REFERENT DS. KANCELARYJNYCH Wieleń oferta pracy Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń
Stanowisko: REFERENT DS. KANCELARYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie całokształtu czynności związanych z obsługą sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Wieleń (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 2, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie całokształtu czynności związanych z obsługą sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat oraz premia uznaniowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KANCELARYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieleń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieleń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Orłowskiego 1, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP, CV oraz LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Czarnków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czarnków
Ulica pracodawcy: Orłowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Nazwisko osoby zgłaszającej: Teresa Murias
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2018
Data dodania oferty pracy: 06.09.2018
Oferta pracy ważna do: 04.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doświadczenie w zawodzie agenta ubezpieczeniowego
MD PARTNER UBEZPIECZENIA Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie dań obiadowych
Kuchnia Domowa D.Jaroszewska - 2016-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace magazynowe, rozładunek i przeładunek towaru
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów, rozkładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Udział w prowadzeniu dokumentacji ewidencyjno-sprawozdawczej dotyczącej stanu osobowego batalionu; prowadzenie rozkazu dziennego batalionu; opracowywanie i przygotowywanie propozycji do rozkazu dziennego dotyczących dni wolnych, urlopów nagrodowych żołnierzy zawodowych; prowadzenie ewidencji wykorzystania dni wolnych przez żołnierzy zawodowych; sporządzanie wyciągów z rozkazu dziennego; prowadzenie gospodarki wojskowymi dokumentami przewozowymi; składanie zapotrzebowania na formularze zgodnie z zapisami; współuczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań, meldunków, zestawień i analiz do nadrzędnego przełożonego; aktualizacja danych ewidencyjnych w module ewidencyjno-kadrowym SEW on-line w zakresie swoich obowiązków; znajomość i przestrzeganie postanowień dokumentów normatywnych regulujących funkcjonowanie Sił Zbrojnych RP; opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z "Instrukcją o zasadach pracy biurowej w Resorcie Obrony Narodowej".
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-14 - Rząska (małopolskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS GUS PFRON. Obsługa płacowa pracowników.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik i SYMFONIA. Wymagana umiejętność naliczania wynagrodzeń. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) centrumdializa.pl , centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Kontakt z klientem, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, pisanie pism, nadawanie pozycji, sporządzanie listy płac i deklaracji ZUS, rozliczanie delegacji.
Kancelaria Księgowo Podatkowa ZAUFANIE Gabryszewska - Konopka Barbara - 2017-11-03 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji skrzynki drewnianej, kontrola stanu technicznego maszyn
SAD-PAK MIROSŁAW KOPEĆ - 2017-04-11 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Skaryszew (mazowieckie)
sprzedaż internetowa rowerów i części rowerowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wprowadzanie i aktualizowanie danych gosp. rolnych z terenu Gminy, sporządzanie nakazów płatniczych, prowadzenie dokumentacji wszelkich ulg z tyt. podatków, obsługa zwrotu akcyzowego dla rolników, przygot. uchwał podatkowych
Urząd Gminy Żukowice - 2017-03-24 - Żukowice (dolnośląskie)
kontakty telefoniczne i mailowe z potencjalnymi Klientami,tworzenie bazy Klientów poprzez wyszukiwanie firm o określonym profilu,umieszczanie aktualnych danych w systemu CRM,spotkania z Klientami/Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód przeznaczony do wyjazdów służbowych
P.W. "BLOT" ZBIGNIEW PIETRZAK-STOCKI - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wniosków, przygotowywanie korespondencji służbowej, udzielanie informacji klientom zewnętrznym, obsługiwanie sprzętu i urządzeń techniki biurowej oraz korzystanie z programów komputerowych w pracy biurowej;
Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
EUROPEJSKA UCZELNIA SPOŁECZNO-TECHNICZNA - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA BIUROWA
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2015-12-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
W zależności od predyspozycji kandydata zostaną mu przydzielone odpowiednie zadania. Opis stanowiska pracy:opieka nad sklepami internetowymiobsługa platformy sprzedażowej i jej rozwójplanowanie, realizacja, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowychzdobywanie linków w oparciu o różnorodne strategie SEOrozbudowa/budowa stron wspierających pozycjonowaniewsparcie techniczne dla sprzedawców w firmie
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2018-07-31 - Racibórz (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Leżajsk (podkarpackie)
Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych, przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, prowadzenie ewidencji, aktualizowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie teczek osobowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe /preferowane techniczne/, nienaganny przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zaangażowanie i zdyscyplinowanie, dyspozycyjność do pracy zmianowej w systemie pracy 4 - brygadowej.Chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Mozliwość zdobycia zdobycia doświadczenia w ramach ścieżki rozwoju zawodowego.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2016-09-23 - Kielce (świętokrzyskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kontrahentów, kierowców, telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Libiąż (małopolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor/inspektor ds. obsługi bankowej kart przedpłaconych i obsługi klienta w dziale realizacji świadczeń.- Ogólny zakres obowiązków: 1) wydawanie i wymiana kart przedpłaconych,2) redagowanie pism urzędowych w zakresie kart przedpłaconych,3) przygotowywanie pliku danych do przekazania do banku,4) przygotowywanie pliku do wymiany kart przedpłaconych,5) zatwierdzanie decyzji w odpowiednim systemie,6) sporządzanie list wypłat na podstawie polecenia nieumieszczania na liście wypłat,7) obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów PROTON.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: co najmniej średnie i co najmniej roczny staż pracy posiadanie obywatelstwa polskiego,1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,2) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,4) znajomość KPA,5) znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych i energetycznych,6) znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,7) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,8) znajomość instrukcji kancelaryjnej,9) umiejętność redagowania pism urzędowych,10) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),11) samodzielność12) dokładność,13) umiejętność pracy pod presją czasu,14) umiejętność dobrej organizacji pracy,15) umiejętność pracy w zespole,16) kultura osobista.II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:Wykształcenie wyższe, staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, działających w obszarze pomocy społecznej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki prtzychodów - rozchodów, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykształcenie średnie kierunek obojetny, mile widziane doświadczenie, znajomość KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po umówieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-11-24 - Sadów (śląskie)
- zakładanie teczek dla nowo ubezpieczonych,- zapoznanie się z procedurą obsługi interesantów,- przygotowanie korespondencji do wysyłki,- rejestrowanie korespondencji dot. podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,- uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek,- opracowywanie wyciągów bankowych,- podejmowanie działań mających na celu dochodzenie należności,- przygotowywanie projektów pism - przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji
KRUS OR ŁÓDŹ - 2015-10-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Sporządzanie faktur, opisywanie i ewidencjonowanie faktur zakupowych, kontrola przyjęć w programie, opracowywanie plików inwentaryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)