REFERENT DS. KADR I PŁAC Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy Spółdzielnia Pracy Handlowo-Produkcyjna "Samopomoc Chłopska"
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac oraz list zasiłkowych, naliczanie podatków i składek ZUS, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, dokonywanie rozliczeń z PFRON, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart zasiłkowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS
Data publikacji: 2021-05-04
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Pracy Handlowo-Produkcyjna "Samopomoc Chłopska"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 25a, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac oraz list zasiłkowych, naliczanie podatków i składek ZUS, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, dokonywanie rozliczeń z PFRON, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart zasiłkowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kadry i prawo pracy - obsługa programu "Płatnik"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Pracy Handlowo-Produkcyjna "Samopomoc Chłopska"
danePracodawcy_nip: 8770002370
danePracodawcy_regon: 005729183
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 25a, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 25a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.05.2021
Oferta pracy ważna do: 06.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fba86fcea4bfc0c1dd95ed6e82f6341d
Podobne oferty pracy
- Dokonywanie zakupów materiałów biurowych i środków czystości. Opracowywanie dokumentacji ksiegowej, wystawianie dokumentó magazynowych, ekspecycja korespondencji wychodzacej i przychodzacej.- Wynagrodzenie: 2150 zł brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi tokarki, frezarki. Kontakt osobisty (ul. Pawła Pośpiecha 7 m. 9, 40-852 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-11 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie dokumentów księgowych, praca z komputerem w programie rozliczeń finansowo księgowych, sporządzanie delkaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Czarnocin (łódzkie)
Obsługa maszyny. Praca pon-pt III zmiany 6:00-14:00,14:00-22:00, 22:00-06:00. Umowa na okres próbny na 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
FREZTOM Obróbka Metali Sławomir Tomala - 2016-12-28 - Mikołów (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Przygotowanie materiałów dydaktycznych z języka angielskiego; - Przygotowanie zestawów testów poziomujących z językaangielskiego;- Stworzenie ćwiczeń edukacyjnych z językaangielskiego.Forma umowy: dzieło Przewidywany okres wykonywania umowy od 26/10/2020 r. do 25/10/2023 r. 2. Za wykonanie dzieła wykonawcy przysługuje wynagrodzenie łączne w kwocie 93 600 zł brutto, płatne w 36 transzach, miesięcznie w wysokości 2600 zł bruttokażda. 3. Wymiar czasu pracy: 52 godzin miesięcznie, tj. 13 godzin tygodniowo, stawka: 50 zł/godzinaSala C
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2020-10-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- inicjowanie i wdrażanie efektywnych projektów oraz działań marketingowych;- inicjowanie i wdrażanie standardów w obszarze marketingu ;- samodzielnie wdrażanie i koordynowanie przydzielonych projektów marketingowych;- analiza działań konkurencji w obszarze komunikacji ;- pomiar efektywności wdrożonych działań;- bieżąca obsługa portali społecznościowych takich jak: Facebook; Twitter itp.;- aktualizacja strony internetowej;- promowanie nowych działań Uczelni;- inne zlecone obowiązki.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Częstochowa (śląskie)
Weryfikacja dokumentacji systemowej zgodnie z wymaganiami oraz poszczególnych procesów produkcyjnych, sporządzanie raportów z wykonanej pracy.Praca w godzinach: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.Praca w wylęgarni piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-07-12 - Kossobudy (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale handlowym , obsługa klienta, obsługa programu magazynowego, kontakt z partnerami handlowymi ,zamawianie, przyjmowanie oraz wydawanie towarów, zgłaszanie reklamacji do dostawców.
ACTIVE COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-10 - Okuniew (mazowieckie)
Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych - w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami Działu Form Wsparcia.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt z klientem
MULLER Jelcz-Laskowice Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Monitorowanie rynku zamówień publicznych, kompleksowa obsługa postępowań przetargowych w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego po stronie wykonawcy/udział w procesie oferowania, kalkulowania usługi, sprzątanie badź ochrony mienia,prowadzenie rejestru postępowań oraz archiwizacja dokumentów przetargowych.Doświadczenia w dziale zamówień publicznych po stronie zamawiającego,bądź wykonawcy.
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
RAD-BUD Radosław Wąchała - 2016-03-17 - Kielce (świętokrzyskie)
- prace biurowe polegające na prowadzeniu dokumentacji biurowej i technicznej;- obsługa korespondencji firmowej;- wykonywanie zestawień i analiz
"SOKOŁÓW - SERVICE "Sp.zo.o. - 2021-04-07 - Czyżew (podlaskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
Sławomir Lisowski Przedsiębiorstwo Budowlane SK BAU - 2016-06-29 - Ryglice (małopolskie)
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych i obsługa urządzeń biurowych, tłumaczenie korespondencji pisemnej z/na j. angielski, wpsracie organizacyjne przy realizacji inicjatyw w ramach członkostwa Gdyni w organizacjach międzynarodowych, przygotowywanie projektów pism okolicznościowych do przedstawicieli korpusu, wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Pakowanie gazet, pakowanie przesyłek pocztowych, klejenie, ręczne dodatkowe prace przy pakowaniu, foliowanie, praca jednozmianowa od poniedziałku do soboty, od godz. 8.00 do 9 godzin dziennie, praca sezonowa od 15.02.2016 do 15.03.2016
FHU "EMILIA" Wiesław Materac - 2016-02-12 - Opacz-Kolonia (mazowieckie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Władysławowo (pomorskie)
Zapoznanie ze statutem Spółdzielni i przepisami, naliczanie opłat, udział w naliczaniu opłat dla pracowników i wypłat świadczeń dla członków Spółdzielni, prowadzenie rozliczeń finansowych, zapoznanie z zasadami windykacji należności
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zapoznanie z zasadami prowadzenia postępowań administracyjnych i inne
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Mielno (zachodniopomorskie)
Obsługa interesantów. Obsługa poczty.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
GMINNE CENTRUM KULTURY I KULTURY FIZYCZNEJ W JEDLIŃSKU - 2018-10-11 - Jedlińsk (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji wodno - kanalizacyjnych.
MAGOREX SJ - 2021-05-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z ogólnymi zasadami dotyczącymi instytucji, przepisami BHP i PPOŻ.2. Zapoznanie się z przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych.3. Obsługiwanie urządzeń techniki biurowej.4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, prowadzenie książek pocztowych.5. Pomoc przy archiwizacji dokumentów.6. Porządkowanie dokumentów w ramach poszczególnych teczek aktowych.7. Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów w instytucji państwowej. 8. Pomoc przy redagowaniu pism urzędowych.9. Poznanie zasad udzielania wsparcia beneficjentom przez instytucję.10. Udzielanie informacji o programach jakie realizuje instytucja.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Tarnów (małopolskie)
Planowanie tras przejazdu, kierowanie samochodu. prowadzenie dokumentacji przewozowej, nadzorowanie załadunku i rozładunku, transport drogowy towarów na terenie Polski, terenów UE oraz Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Lublin (lubelskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Kraków (małopolskie)