REFERENT DS. KONTROLINGU (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KONTROLINGU (S)
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Przeprowadzanie analiz i raport贸w handlowo-finansowych na potrzeby os贸b decyzyjnych, analiza wybranych koszt贸w.2. Edycja, kontrola dokument贸w handlowych.3. Kontrola wp艂at dokonywanych przez kontrahent贸w.4. Podejmowanie dzia艂a艅 windykacyjnych wsp贸艂praca z kancelari膮 prawn膮.5. Kontrola i nadz贸r nad poprawno艣ci膮 merytoryczn膮 sporz膮dzanych dokument贸w.6. Dbanie o standaryzacj臋 proces贸w handlowo-finansowych w oddzia艂ach firmy w procesach windykacyjnych.
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Przeprowadzanie analiz i raport贸w handlowo-finansowych na potrzeby os贸b decyzyjnych, analiza wybranych koszt贸w.2. Edycja, kontrola dokument贸w handlowych.3. Kontrola wp艂at dokonywanych przez kontrahent贸w.4. Podejmowanie dzia艂a艅 windykacyjnych wsp贸艂praca z kancelari膮 prawn膮.5. Kontrola i nadz贸r nad poprawno艣ci膮 merytoryczn膮 sporz膮dzanych dokument贸w.6. Dbanie o standaryzacj臋 proces贸w handlowo-finansowych w oddzia艂ach firmy w procesach windykacyjnych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KONTROLINGU (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 04.03.2019
Data zako艅czenia pracy: 04.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (IV) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.1 i wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.Wymagania: preferowane wykszta艂cenie minimum 艣rednie z zakresu ekonomii lub rachunkowo艣ci, bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i pakietu Office- szczeg贸lnie MS EXEL, umiej臋tno艣ci analityczne, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, dobra organizacja pracy w艂asnej. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedn膮 zmian臋 w godz.: 8.00-16.00. Zakres obowi膮zk贸w: przeprowadzanie analiz i raport贸w handlowo-finansowych na potrzeby os贸b decyzyjnych, analiza wybranych koszt贸w, edycja, kontrola dokument贸w handlowych, kontrola wp艂at dokonywanych przez kontrahent贸w, podejmowanie dzia艂a艅 windykacyjnych wsp贸艂praca z kancelari膮 prawn膮, kontrola i nadz贸r nad poprawno艣ci膮 merytoryczn膮 sporz膮dzanych dokument贸w, dbanie o standaryzacj臋 proces贸w handlowo-finansowych w oddzia艂ach firmy w procesach windykacyjnych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy wa偶na do: 26.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Referent ds. zam贸wie艅 publicznych
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2018-09-24 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wp艂ywaj膮cej, obs艂uga program贸w komputerowych, sporz膮dzanie spis贸w i protoko艂贸w brakowania, przygotowanie dokumentacji do brakowania, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - B臋dzin (艣l膮skie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - 呕ary (lubuskie)
prowadzenie teczek osobowych pracownik贸w, naliczanie p艂ac, przygotowywanie i wysy艂anie deklaracji do ZUS i US, przygotowywanie um贸w pracowniczych, 艣wiadectw pracy, naliczenie i kontrola czas pracy
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2017-03-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem. Pe艂ny zakres obowi膮zk贸w w dyspozycji tut. PUP - nr telefonu 56 690 0405
GRUPA POLSKIE SK艁ADY BUDOWLANE SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-01-18 - W膮brze藕no (kujawsko-pomorskie)
Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, programu COMARCH ERPXL-PRODUKCJA. Aktualna ksi膮偶eczka sanepidowska. Praca w Piekarni Jarocin.
Gminna Sp贸艂dzielnia"SAMOPOMOC CH艁OPSKA" w Nisku - 2018-10-09 - Jarocin (podkarpackie)
zgodnie z do艂aczonym do wniosku programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - 呕ywiec (艣l膮skie)
- wykonywanie zleconych zada艅 admin.-biur.,- obs艂. korespondnecji przych. i wych.,- przyjmowanie tel., obs艂. po艂膮cze艅 tel., fax, poczty e-mali,- obs艂. urz膮dze艅 biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),- redagowanie pism,- sk艂adanie zam贸wie艅 na mat. biurowe,- sta艂a kontrola potrzebnych art. biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Fakturowanie klient贸w. Sporz膮dzanie raport贸w. Weryfikacja danych w systemie dotycz膮cych przesy艂ek i cen. Archiwizacja dokument贸w. Prowadzenie raportu kasowego. Zam贸wienia artyku艂贸w biurowych. Obs艂uga go艣ci. Obs艂uga poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej. Nadz贸r nad obiegiem dokument贸w w oddziale. Obs艂uga recepcji. Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 8-16. KONTAKT: list motywacyjny i cv oraz numer ref. FAK 571 prosimy przesy艂a膰 do 24.06.16r. na adres jowita.kuc (at) dachser.com. Pracodawca skontaktuje si臋 z wybranymi kandydatami.
DACHSER SP. Z O. O. - 2016-06-09 - Moszna-Wie艣 (mazowieckie)
Wystawianiedokument贸w sprzeda偶owych, przyjmowanie dostaw, przyjmowanie zam贸wie艅.
United Beverages S.A. ODDZIA艁 W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2017-04-03 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
Kompletowanie, dekretowanie i ksi臋gowanie dowod贸w ksi臋gowych ( faktur zakupu i sprzeda偶y,wyci膮g贸w bankowych,raport贸w kasowych,rozlicze艅 pracowniczych), wst臋pna weryfikacja dokument贸w ksi臋gowych,sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym, wykonywanie przelew贸w w systemie bankowo艣ci elektronicznej, obs艂uga program贸w ksi臋gowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej.
REGIONALNY O艢RODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIA艁EJ - 2017-06-06 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z przepisami BHP, struktur膮 organizacyjn膮, instrukcj膮 kancelaryjn膮, zasadami obiegu dokument贸w, zasasami ochrony danych osobowych, z systemem realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw贸j na lata 2014-2020, pomoc w bie偶膮cej pracy Zespo艂u ds. Projekt贸w konkursowych PO WER, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wyszk贸w (mazowieckie)
Prace biurowe
Jaroci艅skie Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp贸艂ka z o.o. - 2017-03-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Wprowadzanie przelew贸w i rejestracja wyci膮g贸w bankowych, dbanie o terminowy sp艂yw nale偶no艣ci, prawid艂ow膮 ewidencj臋 rozrachunk贸w z pracownikami, rejestracj臋 dokument贸w kosztowych, sprawdzanie rejestr贸w sprzeda偶y, prowadzenie kasy got贸wkowej firmy.
AUTOCONSULT S.A. - 2019-01-18 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
prowadzenie zaj臋膰 logopedycznych z dzie膰mi, opieka nad uczniami podczas przerw mi臋dzylekcyjnych
SZKO艁A PODSTAWOWA w KRZYMOWIE im. Olimpijczyk贸w Polskich - 2016-08-10 - Krzym贸w (zachodniopomorskie)
obs艂uga klient贸w, kontakt telefoniczny z klientem, wprowadzanie danych do system贸w bankowych
Katarzyna Klimczuk - plac贸wka partnerska Alior Bank - 2016-11-17 - Rumia (pomorskie)
Kompleksowa obs艂uga administracyjno-organizacyjna szkole艅 dla piel臋gniarek i po艂o偶nych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 13-15
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Konkurs, dokumenty nale偶y sk艂ada膰 do 20.01.2016 w Urz臋dzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obs艂ugi Interesanta, wi臋cej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zak艂adce "Nab贸r na stanowiska urz臋dnicze"; Wykszta艂cenie min. 艣rednie; 2 lata sta偶u pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta tak偶e dla os贸b z orzeczonym st. niepe艂nosprawno艣ci;
URZ膭D MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-12 - Pyskowice (艣l膮skie)
Obs艂uga referatu s臋dziego, wykonywanie decyzji s臋dziego wydawanych w toku posiedzenia i na posiedzeniu niejawnym, protoko艂owanie na rozprawach, sporz膮dzanie wezwa艅 i zawiadomie艅 w sprawach odroczonych na kolejny termin. Porz膮dkowanie dokument贸w i wykonywanie innych zada艅 zleconych przez s臋dziego.Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce ww. oferty pracy dost臋pne na stronie internetowej S膮du Okr臋gowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
S膭D OKR臉GOWY W LUBLINIE - 2017-01-05 - Lublin (lubelskie)
Dodatkowe informacje na Biuletynie Informacji Publicznej, www.krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO ODDZIA艁 REGIONALNY W GDA艃SKU - 2017-11-24 - S艂upsk (pomorskie)
monta偶 p艂yt warstwowych(kontenery, kioski, pawilony, hale)
PUH - KLEMENTYNA MATRACKA - 2017-03-31 - M艂odocin Mniejszy (mazowieckie)
praca przy monta偶u zabud贸w samochodowych, praca przy produkcji paneli warstwowych
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2016-11-22 - St膮pork贸w (艣wi臋tokrzyskie)
oferta w ramach rob贸t publicznych: prace administracyjne, archiwizacyjne, rejestracja pacjent贸w.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Otwock (mazowieckie)
Praca na dziale tapicerni polegaj膮ca na oklejaniu szkielet贸w meblowych odpowiednimi materia艂ami, przygotowanie bry艂 do tapicerowania.
MTI Furninova Polska Sp. z o.o. - 2016-02-05 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie spraw ksi臋gowo-finansowych oraz p艂acowych podleg艂ych jednostek (plac贸wki o艣wiatowe, plac贸wki kultury)
Gminny Zesp贸艂 Ekonomiczno-Administracyjny Szk贸艂 w Rzeczenicy - 2017-08-31 - Rzeczenica (pomorskie)
- Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, ustaw膮 o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotycz膮cymi bezpiecze艅stwa informacji w ZUS, Instrukcj膮 Bezpiecze艅stwa Po偶arowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych,- Zapoznanie si臋 z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w kt贸rym osoba bezrobotna odbywa sta偶,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zada艅 Wydzia艂u,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporz膮dzanie projekt贸w pism,- Prace przy dostarczaniu, porz膮dkowaniu i roznoszeniu dokument贸w oraz akt,- Obs艂uga komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prowadzenie sekretariatu (sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, SIO, dokumentacja uczniowska, prowadzenie korespondencji, organizacja spotka艅), pomoc ksi臋gowo-kadrowa
Szko艂a Podstawowa im. Kornela Makuszy艅skiego - 2018-08-21 - 艢wiemino (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentacji dot.dop艂at, wsp贸艂praca z agencjami rolnymi
F.P.H.U." Z艁OTY K艁OS" - 2017-02-14 - G艂ubczyce (opolskie)