REFERENT DS. INFORMATYKI I SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO Komańcza oferta pracy Urząd Gminy w Komańczy
Stanowisko: REFERENT DS. INFORMATYKI I SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: link do strony internetowej: www.komancza.pl
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Komańcza (podkarpackie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Komańczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-543 Komańcza 166, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: link do strony internetowej: www.komancza.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: link do strony internetowej: www.komancza.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. INFORMATYKI I SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Komańcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Komańcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Komańczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
38-543 Komańcza 166, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Komańcza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komańcza
Numer budynku pracodawcy: 166
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5111a63c848b7cfd65bc3284f40e1220
Podobne oferty pracy
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Będzin (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację planu sprzedaży na jak najzwyższym poziomie, fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc klientom w załadunku towaru.
"TERG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
1. Przygotowanie korespondencji do wysyłki.2. Sortowanie przychodzących zwrotnych potwierdzeń odbioru według komórek organizacyjnych.3. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.4. Wykonywanie kserokopii dokumentów.5. Segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomsko (łódzkie)
przyjmowanie wniosków w ramach pomocy w postaci świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zakrzewo (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
PROWADZENIE TECZEK AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, PRZYGOTOWYWANIE UMÓW O PRACĘ, ŚWIADECTW PRACY I INNYCH, LIST OBECNOŚCI, WYSTAWIANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS I INNYCH, PROWADZENIE REJESTRU SZKOLEŃ ZEWNĘTRZNYCH, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM ARCHIWUM, WSPÓŁUDZIAŁ W OPRACOWYWANIU REGULAMINÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/WYŻSZE, ZAGADNIENIA Z KODEKSU PRACY, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, POŻĄDANE 3LETNIE DOŚWIADCZENIE W KADRACHPRACA W GODZINACH: 07:25-15:00
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-09-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa centrali telefonicznej, wysyłka i odbiór korespondencji i poczty elektronicznej, segregowanie i przekazywanie dekretowanej poczty.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
dobór technologii naprawy , organizowanie i obsługa stanowiska naprawczego, przeprowadzanie napraw i wykoywanie prób działania po naprawie
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad dokumentami księgowymi, sporządzanie dokumentów sprawozdawczych i podatkowych. Praca od pn do pt.
British Car Sp.z o.o. - 2016-12-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego, prezentacja i sprzedaż oferty turystycznej Biura Podróży Itaka, obsługa posprzedażowa. Miejsce pracy: Salon Biura Podróży ITAKA w Rumi (CH Auchan). Praca na cały lub pół etatu. Pracodawca oferuje: możliwość wyjazdów zagranicznych i podnoszenia kwalifikacji, atrakcyjny system premiowania, szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
MY FLY Witold Gulcz - 2017-11-07 - Rumia (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
Nauka prowadzenia księgozbioru biblioteki i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bobolice (zachodniopomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakty z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Obsługa centrali telefonicznej. Kontrola nad obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki. Wprowadzenie dokumentów do systemu. Współpraca z innymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto/mies. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. -CV przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
pomoc w organizacji procesu rekrutacji pracowników z Ukrainy. Rzetelność i terminowość , prpwadzenie dokumentów w języku ukraińskim, tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Lębork (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie wydarzeń związanych z popularyzacją lokalnego dziedzictwa kulturowego, współpraca z lokalnymi twórcami ludowymi, rzemieślnikami, rękodzielnikami, pozyskiwanie środków zewnętrznych do realizacji projektów popularyzujących lokalne dziedzictwo
CENTRUM KULTURY - 2019-05-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie akt teczek akt osobowych, sprawozdawczości oświatowej, spraw kadrowych, archiwizacja dokumentów,
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązkówa) sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dokumentów finansowo księgowych,b) wystawianie faktur VAT, łącznie z windykacją należności,c) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażenia,d) prowadzenie rozliczeń bankowych - numeracja i dekretacja wyciągów bankowych,e) przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,f) obsługa sekretariatu w zakresie biurowym i kancelaryjnym,g) ewidencjonowanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji,h) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i urządzeń Centrum,konserwacją, naprawami i remontami maszyn, sprzętu oraz instalacji będących wdyspozycji Centrum, a także wymaganych prawem przeglądów technicznych,i) prowadzi nadzór nad mieniem Centrum,j) prowadzi sprawy z zakresu bhp i ppoż.,k) sprawuje nadzór nad terminowym wydawaniem odzieży ochronnej,l) organizuje pracę obsługi Teatru Miejskiego,ł) kontroluje i analizuje stan zapasów materiałów na stanie Centrum,m) sprzedaje i rozlicza bilety z imprez Centrum.
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2019-02-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami, monito-rowanie na bieżąco rynku
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
telefoniczna obsługa odbiorców usług, wystawianie faktur, tworzenie nowych umów, prowadzenie korespondencji z odbiorcami, obsługa administracyjna biura
WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE SP. Z O.O. GOLENIÓW - 2019-07-23 - Płoty (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowe, poszukiwanie nowych odbiorców
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-08-21 - Komorów (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wymiar czasu pracy - pełen etat - czas pracy w zakładzie-7,35 godz.kontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Operator wózka widłowego
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2017-03-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji kierowców i osób nie posiadających uprawnieńwydawanie praw jazdy, pozwoleń, wtórników i międzynarodowych praw jazdywymiana zagranicznych praw jazdyprzyjmowanie i weryfikacja dokumentów związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdamiprowadzenie rejestru podań, wniosków, zamówień i zawiadomieńprzyjmowanie akt kierowców na żadanie urzedów i wykonywanie czynności archiwizacyjnychprowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wydawanierejestracja pojazdów samochodowych, trolejbusów, motocykli, przyczep, motorowerówydawanie dowodów rejetsracyjnych, pozwolen czasowyc, kart pojazdówpisanie i wysyłanie pism urzędowych, zaświadczeńprzyjmowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Praca z mlodzieżą niepelnosprawną umysłowo w stopniu lekkim i społecznie niedostosowaną (chłopcy), przestrzeganie terminowego przeprowadzania badań, przygotowanie uczniów do szczepień, prowadzenie dokumentacji, udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach lub zachorowaniach, przeprowadzanie okresowych przeglądów higieny osobistej uczniów, dokonywanie okresowych i bieżących kontroli stanu higieniczno - sanitarnego pomieszczeń, dbanie o gabinet higieny szkolnej, zachowanie tajemnicy służbowej, ścisła współpraca z przychodniami specjalistycznymi, sukcesywne wypisywanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne uczniów szkół zawodowych oraz pracowników, itd
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - 2019-10-15 - Herby (śląskie)
wykonywanie instalacji c.o. w domach jednorodzinnych
Firma Handlowo-Usługowa Grażyna Wolanin - 2016-05-17 - Zamość (lubelskie)
nauka archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kwidzyn (pomorskie)