REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Kwidzyn oferta pracy URZĄD GMINY KWIDZYN
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: ewidencja dochodów budżetowych, rozliczanie podatku VAT, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY KWIDZYN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRUDZIĄDZKA 30, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencja dochodów budżetowych, rozliczanie podatku VAT, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2207
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów na kierunku Rachunkowość, co najmniej 2 lata pracy w księgowości (preferowany staż pracy w administracji samorządowej w księgowości budżetowej), umiejętność obsługi komputera, znajomość przepisów o finansach publicznych, rachunkowości, podatku VAT;szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie internetowej https://www.bip.gminakwidzyn.pl/?a=12054
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY KWIDZYN
danePracodawcy_nip: 5811134429
danePracodawcy_regon: 000537160
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
GRUDZIĄDZKA 30, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list mowtywacyjny, kwestionariusz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kwidzyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2207
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932790
Adres strony pracodawcy: www.bip.gminakwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: GRUDZIĄDZKA
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.09.2020
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9c9556661bfe666e72d33915c416d52
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Karmin (wielkopolskie)
referent do spraw marketingu usług medycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Słubice (lubuskie)
Obsługa administracyjna biura, prowadzenie rozliczeń w programie Office, prowadzenie korespondencjielektronicznej i tradycyjnej, kompletowanie dokumentacji biura.
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-15 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż produktów, usług bankowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, zakładanie rachunków bankowych, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie promocji banku, udział w kampaniach reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Rawicz (wielkopolskie)
Sporządzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymian międzynarodowych, Realizacja, koordynacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, Nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów międzynarodowych, Wyjazdy zagraniczne w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
kontakt przez OHP - 2017-11-10 - Białystok (podlaskie)
link do strony internetowej: www.komancza.pl
Urząd Gminy w Komańczy - 2019-10-23 - Komańcza (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości Wód Polskich.Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnychPrzekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-03-10 - Tuczno (zachodniopomorskie)
PRACA W TERENIE - PRZEPROWADZANIE KONTROLI OBIEKTÓW. NADZÓR NAD PLACÓWKAMI OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYMI ORAZ WYPOCZYNKIEM DZIECI I MŁODZIEŻY. PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH, EGZEKUCYJNYCH, OPRACOWYWANIE DECYZJI, PISM INTERWENCYJNYCH ITP. INNE ZADANIA WYNIKAJĄCE Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA PRACY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim - 2019-08-22 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie- technikum ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub informatyczne,dobra obsługa MS Office,mile widziana znajomość systemów INSERT;praca biurowa, wprowadzanie dokumentów do systemu FK
CENTRUM EDUKACJI BRAN ARLETTA NOWICKA - 2020-10-12 - Lewków (wielkopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, prowadzenie archiwum, wystawianie faktur.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 - 2017-04-10 - Częstochowa (śląskie)
SERWIS URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI BUDYNKÓW (ELEKTRYKA, KLIMATYZACYJA-WENTYLACYJA)
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Dębica (podkarpackie)
administrowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę, sporządzanie świadectw pracy
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Golina (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, dbanie o porządek na magazynie
"AVRIL" sp.zo.o. - 2016-02-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc w realizacji zamówień internetowych, sprawy administracyjne, drobne sprawy księgowe, kontakty z podwykonawcami; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - preferowane o kierunku ekonomicznym,ale nie koniecznie; minimum rok doświadczenia, znajomość obsługi komputera w stopniu podstawowym (programy pocztowe), prawo jazdy kat. B, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
STOWARZYSZENIE WSPÓŁPRACY REGIONALNEJ - 2016-07-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pomoc w księgowości.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-08 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
prace kancelaryjno-biurowe w Wydziale ArchitekturyDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa zlecenie na min. 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Pruszków (mazowieckie)
Dział księgowości: ewidencjonowanie korespondencji przychdzącej i wychodzącej, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,przygotowywanie faktur do księgowania, wprowadzanie i księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Krzywonoś (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów orzeczeń administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczenia jednorazowego, zasiłków dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym, karty dużej rodziny, 2)prowadzenie bieżącej analizy ekonomicznej przyznanych kwot świadczeń,3) stosowanie dostępnych systemów teleinformatycznych przy realizacji zadań,4)przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu realizowanych zadań,5)przygotowywanie danych do zapotrzebowań i planów budżetowych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2018-04-25 - Białobrzegi (podkarpackie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Kraków (małopolskie)
rozkrój dużych płyt stolarskich
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Częstochowa (śląskie)
rejestrowanie pism w e-Doku, sporządzanie raportów w podsystemie PSZ e-DOK, przekazywanie pism do rozpatrzenia Kierownikom referatu celem dekrateacji PSZ e.DOk
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2019-06-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Świdnica (dolnośląskie)
przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółkidbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w oddzialeopracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejsporządzanie pism do kontrahentówobsługa kontrehentów
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt ze sprzedawcami towarów (Chiny, Litwa, Ukraina, Białoruś). Bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca z biurem rachunkowym, prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Suwałki (podlaskie)
Zgodnie z Programem stażuDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pruszków (mazowieckie)
program
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Krasnystaw (lubelskie)
Pisakowanie, remont statków i jachtów
TAI WORK SP. Z O.O. - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)