REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja lub ekonomia. Obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich; niekaralność za przestępstwo umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; znajomość przepisów ustaw niezbędnych do prowadzenie postępowania oraz wydawania decyzji w zakresie przyznawanych świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i (tj. znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start , o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym);Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;mile widziana znajomość programów Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność, rzetelność; dobra komunikacja interpersonalna; gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole; odporność na stres, odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39a623924e636e6ff6bb9e8dff548290
Podobne oferty pracy
Przygotowanie dokumentacji szkoleniowej: dzienniki, harmonogramy, zaświadczenia.Uzgadnianie z instruktorami wynajmu sal szkoleniowych, opracowywanie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie zajęć
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2019-02-25 - Lubań (dolnośląskie)
wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w Sekcji Kadr
SZPITAL POWIATOWY W CHRZANOWIE - 2018-12-20 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych, sporządzanie raportów, analiza stanów magazynowych.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-21 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
-
Powiatowa Służba Drogowa - 2018-03-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Prudnik (opolskie)
Układanie kostki brukowej, roboty drogowe, układanie krawężników.
kontakt przez PUP - 2019-05-26 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żuromin (mazowieckie)
Obsługa zleceń inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Ewidencjonowanie poczty zwykłej i elektronicznej w Terenowym Oddziale w Kartuzach.2. Współpraca z działem księgowym w zakresie przepływu faktur.3. Redagowanie pism dotyczących przekazania informacji o warunkach zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.4. Wykonywanie zadań w ramach porządkowania gruntów.5. Wykonywanie zadań tabelarycznych dot, melioracji wykonywanych robót, konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.6. Uczestniczenie w przygotowywaniu pism, dokumentów wychodzących z TO Kartuzy.7. Obsługa administracyjna biura.8. Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika TO.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kartuzy (pomorskie)
Udział w prawidłowej organizacji i przebiegu procesu zakupu bydła.Mile widziane doświadczenie.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Golina (wielkopolskie)
praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Dzierzgowo (mazowieckie)
ZWIĄZANY Z CAŁOŚCIĄ OBROTÓW TOWARAMI SPOŻYWCZYMI- PRZYJĘCIA , WYDAWANIE, DOSTAWY ITP
LAPS SP. Z O.O. - 2017-08-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Skawina (małopolskie)
Zamawianie materiału do produkcji związanej z branżą metalową. Przygotowywanie dokumentacji technicznej potrzebnej do procesów technologicznych pod obróbką mechaniczną.
Baltic Automotive Technologies Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej ZMiUW WP w Gdańśku, tj.wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe, narzędzia pracy, zaopatrzenie w środki czystości; Prowadzenie ewidencji i wyposażenia biurowego i sprzętu ZMiUW WP w Gdańśku; prowadzenie i przygotowanie materiałów do przetargów oraz zleceń dot. w/w zakresu oraz kompleksowego sprzątania budynku, utrzymania i konserwacji centali telefonicznej, telefoni komórkowej; prowadzenie ubezpieczenia majątkowego mienia Zarządu; Pomoc w obsłudze sekretariatu; pełnienie obsługi sekretariatu na czas nieobecności pracownika sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-08-06 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, PROWADZENIE MAŁEJ KSIĘGOWOŚCI, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI OD KLIENTÓW ZA WYKONANE USŁUGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACA W GODZINACH 07:00-17:00PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW I DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ. REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJĄCYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH. SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH. PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW. KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKOWI STATUTU KRUS, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ŚWIADCZENIACH OPIEKI ZDROWOTNEJ FINANSOWANYCH Z ŚRODKÓW PUBLICZNYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE OSOBY POSIADAJĄCE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.MIEJSCE PRACY ORAZ KIEROWANIE KANDYDATÓW NA ROZMOWĘ O PRACĘ - PLACÓWKA TERENOWA SZCZECIN, UL. CHMIELEWSKIEGO 22AKONTAKT OSOBISTY KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTOWNIE NA ADRES KRUS OR KOSZALIN, 75-846 KOSZALIN, UL. SŁOWIAŃSKA 5, ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W OGŁOSZENIU UMIESZCZONYM NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE PRACA W KRUS A NASTĘPNIE OR W KOSZALINIE. ( OGŁOSZENIE W ZAŁĄCZNIKU)
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2019-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie budową, organizacja pracy ludzi i sprzętu, gospodarka powierzonymi materiałami
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świdnica (dolnośląskie)
staż na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Police (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów, wykonywanie dostaw towarów z i do siedziby pracodawcy, promowanie produktów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opisywanie faktur przychodzących, układanie wyciągów, dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie przelewów wychodzacych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Drobin (mazowieckie)
Pomoc przy tapicerowaniu mebli. Piankowanie, pomoc przy wyklejaniu boneli. Praca również dla kobiety. Możliwość przyuczenia.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe '' Wiśniewski '' sp.j. - 2019-05-10 - Świba (wielkopolskie)
obsługa klienta, prezentacja, sprzedaż ofert turystycznych, sprzedaż biletów lotniczych, autokarowych komunikacji międzynarodowej, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Płock (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy, obsługa kadrowa pracowników; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony; godz. pracy 7.25-15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Słupsk (pomorskie)
Spawanie koszy, składanie i spawanie konstrunkcji stalowych
TPB CONSTRUCTIONS Sp.zo.o. - 2016-04-08 - Stara Dębowa Wola (świętokrzyskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów i towarów gastronomicznych, przygotowywanie surowców i potraw, sprzedaż biletów, obsluga klienta, nadzór i opieka nad osobami korzystającymi z obiektu, wykonywanie czynności porządkowych. Umowa zlecenie 168h w m-cuMiejsce pracy Wrocław ul. Borowska
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)