REFERENT DS. KADR I PŁAC Bielsko-Biała oferta pracy Firma Handlowo - Usługowa "SOBIK" Leszek Sobik
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, weryfikacja list obecności, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji kadrowej i płacowej, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: Firma Handlowo - Usługowa "SOBIK" Leszek Sobik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Centralna 20, 43-346 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, weryfikacja list obecności, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji kadrowej i płacowej, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i program płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (kierunek bez znaczenia), wymagane doświadczenie na proponowanym stanowisku. Konieczna umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office oraz programu Płatnik, znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad naliczania wynagrodzeń. Niezbędna zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność, rzetelność i samodzielność w działaniu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Firma Handlowo - Usługowa "SOBIK" Leszek Sobik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Centralna 20, 43-346 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty lub telefoniczny do godz. 15.00 albo CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Centralna
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I TYTONIU
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 06.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej, klienta; przyjmowanie towaru, układanie towaru itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Zatrudnienie w ramach 1/10 etatu z wynagrodzeniem 210,70zł + premia 20% (42,14zł) + dodatek stażowy. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2017-03-16 - Łódź (łódzkie)
Referent ds. administracyjno - handlowych - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego. Zakres czynności: - przygotowanie korespondencji, kontrola rozliczeń, kompletowanie dokumentów księgowo - handlowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, terminowe prowadzenie ewidencji.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drodowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie. staż pracy 1 rok. Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej, umiejętność przygotowania dokumentów (raportów) umiejętność kierowania pojazdem służbowym kat B. Obsługa komputera. Prowadzenie dokumentacji transportowej. Nadzór nad pojazdami osobowymi i ciężarowymi COM40, Correct. Sporadyczne wyjazdy słuzbowe. Kierowanie pojazdem słuzbowym kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodem
KING TUT S.C. - 2016-10-05 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia reguł do automatyzacji klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasad compliance do obowiązujących przepisów prawa. Zapewnianie dokładnych klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek organizacyjnych i usługodawców zewnętrznych w celu zapewnienia zasady zgodności zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla programów, które skutkować będą oszczędnością i właściwym zarządzaniem programami, praca z zespołem Compliance, realizacja automatyzacji procesów.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozliczanie kostów tras przejazdów kierowców w oparciu o przedstawione dokumenty i obowiązujące przepisy. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ale nie wymagane - możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu NAVIGATOR. Mile widziana znajomość przepisów czasu pracy kierowcy. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt koniecznie wstępnie telefoniczny (tel.: 32-359-35-48) w godz.: 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kolejowa 17, 40-706 Katowice) lub e-mail: bgrochalska (at) transbud-katowice.com.pl
"TRANSBUD-KATOWICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Katowice (śląskie)
Załadunek i rozładunek wysyłek oraz obsługa wózka widłowego
A&J Partners Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Gliwice (śląskie)
drobne prace ślusarskie
JARUBO DAGMARA BOCHNIAK-JARZYŃSKA - 2018-08-13 - Bielawa (dolnośląskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem stażu oraz jego obowiązkami i uprawnieniami- szkolenie podstawowe w zakresie bhp i ppoż.- zapoznie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy w ZUS- obsługa urządzeń biurowych: faks, centrala telefoniczna, kserokopiarka, skaner- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowanie korespondencji dedykowanym programie- zakładanie teczek akt płatników i ubezpieczonych- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w Zakładzie JRWA w celu przekazania do archiwum zakładowego- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta związane z obsługą wniosków składanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów w sklepie
ZPHU PIEKARNIA KAJZERKA - 2016-08-24 - Lisów (lubelskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej , sprzedaży oraz gospodarki magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy wpisywaniu dokumentów księgowych
Abak S.A - 2016-10-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Udział w realizacji kampanii marketingowych. Współpraca z agencjami reklamowymi. Koordynowanie prac związanych z zamowieniami, przygotowaniem i dystrybucją materiałów reklamowych.Pracodawca zapewnia: samochód służbowy, laptop i telefon komórkowy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2017-03-06 - Krapkowice (opolskie)
Telefoniczna sprzedaż literatury fachowej.
Recrew Hr Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Sopot (pomorskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych, szatni, łaźni.Rozkład czasu pracy:14-20
Portowy Zakład Techniczny - S.A. - 2017-01-10 - Gdynia (pomorskie)
- Obsługa Sekretariatu Głównego Spółki. Odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej, elektronicznej i kurierskiej. Łączenie rozmów. Prowadzenie kalendarza spotkań. - Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (od poniedziałku do czwartku), 8:00-14:00 (piątek). Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Microsoft Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
pomoc nauczyciela- bieząca pomoc przy dzieciach oraz obsługa cateringu na terenie przedszkola
Kaleta Tomasz Przedszkole Niepubliczne "Wiatraczek" - 2017-06-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
SPEDYTOR W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM
Anna Sidor Firma Handlowo-Usługowa SIDOR - 2016-02-18 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór nad zbiorem pieczarek i zarządzanie pracownikami podczas zbioru
Uprawa Pieczarek Grzegorz Borowczyk - 2016-04-27 - Pępowo (wielkopolskie)
przygotowanie ofert techniczno-cenowych. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, kompletowanie dokumentacji, fakturowanie, sporządzanie protokołów
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Rogowiec (łódzkie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Precyzyjne szycie na maszynach przemysłowych: sukienek, spódnic i bluzek.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "EDMAG" Jan Czerwonka - 2017-11-15 - Giedlarowa (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świerzawa (dolnośląskie)