REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Referent ds. księgowości
Data publikacji: 2016-02-16
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Referent ds. księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca w zespole, obsługa komputera
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 16.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie form z drewna
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sosnowiec (śląskie)
naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2017-12-19 - Skwierzyna (lubuskie)
Sortowanie odpadów komunalnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Strzyżów (podkarpackie)
-
Meprozet Kościan S.A. - 2015-12-01 - Kościan (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa sekretariatu, poczty int., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
Referent Biura Zarząduprowadzenie spraw z zakresu obsługi sekretariatu Spółki
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2017-02-24 - Białka (małopolskie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w Czerwieńsku ul. Składowa 10. Obsługa kancelaryjna, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, przestrzeganie zasad obiegu informacji.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-03-22 - Czerwieńsk (lubuskie)
Przygotowywanie potraw w restauracji w Iwkowej.
ZYGMUNT GRYZ F.P.H. "CZARDASZ" - 2016-03-31 - Iwkowa (małopolskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie zajęć z przedmiotów zawodowych gastronomicznych w klasach technikum.
Zespół Szkół Zawodowych Nr1 i II Liceum Ogólnokształcące Im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego - 2017-07-06 - Włodawa (lubelskie)
- przyjmowanie i wysyłanie korespondnencji- obsługa centrali telefonicznej,- obsługa kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza,- prowadzenie terminarza narad i spotkań,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Lubniewice (lubuskie)
pomoc w codziennej pracy BHP/DT, aktywny udział w realziacji bieżących strategicznych projektów w dziale, przeprowadzanie ewidencji zużycia mediów itp.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
-DYSTRYBUCJA PIECZYWA-KROJENIE-PAKOWANIE
PIEKARNIA KUBIK Paulina KUBIK - 2017-01-20 - Pilzno (podkarpackie)
Zakładanie kart wypłat zasłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT-11 i informacji o odprowadzanych skladkach emerytalno-rentowych do ZUS. Wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie zamówień od klienta.2. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.3. Opracowanie ofert handlowych , kalkulacje nowych projektów.4. Sprawdzenie dostępności surowców oraz materiałów do produkcji.5. Przygotowanie zleceń produkcyjnych oraz zestawień materiałów i surowców do produkcji.6. Zlecenia zakupu surowców i materiałów.7. Sporządzenie instrukcji pakowania, montażu i etykietowania detali.8. Tworzenie i drukowanie etykiet kodowych i innych etykiet na wyroby.9. Obsługa dostaw.10. Obsługa wysyłek/odbiorów – (niezbędna dokumentacja, współpraca z magazynem).11. Wystawianie dokumentów sprzedaży.12. Wystawianie dokumentów zakupowych.14. Ustalenia i zamówienie transportu.15. Nadzór nad inwentaryzacją.16. Uzgadnianie kompensat.17. Przygotowywanie raportów dla biura rachunkowego.
PRODUKCJA ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH "APLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur i umów z kontrahentami
MARSZAL Logistyka Sp. z. o. o. w Zawrotach - 2018-01-09 - Zawroty (warmińsko-mazurskie)
- rozliczanie podatku VAT, faktur zakupu i dokumentów magazynowych, - księgowanie kosztów, - wystawianie not księgowych, - archiwizacja i porządkowanie dokumentów.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Teresin (łódzkie)
układanie sieci elektrycznych, instalowanie gniazdd kontaktów, usuwanie awarii
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Jaroszowa Wola (mazowieckie)
- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
Praca przy obsłudze kasy fiskalnej, obsługa klienta, rozliczanie kasy po zakończonej zmianie, dbanie o czystość i porządek na miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2016-03-07 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie elementów meblowych, pakowanie wyrobów gotowych.
PRZEDSIĘB. WIELOBRANŻOWE "KARABELA" Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Jasło (podkarpackie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
- przygot. korespondnecji do wysyłki,- przyjmowanie korespondencji, otwarcie i wstępna dekretacja,- wprowadz. danych z dokumentów do systemów komp.,- przygot. projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji,- zakładanie akt,- arch. dokumentów,- obsł. urządzeń biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe , munimum rok doświadczenia w obszarze kadr i płac, doświadczenie w naliczaniiu wynagrodzeń. Charakterystyka pracy: obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rachunków. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Radlin (śląskie)
Montaż otworów okiennych.
PETECKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Gostynin (mazowieckie)