REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Biuro Rachunkowe DAMIR Małgorzata SKIBA
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Księgowania małych firm, naliczanie podatku dochodowego, naliczanie podatku od towarów i usług, naliczanie amortyzacji
Data publikacji: 2021-05-17
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe DAMIR Małgorzata SKIBA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Balwirczaka 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowania małych firm, naliczanie podatku dochodowego, naliczanie podatku od towarów i usług, naliczanie amortyzacji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie godzinowe
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1603
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. min. średnie ekonomiczne, obsługa programu księgowego, obsługa PŁATNIKA, Praca pon.-pt. 8-16
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe DAMIR Małgorzata SKIBA
danePracodawcy_nip: 7491843532
danePracodawcy_regon: 161609696
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
Józefa Balwirczaka 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1603
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965424
Ulica pracodawcy: Józefa Balwirczaka
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: USŁUGI RACHUNKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.05.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3f28acd77bf992f74c93dbd1138edb1
Podobne oferty pracy
Wykonywanie elewacji budowlanych.Doświadczenie zawodowe w branży budowlanej.
Usługi Remontowo-Budowlane Grzegorz Komor - 2016-03-07 - Krzyżanowice (śląskie)
- Wykonywanie zleconych zadań admin.-biurowych,- Obsł. korespondencji przych. i wych., prowadzenie dziennika korespondencji,- Przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- Obsł. urządzeń biur. ( wykonywanie kserokopii dokumentacji/skanowanie),- Redagowanie pism,- Wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostepnych fudnuszach unijnych i pomocowych dla ICZMP,- Czynny udział w realizacji i rozliczaniu projetków,- Opracowywanie treści zaputań ofertowych, wzorów umów i załączników,- składanie zamówień na mat. biurowe, stała kontrola.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
Pakowanie i kontrola jakościowa/wzrokowa gotowych wyrobów.Praca na umowę o pracę tymczasową do 18 miesięcyGodziny pracy 6:00-14:00-22:00-6:00
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa, księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów księgowych, prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
GL GROUP SPÓŁDZIELNIA - 2020-07-24 - Kopce (mazowieckie)
obsługa tokarki konwencjonalnej (produkcja maszyn rolniczych i przyczep)
PPHU " AUTO- TECH"- Robert Nieskórski - 2018-01-12 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
bieżące naprawy, remonty maszyn i urządzeń, bieżące usuwanie awarii maszyn celem utrzymania ciągłości produkcji, montaż nowych maszyn i urządzeń, montaż i naprawa instalacji elektrycznych, kontrola stanu technicznego oraz udoskonalanie maszyn i urządzeń w celu poprawy ich pracy oraz wydajności, naprawa i modernizacja urządzeń elektrycznych, kontrola i konserwacja rozdzielni elektrycznej, wykonywanie prac związanych z przezbrajaniem ciągów technologicznych
CERAMIKA PARADYŻ SP. Z O.O. - 2021-04-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
malowanie, szpachlowanie, układanie płytek,chęci do pracy
PPHU JAROSŁAW GRABAREK - 2017-07-12 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
referent ds. biurowych
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)
realizowanie procesu zakupowego; współpraca z dostawcami i negocjowanie warunków handlowych; zarządzanie zapasem magazynowymgodziny pracy 8-16
Inter Land Spółka z o.o. Sp.K. - 2021-05-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu:System Informacji Oświatowej-wprowadzanie danych do systemu
Zespół Placówek Specjalnych - 2016-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków m. in.:- Utrzymanie budynku, instalacji i terenu zewnętrznego w sprawności technicznej- Obsługa techniczna w tym zakresie, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznychOferujemy:- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie- Dofinansowanie m.in. zakupu leków, okularów, dojazdów do pracy- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach
INTER GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Inkasowanie nalezności za sprzedane peodukty, sporzadzanie faktur za sprzedane towary, organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów.
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Przodkowo (pomorskie)
Odbieranie zamówień klientów krajowych, WDT, Ex; wprowadzanie zamówień do systemu; fakturowanie zamówień; korygowanie faktur; uzyskiwanie potwierdzeń kosztów WDT, Ex; obsługa portali i oprogramowań logistycznych. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłuzenia. Godz. pracy 7-15.Wynagrodzenie 3000 zł brutto+premia.
PRZETWÓRSTWO RYBNE "ŁOSOŚ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-16 - Włynkówko (pomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-08-23 - Sulików (dolnośląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych, obsługa sekretariatu.
"DOM NAD STAWAMI" DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH - 2021-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
wykształcenie kierunkowe lub technikum,staż pracy min. 3 lata,znajomość przepisów prawa pracy,ustawy o ubezpieczeniach społecznychrejestracja pracowników w ZUS,ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ZUS,wystawianie zaświadczeń,kontrola szkoleń BHP oraz badań lekarskich, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków, ekwiwalentów urlopowych
ULMEX Sp. z o.o. Spółka Doradztwa Podatkowego - 2016-03-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa kierowców/klientów, wydanie dokumentów kierowcom, prowadzenie zestawień, analiza dokumentów
ADAMPOL S. A. - 2021-04-21 - Małaszewicze (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Białystok (podlaskie)
Organizacja konkursów ekologicznych skierowanych do dzieci i młodzieży z terenu Słupska i regionu, Organizacja akcji edukacyjno- ekologicznych, Redagowanie i aktualizacja strony internetowej Przedsiębiorstwa, Przygotowywanie materiałów marketingowych. Wyszukiwanie, zgłaszanie spółki w ogólnopolskich i regionalnych konkursach branżowych, gospodarczych, ekologicznych i edukacyjnych. Współpraca z regionalnymi stacjami telewizyjnymi w zakresie promowania usług i osiągnięć spółki. Bieżące monitorowanie rynku regionalnych mediów i nawiązywanie współpracy a nowo powstającymi mediami. Organizacja stoisk wystawowych oraz ustalanie warunków udziału PGK podczas imprez o charakterze lokalnym, regionalnym i krajowym. Propagowanie i wdrażanie edukacji ekologicznej, Opracowywanie projektów informatorów. Po 3 miesięcznym okresie próbnym umowa na czas określony. Godziny pracy: 7.00- 15.00 Wysokość wynagrodzenia ok. 2600 zł brutto
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - 2018-08-27 - Słupsk (pomorskie)
Obsluga klienta, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac, sporządzanie raportów usług.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Borki Wielkie (opolskie)
pracownik produkcji szkła
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Ładna (małopolskie)
księgowanie dokumentów, uzgodnienia z kontrahentami, wnioski do banku itp
MACIEJ KRAKOWIAK FIRMA MK - NIERUCHOMOŚCI - 2016-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi i centrala, opracowanie rysunkow technicznych, wyjaśnianie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji) planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku ewidencjonowanie wykonanych robót przekazywanie wykonawcy placu budowy prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania udział w pracach komisji przetargowej pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP ; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-06-09 - Smołdzino (pomorskie)
Prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., zapoznanie z programem stażu, zapoznanie z obowiązkami i uprawnieniami, zapoznanie ze statutem, regulaminem organizacyjnym Placówki. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,, przygotowywanie dokumentów firmowych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji, obsługa centrali telefonicznej.
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Mława (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Drezdenko (lubuskie)
-Prowadzenie dokumentacji technicznej i infrastruktury,-Praca jednozmianowa 7:00-15:00,-Praca w PKP Cargotabor Sp. z o.o. Zakład Napraw Taboru w Tczewie, Aleja Solidarności 16, Tczew,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: wieslaw.rugiel (at) cargotabor.pl
PKP CARGOTABOR SP. Z O.O. - 2019-01-04 - Tczew (pomorskie)