie korespondencji.Organizacja szkoleń: przygotowanie dokumentacji kursowej, materiałów szkoleniowych.Wypisywanie zaświadczeń .Kompletowanie , porządkowaniedokumentacji szkoleniowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Płock (mazowieckie)
rozliczanie firm pod względem podatku dochodowego oraz VAT; układanie i wprowadzanie do programu dok. ksiegowych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min rok, biegła obsługa komputera, mile widziane prawo jazdy kat B
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Rzoliczenia księgowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa zamówień i fakturowanie klientów instytucjonalnychprzygotowanie rozliczeń i raportów miesięcznych dla klientówewidencja i wysyłka korespondencjiaktualizacja ofert oraz cennikówpraca na platformie internetowejpomoc przy pracach nad składem kataloguStaż odbywać się będzie na Miedzyniu
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-11-17 - Garbalin (łódzkie)
sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zambrów (podlaskie)
Usługi pielęgniarskie na rzecz podopiecznych DPS
Dom Pomocy Społecznej w Bochni - 2018-05-11 - Bochnia (małopolskie)
PRACE KANCELARYJNO-BIUROWE W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMIDEKLARACJA ZATR.: UMOWA ZLECENIE NA MIN. 3 MCE
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nadarzyn (mazowieckie)
wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Obsługa komputera, exel. Dyspozycyjność, motywacja do pracy, doświadczenie mile widziane
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2019-01-02 - Jeżowe (podkarpackie)
wykonywanie przewiertów poziomych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Książ Wielki (małopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej wraz z terminalem płatniczym.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wojciechów (opolskie)
kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Rawicz (wielkopolskie)
1. Poznanie przepisów BHP oraz o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej, 2. Obsługa urządzeń biurowych, 3. Ewidencjonowanie operacji księgowych, 4. Praca w programie Si Syriusz, 5. Wydawanie informacji o dochodach PIT - 11.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Łęczyca (łódzkie)
- prowadzenie i ksiąg podatkowych (KPiR), ewidencji uproszczonych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta;- księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca przy wypełnianiu obowiązków działu księgowości.
MGR EWA ADAMIEC BIURO RACHUNKOWE - 2019-03-26 - Kęty (małopolskie)
1)Przygotowanie, opracowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych oraz innych dokumentów będących podstawą zapisów w księgach rachunkowych.2)Kwalifikowanie wydatków dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.3)Współpraca z osobą odpowiedzialną za opracowanie części merytorycznej wniosku o płatność.4)Sporządzanie wniosków beneficjanta o płatność (dot. realizowanych projektów PO WER i WRPO).5)Księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych oraz wprowadzanie danych do programu SYRIUSZ. Prowadzenie kont dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.6)Dokonywanie odpowiednich zmian w planie kont jednostki tj. tworzenie analityki z takimi segmentami kont, które zapewniają prawidłowe wyodrębnienie wydatków dotyczących realizowanych operacji gospodarczych.7)Dokonywanie analizy zgodności wewnętrznej analitycznych i syntetycznych zapisów ksiąg rachunkowych wszystkich (dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zastawienie obrotów i sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych).8)Rejestrowanie rozrachunków i faktur dotyczących zobowiązań i należności w systemie SYRIUSZ.
Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie - 2016-05-20 - Złotów (wielkopolskie)