REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH Jaworze oferta pracy BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Stanowisko: REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie budowlane lub inne o kierunku technicznym, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (mogą aplikować także absolwenci). Konieczna znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera (pakiet Office + Internet) oraz posiadanie prawa jazdy kat. "B".
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty z CV w godz. 7.30-14.00. Można też kontaktować się telefonicznie we wskazanych godzinach.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Jaworze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworze
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 83
Profil działalności pracodawcy: OCHRONA ZDROWIA LUDZKIEGO
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i ustaniem zatrudnienia pracowników, ewidencjonowanie nieobecności pracowników
KAMET S.A. - 2018-05-17 - Reńska Wieś (opolskie)
Prowadzenie zamówień publicznych, naliczanie i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy kierowców i zużytego paliwa. Więcej informacji na stronie internetowej http//:zgk.damnica.ibip.pl Umowa na okres 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-12, tel. 8-15
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2016-07-20 - Damnica (pomorskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta, aukcje internetowe, podpisywanie umów. Wykształcenie średnie, obsługa komputera, obsługa internetu. Zaświadczenie o niekaralności, uczciwość, dobra organizacja czasu pracy. Praca na pół etatu w godzinach 10-19.
FHU ARKAS ARKADIUSZ GNACIK - 2017-08-27 - Mysłowice (śląskie)
przygotowanie formalne umów, anelsów, porozumień z klientamiudział w procesie zmiany sprzedawcyobsługa zgłoszeń klientówrejestracja, ewidencja i archiwizacja spraw umów i dok.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS GUS PFRON. Obsługa płacowa pracowników.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik i SYMFONIA. Wymagana umiejętność naliczania wynagrodzeń. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) centrumdializa.pl , centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)
Referent Zespołu Prezydialnego
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Przasnysz (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Kasjer na Pływalini "Wodnik" i Kompleksie Rekreacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnejwykładanie towaru,składanie zamówieńutrzymanie porządku na stanowisku pracyStaż odbywać się będzie na Okolu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków kredytowych, dokonywanie wstępnej weryfikacji klientów, ocen zdolności kredytowej. Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych.umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia praca w godzinach: 7.30 -15.30, 9.30-17.30
Bank Spółdzielczy w Wolinie - 2017-08-01 - Wolin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta eksportowego.Znajomość języka francuskiego, wykształcenie średnie,obsługa komputera.
"RAMETA" SPÓŁDZIELNIA MEBLARSKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-09-05 - Racibórz (śląskie)
kontrola i księgowanie dowodów księgowych, faktur oraz operacji bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wieluń (łódzkie)
OBSŁUGA SYSTEMU KSIĘGOWO-MAGAZYNOWEGO, PRZYJĘCIA DOSTAW NA MAGAZYN (W TYM PROCES WAŻENIA), ROZLICZANIE DOSTAW, KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW, KOORDYNOWANIE KORESPONDENCJI POMIĘDZY POLKOWICAMI, A POZOSTAŁYMI ODDZIAŁAMI Z CZASEM OBSŁUGA KASY GOTÓWKOWEJ
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Polkowice (dolnośląskie)
Udzielanie pomocy rodzinie w celu poprawy ich sytuacji życiowej, pomoc w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, udzielanie wsparcia rodzinom.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim - 2018-04-17 - Stronie Śląskie (dolnośląskie)
1. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.2. Przekazywanie pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w Zespole.3. Wysyłanei lub doręczanie korespondencji zewnętrznej Zespołu.4. Prowadzenie ewidencji dokumentacji przebiegu nauczania uczniów i wychowanków placówki.5. Bieżące załatwianie spra uczniowskich.6. Wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych na rzecz szkół i przedszkola oraz Internatu i Bursy w ZPE w Łęczycy.7. Przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprawdzaniem w szkole podstawowej oraz egzaminami zew. w gimnazjum oraz szkole zawodowej i branżowej. 8. Przygotowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli.9. Redagowanie i kompletowanie wew. aktów prawnych oraz kompletowaniu zew. 10. Administrowanie bezpieczeństwem informacji w placówce przestrzegając zasad RODO z zastosowaniem ustawy o ochronie danych osobowych.11. Przygotowywanie i prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń dla uczniów / wychowanków.12. Prowadzenie i administrowanie Systemem Informacji Oświatowej oraz terminowe wprowadzenie danych do sysemu i przekazywanie do organu prowadzącego.13. Przygotowywanie kalkulacji dowozu uczniów Zespołu z miejsca zamieszkaia do szkół ZPE w Łęczycy.14. Współpraca z Powiatowym Centrum Usług Wspólnych w Ł-cy.15. Nadzór i ewidencjonowanie mienia placówki.16. Prowadzenie rejestru wydanych świadectw ukończenia szkoły oraz zaświadczeń z egazminów zew.17. Prowadzenie archiwum zakładowego. 18. Bieżące dokształcanie się i zaznajamianie z przepisami prawnymi obowiązującymi w Zespole.19. Obsługa i wykorzystywanie programów informatycznych, komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków, będących na wyposażeniu placówki,20. Przestrzeganie zasad etyki zawodowej obowiązującej pracownika zatrudnionego w ZPEW w Łęczycy.21. Inne prace wynikające z potrzeb szkoly, zlecone przez dyrektora.
Zespół Placówek Edukacyjno - Wychowawczych - 2018-08-24 - Łęczyca (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
UZUPEŁNIANIE WARZYW I OWOCÓW NA HALI SPRZEDAŻY, OBSŁUGA WAGI ELEKTRYCZNEJ, PROSTE PRACE PORZĄDKOWE
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa klienta. Wprowadzanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
usługi rachunkowo - księgowe
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Gubin (lubuskie)
Wykształcenie podstawowe; prawo jazdy kat. B; prace porządkowe na terenie zewnętrznym, obsługa ciągnika, koszenie trawy; miejsce pracy: Tulipan Park Gliwice, Aleja Jana Nowaka Jeziorańskiego; mile widziane osoby z orzeczonym st. niepełnosprawności;
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ARARAT" DARIUSZ KACZMARCZYK - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)
Obsługa publiczności kina i imprez, pomoc w dziale organizacji imprez i kina, promocja, kontola biletów, obsługa kina, sprzedaż biletów, bezposrednia obsługa klienta w punkcie informacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Tarnów (małopolskie)
realizowanie zadań w zakresie administracyjnym,technicznym i gospodarczym,opisywanie i sprawdzanie dokumentów zakupu pod wzgledem merytorycznym oraz tormalnym,opracowywanie planów i prowadzenie bieżących zakupów materiałów i usług,składanie zamówień zgodnych z zapotrzebowaniem,prowadzenie zakładowej składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gniezno (wielkopolskie)
montaż bram, ogrodzeń, prace montażowe i serwisowe u klienta, pomoc przy produkcji nakrętek
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Wytwórnia Opakowań Blaszanych "OPEX" Jan Chrapun - 2018-04-26 - Wiśniewo (mazowieckie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustaw zgodnie z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pszczyna (śląskie)
oferta w ramach refundacji części kosztów ... za skierowanego bezrobotnego, który nie ukończył 30 roku życia: podstawowe czynności księgowe zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Otwock (mazowieckie)
PROWADZENIE WYMAGANYCH REJESTRÓW. ZAKŁADANIE TECZEK SPRAW ADMINISTARCYJNYCH. WSZCZYNANIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero), - prace rozliczeniowe i porządowe, - poczta, prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Starogard Gdański (pomorskie)