REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Sulejówek oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 485 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie dokumentów finansowych, kontrola ich kompletności, rzetelności i prawidlowości oraz rozliczanie do wysokości zatwierdzonego na dany rok planu finansowego. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydzielonegorachunku dochodów.2. Wystawianie faktur VAT, not księgowych itp.3. Sprawdzanie kontrahenta, na rzecz którego dokonywana jest platność ma status czynnego podatnika VAT oraz czy rachunek bankowy podany na fakturze widnieje na tzw. Bialej Liście podatników.4. Wprowadzanie do Systemu Informacji Oświatowej danych dotyczących kosztów wynagrodzeń pracownikow i wydatkow na prowadzenie szkoły.5. Zgłaszanie, zgłaszanie zmian i wyrejestrowwywanie pracowników i członkow rodziny pracownika z ZUS.6. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych od 01.01.2021 r.7. Bieżąca współpraca z innymi komorkami organizacyjnymi szkoły.8. Prace finansowo-księgowe wynikające z bieżących potrzeb zlecone przez Głównego Księgowego, inne zadania zlecone przez Dyrektora Szkoły.
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Sulejówek (mazowieckie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie dokumentów finansowych, kontrola ich kompletności, rzetelności i prawidlowości oraz rozliczanie do wysokości zatwierdzonego na dany rok planu finansowego. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wydzielonegorachunku dochodów.2. Wystawianie faktur VAT, not księgowych itp.3. Sprawdzanie kontrahenta, na rzecz którego dokonywana jest platność ma status czynnego podatnika VAT oraz czy rachunek bankowy podany na fakturze widnieje na tzw. Bialej Liście podatników.4. Wprowadzanie do Systemu Informacji Oświatowej danych dotyczących kosztów wynagrodzeń pracownikow i wydatkow na prowadzenie szkoły.5. Zgłaszanie, zgłaszanie zmian i wyrejestrowwywanie pracowników i członkow rodziny pracownika z ZUS.6. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych od 01.01.2021 r.7. Bieżąca współpraca z innymi komorkami organizacyjnymi szkoły.8. Prace finansowo-księgowe wynikające z bieżących potrzeb zlecone przez Głównego Księgowego, inne zadania zlecone przez Dyrektora Szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 485 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1485 zł + wysługa lat + premia uznaniowa do 10%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulejówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulejówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 485 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 3 lata pracy w zakresie rachunkowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Sulejówek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulejówek
Ulica pracodawcy: Okuniewska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d7ed8bfa110046f5e2b6ee7aec52111
Podobne oferty pracy
* sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z przyjmowaniem, przebiegiem pracy i zwolnieniem pracownika * prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich* wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym* przygotowania danych dla naliczenia wynagrodzeń pracowników* wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu* wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu księgowego* dbanie o właściwy obieg dokumentacji między biurem a Centralą
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją kulturalną i turystyczną Centrum we współdziałaniu z jednostkami powiatowymi, regionalnymi, zagranicznymi. - Merytoryczne przygotowanie zbiorów historycznych do wystaw, prezentacji-Opracowywanie materiałów promocyjnych -Opracowywanie sprawozdań recenzji z wydarzeń jakie prowadzi pałac.-Sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.-Utrzymywanie bieżących kontaktów i współpracy z przedstawicielami środków. masowego przekazu, ( media: prasa, radio, TV, portale internetowe i inne).-Prowadzenie dokumentacji własnej działalności. -Opracowywanie planów imprez i wydarzeń kulturalnych na sezony artystyczne w Centrum. -Organizowanie wystaw, koncertów, plenerów artystycznych, przedstawień teatralnych, pokazów filmowych i multimedialnych, przeglądów osiągnięć kulturalnych, konkursów, festiwali, warsztatów dla dzieci i młodzieży oraz dla dorosłych, -Popularyzacja wiedzy o życiu i twórczości Fryderyka Chopina oraz jego związków z Sannikami, -Oprowadzanie po zabytkowym Pałacu i Parku. -Prowadzenie mediów społecznościowych.
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 2019-10-31 - Sanniki (mazowieckie)
praca w dziale rachunkowości
Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim - 2017-11-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- utrzymanie porządku na powierzonym rejonie,- grabienie skoszonej trawy, odchwaszczanie żywopłotów,- odśnieżanie i likwidacja gołoledzi w okresie zimowym
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lublin (lubelskie)
Naprawa samochodów, drobne naprawy blacharskie
Usługi Mechaniczne GŁOMB Waldemar Głomb - 2019-08-16 - Markotów Mały (opolskie)
1) koordynowaie procesu badania wody;2) prowadzenie dokumentacji wewnętrznej ambulatorium;3) przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z zwrotem kosztów za okulary;4) wytwarzanie asygnat;5) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowiazującymi przepisami ;6) wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego i przedstwiania ich do zatwierdzenia przełożonemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych i materiałowych Komendy BazyMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Oferta dostępna w sali E.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
czynności administracyjno biurowe, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, zakładanie akt sprawy, skanowanie dokumentów, porządkowanie akt spraw,
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Gniezno (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, sporządzanie umów ratalnych, utrzymywanie czystości na salonie, projektowanie w programie BODZIO3DSpotkanie z pracodawcą 1 marca 2019r. o godz. 11:00 w Kościanie ul. Kruszewskiego 25
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk S.J. - 2019-02-22 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie i obsługa pojazdu ( Polska-Czechy-Słowacja-Węgry)
PUH UNITED TRANS MICHAŁ MIĄSKO - 2017-03-06 - Będzin (śląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. pół roku, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B.
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-04-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, wprowadzanie danych do programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Żary (lubuskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach - 2016-01-25 - Huwniki (podkarpackie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-09-05 - Łask (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Głogów (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
transport wewnątrzzakładowy, kontrola stanów magazynowych, rozładunek i załadunek samochodów i kontenerów
HR POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
oferta pracy subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Puck (pomorskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- prowadzenie rejestru wydatków środków finansowych w Służbie Uzbrojenia i Elektroniki;- realizacja zakupów technicznych środków materiałowych, sprzętu i usług dla potrzeb 25 WOG, a także jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu;- wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego w ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia;- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących składników majątkowych kupowanych przez oddział gospodarczy, przyjmowanych w naturze oraz dokumentów majątku przekazywanego poza oddział gospodarczy;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-11 - Białystok (podlaskie)
Udział w realizacji kampanii marketingowych. Współpraca z agencjami reklamowymi. Koordynowanie prac związanych z zamówieniami, przygotowaniem i dystrybucją materiałów reklamowych.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Żary (lubuskie)
Forowanie metodą ręczną lub maszynową form odlewniczych.
Odlewnia Metali "Baworowo"Spółka Akcyjna - 2016-04-15 - Leśna (dolnośląskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
-umowa na zastępstwo
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa- pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
opieka na kluczowym klientem firmy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
kierowca samochodu asenizacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Wągrowiec (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie przyrody[Umiejętność 1] : znajomość KPA
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w godz. 7-15
Steelcon Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Warblewo (pomorskie)