REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Hyżne oferta pracy URZĄD GMINY HYŻNE
Stanowisko: REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.6.Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.7.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.8.Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 9.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)
Pracodawca: URZĄD GMINY HYŻNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.6.Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.7.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.8.Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 9.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, architektura, urbanistyka.2.Co najmniej dwuletni staż pracy.3.Posiadanie obywatelstwa polskiego.4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.7.Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1.Prawo jazdy kat. B.2.Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.3.Umiejętność weryfikacji dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami prawa.4.Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, terminowość, komunikatywność.5.Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.6.Umiejętność pracy w zespole.7.Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.8.Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.9.Znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych.Warunki pracy na stanowisku:1.Forma zatrudnienia: umowa o pracę.2.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.3.Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.4.Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.5.Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z petentami.6.Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.7.Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2021.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY HYŻNE
danePracodawcy_nip: 8132641102
danePracodawcy_regon: 000544177
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia).2.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.3.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).4.Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).5.Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).6.Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).7.Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.9.Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i remontów (referent) w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne, pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 6 listopada 2020 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓWZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Gminy Hyżne, dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty, dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Hyżne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Hyżne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0651170
Adres strony pracodawcy: www.hyzne.pl
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.11.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28a7e81f77a5b5a5d6307318f17c1525
Podobne oferty pracy
Praca w Kopalni Wapienia w Morawicy na stanowisku operator kruszarki. Kontakt tel. 71 336 87 09 lub e-mail: sekretariat (at) doltech.com.pl, tel 600203472
PKDiRMRC "DOLTECH" SP.z o.o. Wrocław - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Zakład Ogólnobudowlany HINC KRZYSZTOF - 2017-04-18 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
prace ślusarsko-spawalnicze
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Bytom (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z programem księgowym, dbanie o wyglad biura
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
młode osoby do pracy w gastronomii, osoby na pełen etat lub studenci do pracy w weekendy
kontakt przez OHP - 2017-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Wirex Spółka Jawna Jerzy, Jan Wirek - 2018-02-21 - Będzin (śląskie)
montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Opatów (świętokrzyskie)
wedługs tanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie ludźmi, rozmowy z klientami, organizacja imprez okolicznościowych, sprawy marketingowe.
Drewa Magdalena Justyna Gościniec ZACISZE, Biuro Księgowo-Prawne Wnioski Unijne Magdalena Drewa - 2016-06-28 - Chmielno (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Montaż elementów stalowych w hali.
Zakład Ślusarsko-Spawalniczy "DRAGON" Andrzej JURKOWSKI - 2019-11-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
PRACE REMONTOWE I WYKOŃCZENIOWE
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE MT-BUD MAGDALENA TRACZ - 2018-04-09 - Polkowice (dolnośląskie)
naprawa aut osobowych
D&D SERVICE Dominika Żoch - 2016-10-26 - Strzegom (dolnośląskie)
Praca w nowo otwartym salonie w Rybniku, od godz. 8:00 lub od 13:00, możlwość pracy na pełny lub pół etatu. Wymagane doświadczenie zawodowe. Aplikacje przesyłać e-mailem laelia (at) laelia.pl.
LAELIA BEAUTY GROUP ANNA URBAŃCZYK - 2020-02-20 - Racibórz (śląskie)
Pracownik ds. obsługi klienta (staż)
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tychy (śląskie)
Sadzenie drzew i krzewów
KRAINA ZIELENI Żebrowski Robert Wysokie Mazowieckie - 2019-01-18 - Osipy-Lepertowizna (podlaskie)
Pakowanie mebli na magazynie,załadunek mebli z magazynu,rozładunek aut z częściami meblowymi
Z.P.H.U."ELTAP" Leszek Dworak - 2018-01-10 - Przemyśl (podkarpackie)
praca
RADOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace administracyjne, prace związane z ochrona środowiska, odpadami
Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie - 2019-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
obsluga klientów
Kayman s.r.o - 2019-02-13 - Słowacja (Słowacja)
prace w hurtowni materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Sprzedawca na stacji paliw. Pracodawca posiada 3 stacje benzynowe na terenie miasta Nowego Sącza i okolic. Na ul. Lwowskiej 140, Witosa 110 oraz w Starym Sączu ul. Jana Pawła II 77.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
produkcja wyrobów betonowych
Betoniarnia RECZYŃSCY Joanna Reczyńska - 2016-04-18 - Dwikozy (świętokrzyskie)
3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, umiejętności negocjacyjne, umiejętność strategicznego myślenia, odpowiedzialność, sumienność, skuteczność w działaniu oraz zaangażowanie. Mile widziana znajomość j. obcych (j. angielski, j. niemiecki, lub j. rosyjski)Prawo jazdy kat. "B"
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Kietrz (opolskie)
Pakowanie pociętych arkuszy i taśm blach
TARES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w dziale utrzymania ruchu (przeprowadzanie profilaktycznych procedur konwersacji, identyfikowanie i naprawianie usterek operacyjnych na terenie hal produkcyjnych, wykonywanie konstrukcji z profili aluminiowych, wprowadzanie usprawnień na linii produkcyjnej, nadzór nad prawidłowym działaniem maszyn i urządzeń mechanicznych
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2020-08-13 - Mława (mazowieckie)
Obsługa urządzeń techniki biurowej.Wprowadzanie danych do elektronicznej bazy danych.Praca w systemie MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR 16 - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
szycie bielizny
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "IRALL" ALEKSANDER BOŻEK - 2016-09-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)