REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/księgowy- pomoc
Data publikacji: 2016-07-19
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/księgowy- pomoc
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2300 brutto+premia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w zawodzie min. 2 lata.124.2016.AK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv+zdjęcie od pn-pt w godz 8:00-8:30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.07.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-05-15 - Chorzów (śląskie)
Rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów planowanie środków finansowych na media, opracowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, bieżąca sprawozdawczość w zakresie gosp energetycznej miejsce pracy Zgierz, umowa na zastępstwo
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-07-06 - Zgierz (łódzkie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pilnowanie obiektu oraz drobne prace porządkowe
TWA RETAIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-27 - Kraków (małopolskie)
- zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień, analiz, harmonogramów itp. - prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy- prowadzenie spraw osobowych, takich jak: rozliczanie delegacji, obsługa rekrutacji, prowadzenie rejestru odzieży, organizacja badań, szkoleń, przepustek dla pracowników, itp. - koordynacja zakupów artykułów biurowych, eksploatacyjnych
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace hydrauliczno - budowlane, praca na terenie Łodzi. Możliwość przyuczenia
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Łódź (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Zabrze (śląskie)
-
PPHU MARCUS SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pomoc przy prowadzeniu sekretariatu; tworzenie zestawień i wykazu uczniów; tworzenie pism; wysylanie, przyjmowanie i rozprowadzanie korespondencji; obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie ewidencji uczniów za pomocą programu komputerowego; wystawianie zaświadczeń, legitymacji; pomoc przy prowadzeniu archiwum.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Będzin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie towarów , kontakt z odbiorcami,( litwa, Ukraina,)Oznaczanie towarów w danym języku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Ołtarzew (mazowieckie)
nauka prowadzenia BIP, nauka instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubań (dolnośląskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Koło (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu; obsługa administracyjna spółdzielni;
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bogatynia (dolnośląskie)
- wykonywanie badań i pomiarów elektrycznych,- regulacja układów automatyki i elementów pomiarowych,- nadzór nad układem zasilania urządzeń i instalacji elektrycznych wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową
Ciepłownictwo Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wykładanie towaru na regały i inne prace związane z funkcjonowaniem sklepu (hurtownia zabawek i artykułów dziecięcych i niemowlęcych). Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 m-c. Godziny pn. - pt. 08.00 - 18.00, sb. 10.00 - 14.00.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-05-10 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie rejestru korespondencji, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów służbowych, prowadzenie terminarzu spraw i czynności do załatwienia, sporządzanie pism na zlecenie przełożonego, obsługa urządzeń biurowych, organizacja i obsługa spotkań, realizacja i rozliczenie zamówień, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie dokumentów księgowych
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2017-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa gości restauracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kazimierzówka (lubelskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-12-30 - Łomża (podlaskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie pokryć dachowych i prac towarzyszących
PPH EURO-DACH Józef Klimczuk - 2016-06-30 - Piaseczno (mazowieckie)
-
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk - 2016-07-07 - Kościerzyna (pomorskie)
branża spożywcza, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
gospodarowanie sprzętem administracyjnym i gospodarczym; ewidencja w kartotekach odzieży ochronnej i roboczej pracowników WSSE; gospodarowanie transportem samochodowym i sporządzanie miesięcznych harmonogramów wyjazdów; rozliczanie płatności za służbowe telefony stacjonarne i komórkowe pracowników zgodnie z otrzymywanymi fakturami; rozliczanie faktur; prowadzenie rejestru wydanych pieczęci służbowych; sporządzanie rozdzielników na środki chemiczne do utrzymania czystości w budynku; wpółpraca z komórkami organizacyjnymi WSSE oraz innymi instytucjami w zakresie swego dzialania; prowadzenie bieżącej dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt; sporządzanie okresowych sprawozdań, ocen i analiz w zakresie spraw administracyjnych; w przypadku nieobecności kierownika sprawowanie nadzoru nad dzialalnością oddziału tj. pracami administracyjnymi, portiernią, posesją oraz zapewnieniem czystości w budynku i posesji WSSE a także opisywanie faktur pod względem merytorycznym
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie sie z pracą działu księgowości i Pionu Finansów,z dokumentami MŚ i ich obiegiem,przepisami o rachunkowości i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dok księgowych,księgowanie faktur zakupowych,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Przygotowywanie korespondencji do osób, które otrzymały pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawców w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych osób, które złożyły wniosek o dotację. Kserowanie kart rejestracyjnych osób ubiegających się o dotację. Wpisywanie w rejestr pobranych z działu ewidencji kart. Wpisywanie wniosku o dotacje do rejestru wniosków. Wpisywanie umów o dotację do rejestru umów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
-wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy-koordynacja obsługi telefonicznej firmy -organizacja oraz rezerwacja spotkań, realizacja zamówień
Starpool - 2018-02-15 - Lewin Brzeski (opolskie)
kadry, płace
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, sprawy związane z PFRON, obsługa Płatnika i programu kadrowo-płacowego, występowanie wobec US, ZUS, wydawanie zaświadczeń dla pracowników.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2017-07-11 - Lublin (lubelskie)