REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Hyżne oferta pracy URZĄD GMINY HYŻNE

Stanowisko: REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.6.Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.7.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.8.Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 9.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.

Data publikacji: 2020-11-02

Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)

Pracodawca: URZĄD GMINY HYŻNE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.6.Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.7.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.8.Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 9.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, architektura, urbanistyka.2.Co najmniej dwuletni staż pracy.3.Posiadanie obywatelstwa polskiego.4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.7.Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1.Prawo jazdy kat. B.2.Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.3.Umiejętność weryfikacji dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami prawa.4.Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, terminowość, komunikatywność.5.Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.6.Umiejętność pracy w zespole.7.Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.8.Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.9.Znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych.Warunki pracy na stanowisku:1.Forma zatrudnienia: umowa o pracę.2.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.3.Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.4.Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.5.Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z petentami.6.Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.7.Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2021.

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY HYŻNE

danePracodawcy_nip: 8132641102

danePracodawcy_regon: 000544177

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia).2.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.3.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).4.Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).5.Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).6.Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).7.Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.9.Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i remontów (referent) w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne, pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 6 listopada 2020 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓWZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Gminy Hyżne, dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty, dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: rzeszowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1816

Gmina pracodawcy: Hyżne

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Hyżne

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0651170

Adres strony pracodawcy: www.hyzne.pl

Numer budynku pracodawcy: 103

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 02.11.2020

Oferta pracy ważna do: 06.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28a7e81f77a5b5a5d6307318f17c1525

Podobne oferty pracy

OPERATOR KRUSZARKI - 13 - 16 PLN

Praca w Kopalni Wapienia w Morawicy na stanowisku operator kruszarki. Kontakt tel. 71 336 87 09 lub e-mail: sekretariat (at) doltech.com.pl, tel 600203472
PKDiRMRC "DOLTECH" SP.z o.o. Wrocław - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 2 774,96 PLN

prace ślusarsko-spawalnicze
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Zapoznanie z programem księgowym, dbanie o wyglad biura
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

młode osoby do pracy w gastronomii, osoby na pełen etat lub studenci do pracy w weekendy
kontakt przez OHP - 2017-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 13 PLN

montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Opatów (świętokrzyskie)

MENAGER - 2 000 - 4 000 PLN

Zarządzanie ludźmi, rozmowy z klientami, organizacja imprez okolicznościowych, sprawy marketingowe.
Drewa Magdalena Justyna Gościniec ZACISZE, Biuro Księgowo-Prawne Wnioski Unijne Magdalena Drewa - 2016-06-28 - Chmielno (pomorskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - MONTER - od 2 500 PLN

Montaż elementów stalowych w hali.
Zakład Ślusarsko-Spawalniczy "DRAGON" Andrzej JURKOWSKI - 2019-11-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 2 500 - 4 000 PLN

PRACE REMONTOWE I WYKOŃCZENIOWE
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE MT-BUD MAGDALENA TRACZ - 2018-04-09 - Polkowice (dolnośląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

naprawa aut osobowych
D&D SERVICE Dominika Żoch - 2016-10-26 - Strzegom (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA/STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 600 PLN

Praca w nowo otwartym salonie w Rybniku, od godz. 8:00 lub od 13:00, możlwość pracy na pełny lub pół etatu. Wymagane doświadczenie zawodowe. Aplikacje przesyłać e-mailem laelia (at) laelia.pl.
LAELIA BEAUTY GROUP ANNA URBAŃCZYK - 2020-02-20 - Racibórz (śląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ) - 997,4 PLN

Pracownik ds. obsługi klienta (staż)
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tychy (śląskie)

MAGAZYNIER-POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 500 PLN

Pakowanie mebli na magazynie,załadunek mebli z magazynu,rozładunek aut z częściami meblowymi
Z.P.H.U."ELTAP" Leszek Dworak - 2018-01-10 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

Prace administracyjne, prace związane z ochrona środowiska, odpadami
Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie - 2019-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)

KELNER/KELNERKA - od 700 EUR

obsluga klientów
Kayman s.r.o - 2019-02-13 - Słowacja (Słowacja)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace w hurtowni materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW - od 2 000 PLN

Sprzedawca na stacji paliw. Pracodawca posiada 3 stacje benzynowe na terenie miasta Nowego Sącza i okolic. Na ul. Lwowskiej 140, Witosa 110 oraz w Starym Sączu ul. Jana Pawła II 77.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 2 000 PLN

produkcja wyrobów betonowych
Betoniarnia RECZYŃSCY Joanna Reczyńska - 2016-04-18 - Dwikozy (świętokrzyskie)

DYREKTOR HANDLOWY - 1 850 - 6 000 PLN

3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, umiejętności negocjacyjne, umiejętność strategicznego myślenia, odpowiedzialność, sumienność, skuteczność w działaniu oraz zaangażowanie. Mile widziana znajomość j. obcych (j. angielski, j. niemiecki, lub j. rosyjski)Prawo jazdy kat. "B"
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Kietrz (opolskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

Pakowanie pociętych arkuszy i taśm blach
TARES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

TECHNIK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - do 2 700 PLN

praca w dziale utrzymania ruchu (przeprowadzanie profilaktycznych procedur konwersacji, identyfikowanie i naprawianie usterek operacyjnych na terenie hal produkcyjnych, wykonywanie konstrukcji z profili aluminiowych, wprowadzanie usprawnień na linii produkcyjnej, nadzór nad prawidłowym działaniem maszyn i urządzeń mechanicznych
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2020-08-13 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń techniki biurowej.Wprowadzanie danych do elektronicznej bazy danych.Praca w systemie MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)


Wybierz powiat