REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Sandomierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru korespondencji oraz dokumentacji kancelaryjnej, dekretowanie dokumentacji zgodnie z klasyfikacją budżetową z uwzględnieniem wydatków strukturalnych, nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru korespondencji oraz dokumentacji kancelaryjnej, dekretowanie dokumentacji zgodnie z klasyfikacją budżetową z uwzględnieniem wydatków strukturalnych, nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Data zakończenia pracy: 16.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowania z PUP w Sandomierzu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.02.2020
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c5e7585369bd656f802162dc48d8fcc
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Zabrze (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)
wyksz. min. średniemile widziane doświadczenie w pracy na ww stanowiskuumiejętność współpracy z ludźmi, komunikatywność, samodzielność, sumiennośćdobra organizacja pracyProwadzenie sekretariatu, kontakt z interesantami, ewidecja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych1 zmianawynagrodzenie: 2250 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i kompletowanie wniosków dotyczących świadczeń emerytalno rentowych,- dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,- prowadzenie rejestrów spraw,- prowadzenie spraw z zakresu orzecznictwa lekarskiego, - obsługa kancelaryjna.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Świeciu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwu kondygnacyjny, brak windy. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim, odbieranie towaru,
Karolant Firma Handlowo UsługowaJustyna Widota - 2019-03-27 - Zgłobień (podkarpackie)
obsługa klienta banku, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Radziechowy (śląskie)
analiza rynku dostaw, badanie rynku w zakresie chłonności rynku na produkty oferowane przez sieć, analiza ofert handlowych, dobór ofert handlowych z uwzględnieniem potrzeb klienta, uczestwnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centarlne zarządzanie zakupami, obsługa programu komp. KC Kucharski, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żory (śląskie)
załadunek i dostarczanie towaru do klientów
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-02-10 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, rejestracja faktur w systemie Veritum, prowadzenie spraw administarcyjnych firmy, sprawozdawczość, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Mława (mazowieckie)
przygotowanie korespondencji, opracowywanie i sprawdzanie faktur, prowadzenie rejestrów nabywców polepszacza gleby, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia paliwa
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Buczek (kujawsko-pomorskie)
obsługa organizacyjna i administracyjna; wystawianie i sprawdzanie faktur i WZ;
"GUBINTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
redagowanie pism zleconych przez pracodawcę;obsluga poczty elekrtonicznej;wprowadzanie danych do systemów elektronicznych w celu sporządzania zestawień i analiz;segregowanie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt;wstępne sporządzanie dokumentacji związanej z procedurą wyznaczania osób do czynności;obsluga korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rawicz (wielkopolskie)
praca jednozmianowa 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca
Piekarnia ZIARNO Jan Winiarski Spółka Jawna - 2018-02-27 - Tarnów (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2016-12-09 - Ruda Śląska (śląskie)
- SPORZĄDZANIE NOT KSIĘGOWYCH I POLECEŃ KSIĘGOWANIA,- KOMPLETOWANIE BIEŻĄCYCH DOWODÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH FAKTUR,- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO,- WPISYWANIE/REJESTR FAKTUR I UMÓW,
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Obrzycko (wielkopolskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)
Opieka w domu chorego. Wykształcenie wyższe, kierunkowe. Praca na terenie Mysłowic. Praca w ruchu ciągłym.
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-13 - Mysłowice (śląskie)
czynności wykonywane na dziale uboju trzody
ANIMEX FOODS SP. Z O.O. SP.K - 2018-08-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie korespondencji,wstawianie dokumentów sprzedażowyh
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Ściborzyce Małe (opolskie)
Prace biurowe, sprządzanie dokumentów, kontakt z klientami
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Golina (wielkopolskie)
Prace z zakresu ścinki drzew na zrębach, trzebieżach, w młodnikach, okrzesywanie i przerzynka drzew przy użyciu pilarki
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Karsina (zachodniopomorskie)
Wykształceni min. średnie; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Internetu, poczty elektronicznej; umiejętność sprawnej edycji tekstu na poziomie zaawansowanym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych. Archiwizowanie dokumentów. Wystawianie faktur sprzedaży. Prowadzenie ewidencji magazynowej. Prowadzenie ewidencji wyposażenia niskocennego. Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Zamawianie materiałów zgodnie z zasadami zamówień publicznych. Analiza racjonalności wykorzystania środków finansowych w zakresie realizacji zaopatrzenia. Prowadzenie działań promocyjnych oraz pozyskiwanie nowych klientów i kontrahentów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientaSPOTKANIE REKRUTACYJNE 15.11.2017r. GODZ. 11.00 W SALONIE MEBLOWYM "BODZIO" 55-220 JELCZ-LASKOWICE, UL. OŁAWSKA 21
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)