REFERENT DS. KREDYTÓW Wolin oferta pracy Bank Spółdzielczy w Wolinie
Stanowisko: REFERENT DS. KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie wnioków kredytowych klientów detalicznych i firmowych-inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z klientami-dokonywanie oceny zdolności kredytowej klientów detalicznych-aktywna sprzedaż produktów kredytowych-przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Wolin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Wolinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gryfitów 10, 72-510 Wolin, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie wnioków kredytowych klientów detalicznych i firmowych-inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z klientami-dokonywanie oceny zdolności kredytowej klientów detalicznych-aktywna sprzedaż produktów kredytowych-przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach:I zmiana: 7.15-15.15II zmiana 9.15-17.15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: bankowość, rachunkowość, finanse
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Wolinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Gryfitów 10, 72-510 Wolin, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
mile widziane doświadczenie w bankowości, instytucjach finansowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 8.15-16.15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Wolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolin
Ulica pracodawcy: Gryfitów
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie dostaw skupu mleka
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, prace biurowe, obsługa klientów
Zakład Konstrukcji Metalowych Kurasz Marek - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospadraki odpadami komunalnymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Włodawa (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy, zagadnienie powszechnego obowiazku obrony RP, aktualizacja dokumentów ewidencyjnych, ochrona informacji niejawnych i danych osobowych, obsługa interesantów, zapoznanie się z przepisami o powszechnym obowiązku obrony RP, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
Sprzedaż produktów firmowych. Zapraszamu na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się dnia 09.09.2017 r. (sobota) o godz.12:00 w Salonie Meblowym w Krakowie ul. Sosnowiecka 6c
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa techniczna obiektów, prowadzenie całokształtu spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i urządzeń GOK wraz z administrowanymi Remizo-Świetlicami, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa imprez
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu - 2015-11-30 - Suszec (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
pozananie zasad funkcjonowoania firmy, ofertowania i przygotowywania produkcji zamówień specjalnych, poznanie zasaf tworzenia, zatwierdzania, udostępniania i archiwizowania dokumentacji produktu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór nad prawidłową obsługą i eksploatacją samochodów i urządzeń służących do wywozu odpadów komunlanych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wieluń (łódzkie)
ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, prowadzenie spisów i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Siewierz (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu i realizacji zamówień zakupów towarów i usług, przekazywanie do naprawy uszkodzonego sprzętu, wydawanie środków czystości, współuczestniczenie w organizacji imprez, współpraca techniczna przy montażu podestów scenicznych i innych pracach przygotowawczych, wyposażenie i przygotowanie pomieszczeń do przeprowadzenia konkursów i wystaw,
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2017-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zakaładanie akt osobowych, sporządzanie dokumentów,przekazywanie korenspondencji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
obsługiwanie i udzielanie informacji interesantom, prowadzenie kalendarza dyrekcji BSO, organizowanie spotkań i narad kierownictwa BSO, przyjmowanie korespondencji do podpisu dyrekcji BSO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Santok (lubuskie)
przeróbki krawieckie (skracanie, wymiana zamków itp.)
Piotr Jakubiszyn F.H.U. "Praca i Rozwój" - 2017-06-01 - Przemyśl (podkarpackie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łowkowice (opolskie)
Praca w przedszkolu
Kolorowe Motyle Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i obliczanie wynagrodzenia - składanie raportów do ZUS- sporządzanie rozliczeń dotacji
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców Województwa Śląskiego - 2017-06-22 - Racibórz (śląskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klienta- przygotowanie ofert- sprzedaż ofert turystycznych na dany sezon
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa klienta i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę (złoto, srebro). Równoważny system czasu pracy
INWESTYCJE ALTERNATYWNE PROFIT S.A - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; obsługa komputera; ks.sanepidu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu:Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
- przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, - zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, - organizacja sprawnego obiegu informacji pomiędzy działami blblioteki, - zapewnienie bieżącej obslugi sekretariatu, - prowadzenie ewidencji korepsondencji przychodzącej i wychodzącejPraca w godzinach: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - Anna Waszczuk, tel.: 71 33 52 225, e-mail: kadry (at) wbp.wroc.pl
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)