REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH

Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00

Data publikacji: 2019-08-23

Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)

Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja lub ekonomia. Obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich; niekaralność za przestępstwo umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; znajomość przepisów ustaw niezbędnych do prowadzenie postępowania oraz wydawania decyzji w zakresie przyznawanych świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i (tj. znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start , o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym);Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;mile widziana znajomość programów Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność, rzetelność; dobra komunikacja interpersonalna; gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole; odporność na stres, odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: zgorzelecki

Gmina pracodawcy: Sulików

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sulików

Ulica pracodawcy: Pocztowa

Numer budynku pracodawcy: 7A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 23.08.2019

Oferta pracy ważna do: 06.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39a623924e636e6ff6bb9e8dff548290

Podobne oferty pracy

REFERENT DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Przygotowanie dokumentacji szkoleniowej: dzienniki, harmonogramy, zaświadczenia.Uzgadnianie z instruktorami wynajmu sal szkoleniowych, opracowywanie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wejherowo (pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 2 538 PLN

prowadzenie zajęć
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2019-02-25 - Lubań (dolnośląskie)

REFERENT/STARSZY REFERENT W SEKCJI KADR - od 2 100 PLN

wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w Sekcji Kadr
SZPITAL POWIATOWY W CHRZANOWIE - 2018-12-20 - Chrzanów (małopolskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

Obsługa klientów, przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych, sporządzanie raportów, analiza stanów magazynowych.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-21 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW TURYSTYKI - od 1 850 PLN

Obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Prudnik (opolskie)

BRUKARZ - od 2 250 PLN

Układanie kostki brukowej, roboty drogowe, układanie krawężników.
kontakt przez PUP - 2019-05-26 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żuromin (mazowieckie)

REFERENT - od 2 500 PLN

Obsługa zleceń inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

1. Ewidencjonowanie poczty zwykłej i elektronicznej w Terenowym Oddziale w Kartuzach.2. Współpraca z działem księgowym w zakresie przepływu faktur.3. Redagowanie pism dotyczących przekazania informacji o warunkach zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.4. Wykonywanie zadań w ramach porządkowania gruntów.5. Wykonywanie zadań tabelarycznych dot, melioracji wykonywanych robót, konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.6. Uczestniczenie w przygotowywaniu pism, dokumentów wychodzących z TO Kartuzy.7. Obsługa administracyjna biura.8. Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika TO.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kartuzy (pomorskie)

REFERENT SKUPU - od 2 100 PLN

Udział w prawidłowej organizacji i przebiegu procesu zakupu bydła.Mile widziane doświadczenie.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Golina (wielkopolskie)

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - od 2 400 PLN

praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Dzierzgowo (mazowieckie)

KIEROWCA/DOSTAWCA - od 2 000 PLN

ZWIĄZANY Z CAŁOŚCIĄ OBROTÓW TOWARAMI SPOŻYWCZYMI- PRZYJĘCIA , WYDAWANIE, DOSTAWY ITP
LAPS SP. Z O.O. - 2017-08-07 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 23 PLN

Zamawianie materiału do produkcji związanej z branżą metalową. Przygotowywanie dokumentacji technicznej potrzebnej do procesów technologicznych pod obróbką mechaniczną.
Baltic Automotive Technologies Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT-STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 400 - 2 550 PLN

Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej ZMiUW WP w Gdańśku, tj.wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe, narzędzia pracy, zaopatrzenie w środki czystości; Prowadzenie ewidencji i wyposażenia biurowego i sprzętu ZMiUW WP w Gdańśku; prowadzenie i przygotowanie materiałów do przetargów oraz zleceń dot. w/w zakresu oraz kompleksowego sprzątania budynku, utrzymania i konserwacji centali telefonicznej, telefoni komórkowej; prowadzenie ubezpieczenia majątkowego mienia Zarządu; Pomoc w obsłudze sekretariatu; pełnienie obsługi sekretariatu na czas nieobecności pracownika sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-08-06 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, PROWADZENIE MAŁEJ KSIĘGOWOŚCI, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI OD KLIENTÓW ZA WYKONANE USŁUGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACA W GODZINACH 07:00-17:00PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT UBEZPIECZEŃ - 2 250 - 2 600 PLN

PRZYGOTOWYWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW I DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ. REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJĄCYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH. SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH. PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW. KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKOWI STATUTU KRUS, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ŚWIADCZENIACH OPIEKI ZDROWOTNEJ FINANSOWANYCH Z ŚRODKÓW PUBLICZNYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE OSOBY POSIADAJĄCE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.MIEJSCE PRACY ORAZ KIEROWANIE KANDYDATÓW NA ROZMOWĘ O PRACĘ - PLACÓWKA TERENOWA SZCZECIN, UL. CHMIELEWSKIEGO 22AKONTAKT OSOBISTY KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTOWNIE NA ADRES KRUS OR KOSZALIN, 75-846 KOSZALIN, UL. SŁOWIAŃSKA 5, ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W OGŁOSZENIU UMIESZCZONYM NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE PRACA W KRUS A NASTĘPNIE OR W KOSZALINIE. ( OGŁOSZENIE W ZAŁĄCZNIKU)
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2019-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY (ROBÓT) - od 5 645,11 PLN

kierowanie budową, organizacja pracy ludzi i sprzętu, gospodarka powierzonymi materiałami
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

staż na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Police (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA-KIEROWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów, wykonywanie dostaw towarów z i do siedziby pracodawcy, promowanie produktów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Opisywanie faktur przychodzących, układanie wyciągów, dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie przelewów wychodzacych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Drobin (mazowieckie)

POMOCNIK TAPICERA - od 3 000 PLN

Pomoc przy tapicerowaniu mebli. Piankowanie, pomoc przy wyklejaniu boneli. Praca również dla kobiety. Możliwość przyuczenia.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe '' Wiśniewski '' sp.j. - 2019-05-10 - Świba (wielkopolskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

obsługa klienta, prezentacja, sprzedaż ofert turystycznych, sprzedaż biletów lotniczych, autokarowych komunikacji międzynarodowej, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC - od 2 700 PLN

rozliczanie czasu pracy, obsługa kadrowa pracowników; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony; godz. pracy 7.25-15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Słupsk (pomorskie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

Spawanie koszy, składanie i spawanie konstrunkcji stalowych
TPB CONSTRUCTIONS Sp.zo.o. - 2016-04-08 - Stara Dębowa Wola (świętokrzyskie)

REFERENT DS. SPEDYCJI K/M - 2 100 - 3 000 PLN

jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI AQUAPARKU - od 2 200 PLN

Przygotowywanie i sprzedaż produktów i towarów gastronomicznych, przygotowywanie surowców i potraw, sprzedaż biletów, obsluga klienta, nadzór i opieka nad osobami korzystającymi z obiektu, wykonywanie czynności porządkowych. Umowa zlecenie 168h w m-cuMiejsce pracy Wrocław ul. Borowska
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat