REFERENT DS. KLIENTOW KLUCZOWYCH Legnica oferta pracy "PAKT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: REFERENT DS. KLIENTOW KLUCZOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta pod wzgledem BHP. praca biurowa ( zamówienia, rozdzielanie i wymania odzieży, obuwia rroboczego , itp.).
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: "PAKT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaworzyńska, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta pod wzgledem BHP. praca biurowa ( zamówienia, rozdzielanie i wymania odzieży, obuwia rroboczego , itp.).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. 1/2 etatu. Miejsce pracy: Legnica, Strefa Ekonomiczna, ul. jaworzyńska, Legnica.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KLIENTOW KLUCZOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. 1/2 etatu. Miejsce pracy: Legnica, Strefa Ekonomiczna, ul. jaworzyńska, Legnica.
Nazwa pracodawcy:
"PAKT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Ludwiga Van Beethovena 25, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, rozmowa kwalifikacyjna. Zgłoszenia: sekretariat. sekretariat (at) paktbhp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: Ludwiga Van Beethovena
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2019
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ce8bcc0c8eca3350ebd31ddc0c695cb
Podobne oferty pracy
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - prawnym;- pomoc w rozliczeniach rozrachunków;- ewidencjonowanie faktur zakupów (koszty);- archiwizowanie dokumentów;- wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury;- dekretacja dokumentów;
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wg. potrzebFP
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Prowadzenie kadr z wykorzystaniem programu Wulkan - prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły - nauczycieli i innych pracowników.
Gimnazjum Nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2016-12-15 - Częstochowa (śląskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Znajomość: norm związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń, mechaniki i elektroniki, przepisów bhp, ppoż., prawa budowlanego i inwentaryzowania maszyn. Wymagane: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Sulęcin (lubuskie)
Realizowanie planów sprzedaży w podległym regionie Budowaniepozytywnych relacji z klientami Utrzymanie oraz rozwój bazy klientów napodległym terenie Wdrażanie działań marketingowych zgodnych zestrategią firmy Tworzenie i uaktualnianie baz danych. Umiejętności i uprawnienia: Znajomość branży reklamowej, szczególnie rynku reklamy zewnętrznej, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność. Obsługa komputera: środowisko windows, środowisko google: tworzenie map, zestawień tabelarycznych, dokumentów ( podania, wnioski, umowy ) obsługa prostego programu graficznego, umiejętność przeprowadzania kampanii mailowej. Prawo jazdy kat B.
F.P.H.U. Reklama-ai Sebastian Krawczyk - 2016-10-18 - Boguszyn (dolnośląskie)
Szkolenie BHP,ppoż. i stanowiskowe; Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy, aktualizacja dokumentów ewidncyjnych, obsługa interesantów, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Będzin (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie postępowania orzekającego o uprawnieniach do świadczeń alimentacyjnych. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych. Obsługa świadczeniobiorców - kontakt bezpośredni oraz telefoniczny
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa Biura Podawczego - przyjmowanie, rozdział i wysyłka korespondencji, powielanie dokumentów, archiwizacja dokumentacji, obsługa interesanta.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Siedlce (mazowieckie)
referent ds. organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za prawidłowe działanie i właściwy stan techniczny aparatury medycznej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej i sprzętu medycznego, przygotowanie postępowań na usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów, współpraca z podmiotami świadczącymi usługi serwisowe
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)
Rozbieranie, wykrawanie mięsa drobiowego. Praca przy rozbiorze drobiu, filetowanie, odkostnianie mięsa, cięcie drobiu.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Jeżów (łódzkie)
prowadzenie kancelarii i sekretariatu spóldzielni
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
- Przyjmowanie, układanie i wydawanie towaru. Monitorowanie stanów magazynowych, kontrolowanie zgodności stanu magazynowego i dokumentacji magazynowej.- Praca na terenie Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Znajomość komputera (Excel, Word). Czynne prawo jazdy kat. B. Dobra organizacja pracy, dokładność, zaangazowanie, uczciwość, dbałość o powierzone mienie. Mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widlowego. Kontakt wyłącznie e-mail: jacek.staron (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu Sekretariat
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
- przyjmowanie i rozładunek dostaw,- prace techniczne: montowanie, naprawianie i współpraca z wkrętarką, śrubokrętem, kluczami, kołkami itp.,- inne zadania zlecone takie jak weryfikacja stanów magazynowych czy dbanie o właściwe zagospodarowanie przestrzeni magazynowej.
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
a)Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych orazprzepisów wykonawczych i wewnętrznych 33el.Tr.b)Współudział w opracowaniu rocznego pianu zakupów oraz jego aktualizacjac)Prowadzenie rejestru zamówień i umów na dostawy wymienione w Pkt, "g"d)Terminowe przygotowywanie procedur przetargowych dotyczących zamówień w zakresie dostaw wyszczególnionych w pkt" g" zapewniających ciągłość ich dostaw, zgodnie z ustawą PZP i regulaminem 33BLTr.e)Współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych 33 BITr.. w zakresie przygotowania oraz udzielania zamówieńf)Osobisty udział w pracach komisji przetargowejPrzygotowanie postępowań o wartości nieprzekraczających 30 000 EURI w zakresie dostawy:- środków do utrzymania czystości w pomieszczeniach- drobnego sprzętu gospodarczego- materiałów wod-kan-gaz i c.o,- materiałów ogólnobudowlanych- artykułów elektrotechnicznych- innych artykułów niezbędnych do funkcjonowaniah)Realizacja wszelkich czynności z zawieraniem umów na w/w. dostawyi)Prowadzenie bieżącej kontroli realizacji umów zawartych w drodze procedur przetargowych, w tym sprawdzanie wystawianych faktur pod względem zgodności z zapisami umowy i ich ewidencjonowanie, celem nadzoru stopnia realizacji przedmiotowych umówj)Dokonywanie doraźnych oraz awaryjnych zakupów, których wartość nie przekracza wyrażonej w zł kwoty 30 000 EURO zgodnie z ustawą PZP i regulaminem wewnętrznym 33BLTr.k)Archiwowa nie dokumentów związanych z realizacją dostaw doraźnych zakupów oraz umów1)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitówfinansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowychm)Opracowywanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiązującymi przepisamin)Współpraca z innymi komórkami i osobami funkcyjnymi Infrastrukturyw 33 Wew zakresie wspólnie realizowanej problematykio)Meldowanie przełożonym o stanie realizacji zadań i wykonywanie analiz i zestawień służących doskonaleniu efektywności gospodarowaniap)Ścisłe przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-19 - Powidz (wielkopolskie)
organizacja transportu towarów, załatwianie wypełniania druków celnych, współpraca z firmami transportowymi, zlecanie załadunku i rozładunku towaru, negocjacje ceny i warunków dowozu towaru na miejsce. Monitorowanie terminu płatności za usługi przez kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Obsluga klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczacych organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Obserwacja oraz monitorowanie osób i mienia celem ochrony spokoju i porządku na terenie miasta, monitorowanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia, zgłaszanie ujawnionych wykroczeń i przestępstw poprzez system monitoringu dyżurnemu Straży Miejskiej, prowadzenie dokumentacji znajdującej się na stanowisku operatora monitoringu wizyjnego miasta.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-08-31 - Legnica (dolnośląskie)
Budowa dróg i chodników
ZAKŁAD BUDOWY WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI MAREK ZADURA - 2018-01-18 - Piotrowice (lubelskie)
- Nauczanie indywidualne w miejscu zamieszkania ucznia. Można kumulować zajęcia- Praca: 1 godzina tygodniowo w godzinach: 8:00-18:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 - 2019-12-11 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją dot. świadczeń realizowanych przez GOPS, prowadzenie postępowań administracyjnych, obsługa programów komputerowych do realizacji świadczeń
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Jemielno (dolnośląskie)
Tworzenie i edytowanie dokumentacji technicznej dostarczanej klientom WYMAGANIA: Wiedza na temat projektów realizowanych w branży telekomunikacyjnej; Znajomość praktyk w zakresie zarządzania dokumentacją takich projektów; Znajomość narzędzi do zarządzania kosztami projektów 4C, Bardzo dobrą znajomością programu MS Excel; znajomość języka xml, wiedza o sieciach dostępowychpraca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
SZKOŁA PODSTAWOWA W DĄBROWIE - 2018-09-04 - Dąbrowa (opolskie)
Ewidencja dokumentów magazynowych, kontrola stanów magazynowych, rozliczanie surowców do produkcji
Wosana S.A. - 2016-10-07 - Damnica (pomorskie)
PROWADZENIE KART WYNAGRODZEŃ I ROZLICZEŃ PODATKU DOCHODOWEGO PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE LIST I PŁAC, PROWADZENIE DEKLARACJI ZUS I TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, NALICZANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ ZASIŁKÓW WYPŁACANYCH PRZEZ ZUS, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z UBEZPIECZENIEM PZU ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PODATKOWEJ ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE NALEŻNYCH PODATKÓW, SPORZĄDZANIE ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, czynności kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Serwisowe Farma Tech Sp. z o.o - 2017-03-03 - Kutno (łódzkie)