REFERENT DS. KANCELARYJNYCH Gdańsk oferta pracy GDAŃSKIE POGOTOWIE OPIEKUŃCZE
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. KANCELARYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) Obsługa kancelaryjna i nadzór nad prawidłowym stosowaniem Instrukcji Kancelaryjnej2) Prowadzenie rejestrów: uchwał władz samorządowych, zarządzeń Prezydenta Miasta Gdańska, zarządzeń Dyrektora, upoważnień i pełnomocnictwa do załatwiania spraw w imieniu Dyrektora, skarg i wniosków, pieczęci, ogłoszeń podawanych do publicznej wiadomości, umów zawartych niezbędnych do w ramach działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.3) Prowadzenie archiwum zakładowego.4) Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników. 5) Koordynacja działań związanych z przygotowaniem projektów, materiałów i sprawozdań z zakresu działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.6) Opracowywanie zarządzeń Dyrektora.
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: GDAŃSKIE POGOTOWIE OPIEKUŃCZE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Obsługa kancelaryjna i nadzór nad prawidłowym stosowaniem Instrukcji Kancelaryjnej2) Prowadzenie rejestrów: uchwał władz samorządowych, zarządzeń Prezydenta Miasta Gdańska, zarządzeń Dyrektora, upoważnień i pełnomocnictwa do załatwiania spraw w imieniu Dyrektora, skarg i wniosków, pieczęci, ogłoszeń podawanych do publicznej wiadomości, umów zawartych niezbędnych do w ramach działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.3) Prowadzenie archiwum zakładowego.4) Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników. 5) Koordynacja działań związanych z przygotowaniem projektów, materiałów i sprawozdań z zakresu działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.6) Opracowywanie zarządzeń Dyrektora.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KANCELARYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie min. średnie, 2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku, 3) niekaralność, 4) obywatelstwo polskie, 5) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Nazwa pracodawcy: GDAŃSKIE POGOTOWIE OPIEKUŃCZE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.pogotowieopiekuncze.gda.pl
Ulica pracodawcy: Konrada Leczkowa
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2020
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 06.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a3b2837b5bbfe09d6521a61b63605a3
Podobne oferty pracy
Prace murarskie związane ze wznoszeniem budynków jedno i wielorodzinnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kalinowice (lubelskie)
Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
- prowadzenie spraw związanych z wynajmem lokali i pomieszczeń, przygotowywanie umów najmu, naliczanie czynszów oraz opłat,- wystawianie faktur oraz not księgowych,- udział w prowadzeniu spraw z zakresu zamówień publicznych,- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem działu oraz innych komórek organizacyjnych.Praca w godz. 7-15Praca na okres próbny 3 miesiącekontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, kompletowanie dokumentów, archiwizacja, zakładanie teczek, powielanie dokumentów, współpraca z Działem swiadczeń rodzinnych i Alimentacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Będzin (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, analiza bazy danych
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wieliczka (małopolskie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPZapoznanie się z pracą WUP; obsługa komputera-MS Office, obsługa programów i systemów używanych w WUP, tworzenie prostych dokumentów administracyjnych I zmiana: 07.30 - 15.30 pon. - pt.
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż wyrobów kosmetyczno perfumeryjnych oraz galanterii skórzanej
GAJA Agnieszka Sobczak-Alwin - 2017-05-22 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa klienta w zakresie sprzedaży polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mikołów (śląskie)
Kelner - kucharz
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Olkusz (małopolskie)
praca w kuchni przy przygotowywaniu potraw i pizzy
BAR PUCHATEK W.Biały,J.Biały,M.Smalcerz s.c. - 2016-05-05 - Chrzanów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej; zatrudnianie, zwalnianie pracowników; prowadzenie ewidencji czasu pracy; organizacja zakwateriowania pracowników; praca na terenie Elektrowni TURÓW; możliwość zakwaterowania;
JWW INVEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Bogatynia (dolnośląskie)
zakres obowiązków: montaż systemów wentylacyjnych;
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie ewidencji ochrony środowiska, wypełnianie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zgierz (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Radom (mazowieckie)
obsługa programu komputerowego COMARCH CDN XL, Kucharski, Exel; weryfikacja porównywanie faktur z dokumentami dostaw; analiza prawidłowości na kontach; konfrontacja i dekretacja dowodów księgowych; księgowanie zaakceptowanych dokumentów; prowadzenie ewidencji analitycznej i sysntetycznej dokumentów rachunkowych; wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Oława (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, bardzo dobra obsługa komputera, znajomość pakietu office, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, punktualność i odpowiedzialność, zaangażowaniezakres obowiązków: wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów, przygotowywanie raportów, dekretacja faktur sprzedażowych, sprawdzanie i weryfikacja raportów kasowych, sprawdzanie i wprowadzanie faktur sprzedażowych, wstępne przygotowanie i uzgadnianie dekretacji VAT, archiwizacja dokumentów.
IteCom Sp.z o.o. - 2018-05-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Tapety hotelowe, obiektowe
Raciak Rafał Firma Handlowo-Usługowa - 2017-08-09 - Tarnawa Dolna (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy organizacji pracy transportu i sprzętu przy rozliczaniu kierowców i operatorów. Wystawianie zaświadczeń dla kierowców.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Zamość (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Nysa (opolskie)
-pomoc w pisaniu pism do jednostek urzędowych-pomoc w pracach księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Głogów (dolnośląskie)
Nauka wprowadzania dokumentów do bazy danych urzędu i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace związane z doczyszczaniem elementów, naklejanie rozkładów jazdy, piaskowanie i czyszczenie suchym lodem
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Częstochowa (śląskie)