REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W ZAKRESIE DRÓG I BUDOWNICTWA Hyżne oferta pracy URZĄD GMINY HYŻNE
Stanowisko: REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W ZAKRESIE DRÓG I BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: więcej informacji na stronie URZĄD GMINY HYŻNE http://bip.hyzne.pl/14-bip/10188-aktualnosci/11187-nabor-na-stanowisko-referent-ds-inwestycji-i-remontow-w-zakresie-drog-i-budownictwa.html
Data publikacji: 2018-05-02
Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)
Pracodawca: URZĄD GMINY HYŻNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
więcej informacji na stronie URZĄD GMINY HYŻNE http://bip.hyzne.pl/14-bip/10188-aktualnosci/11187-nabor-na-stanowisko-referent-ds-inwestycji-i-remontow-w-zakresie-drog-i-budownictwa.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W ZAKRESIE DRÓG I BUDOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO, ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU PRAWA BUDOWLANEGO, ZNAJOMOŚC PROCESU INWESTYCYJNEGO W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA,ZNAJOMOŚC OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGOPRAWO JAZDY KAT. B, WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE URZEDU GMINY HYŻNE
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY HYŻNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY APLIKACYJNE NALEŻY SKŁADAĆ W SIEDZIBIE URZEDU GMINY HYŻNE W SEKRETARIACIE W TERMINIE DO 24.04.2018 DO GODZ. 14.00 Z DOPISKIEM DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W ZAKRESIE DRÓG I BUDOWNICTWA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Hyżne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hyżne
Adres strony pracodawcy: www.hyzne.pl
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 02.05.2018
Oferta pracy ważna do: 09.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie deklaracji podatkowych, zakładanie paczek deklaracji, grupowanie deklaracji w paczki, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym POLTAX deklaracji podatkowych, kopertowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa ładowarki
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA - SKALIMEX SP. Komandytowa - 2017-03-06 - Kostrza (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
Układanie glazury.
ROB-BUD Robert Krasiński - 2016-05-04 - Tarachy (podlaskie)
Oględziny pojazdów, gromadzenie dokumentacji szkodowej, kosztorysowanie w programie EUROTAX, AUDATEX, INFOEKSPERT, obsługa systemu likwidacji szkód
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów wymiarowych wprowadzonych do systemu POLTAX2. Kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do innych komórek organizacyjnych urzędu w celu dalszego prowadzenia postępowań3. Przygotowywanie akt do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych4. Prowadzenie ewidencji z zakresu zadań komórki organizacyjnej5. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru6. Przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji do podatników.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji- przygotowywanie merytoryczne i formalne decyzji oraz postanowień z prawa budowlanego- sporządzanie sprawozdań
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-03-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Praca przy zrywce drewna ciągnikiem LKT lub MT2
RUSIN ADAM PHU. e - PIL - 2016-03-10 - Szczytna (dolnośląskie)
rozbieranie i konserwacja maszyn
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Sanok (podkarpackie)
referent prawno-administracyjny (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Lędziny (śląskie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Mława (mazowieckie)
Montaż mebli, dostawy mebli samochodem dostawczym, wnoszenie mebli, pomiar pomieszczeń, projektowanie mebli, wykonywanie mebli z płyty meblowej.
GOBI - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa kasowo-dysponencka.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Siedlce (mazowieckie)
- wg. zawodu
Zakład Metalowy STARYK - 2016-04-11 - Żary (lubuskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żary (lubuskie)
Sporządzanie i prowadzenie korespondencji, rejestracja wezwań do zapłaty, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, wykonywanie czynności kancelaryjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
SEBCAR - USŁUGI LOGISTYCZNE PAWEŁ KOPER - 2018-05-18 - Komorniki (wielkopolskie)
PRACA: HOTEL AURA przygotowywanie śniadań, przygotowywanie dań z karty, przygotowywanie dań na imprezy okolicznościowe, obsługa urządzeń gastronomicznych
B & B Bogdan Roszkowski - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)
montaż więźb dachowych, prace na wysokości powyżej 1 m, dekarstwo, ciesielstwo, prace ogólno-budowlane, tartacznictwo
DREWDACH Zakład Ciesielsko-Tartaczny - 2016-04-27 - Murów (opolskie)
roboty budowlane w zakresie instalacji kanalizacyjnej i sanitarnej
Skład Kolonialny Janusz Waloszczyk - 2015-11-30 - Miedary (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tczew (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Krępna (opolskie)
rejestrowanie wniosków i wydawanych poświadczeń w odpowiednich rejestrach, zamawianie akt ze Składnicy Akt oraz zwrot po załatwieniu spraw, sprawdzanie w bazie danych KSI okresów ubezpieczeń wnioskodawców, weryfikacja poprawności zapisów na koncie ubezpieczonego, sporządzanie zaświadczeń dla ubezpieczonych i poświadczeń dla komórek świadczeniowych, obsługa wysyłki korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Tarnów (małopolskie)
kompleksowa obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Chrzanów (małopolskie)
wydawanie druków systemowych, archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji związanej z pracą pionu ochrony informacji niejawnych.
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-04-24 - Zielonki (małopolskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków. Praca w godzinach 09.00 - 21.00.
"AGAWA" s.c. G. Kumorek A. Smaga - 2018-01-24 - Wola Dębińska (małopolskie)
przyjmowanie zleceń transportowych, sprzedaż usług transportowych, przygotowanie kalkulacji kosztów transportu, szukanie nowych klientów, obsługa komunikatora TRANS
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Orzesze (śląskie)
Doręczanie korespondencji, przekazów pienięznych, sprzedaż produktów Poczty Polskiej
Poczta Polska S.A. - 2016-07-28 - Nowa Sól (lubuskie)