REFERENT DS. GOSPODARCZYCH Świnoujście oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologicznej w Świinoujściu
Stanowisko: REFERENT DS. GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,- realizacja zapotrzebowań i wniosków pracowników jednostki,- pełnienie zastępstwa w sekretariacie jednostki,- archiwizowanie dokumentów,
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologicznej w Świinoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,- realizacja zapotrzebowań i wniosków pracowników jednostki,- pełnienie zastępstwa w sekretariacie jednostki,- archiwizowanie dokumentów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologicznej w Świinoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 29.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?faf6c84955721bf9aadecc466e7ad586
Podobne oferty pracy
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało, manicure, pedicure.
F.P.U MARIMAR Marek Jarczyński - 2019-03-01 - Tuszyn (łódzkie)
telefoniczna obsługa klienta, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentów, archiwizacja dokumentów,, przepisywanie i wysylanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łomazy (lubelskie)
Praca w HR, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowyc
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bieruń (śląskie)
rozliczanie stanów magazynowych, wprowadzanie do sytemu informacji dot. przyjęcia i wydania towarów
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2017-12-13 - Kwidzyn (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Iwierzyce (podkarpackie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI METALOWYCH, ZBIORNIKÓW, ELEMENTÓW. PRACA Z WYKORZYSTANIEM RYSUNKU TECHNICZNEGO
RANDSTAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office),umiejętność pracy w zespole,chęci do pracy, mile widziana znajomość systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowców u zewnętrznych dostawców, rozliczanie faktur, wypełnienie raportów produkcyjnych, wypełnianie kart pracy pracowników, dbałość o wysoką jakość pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Jak w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe na terenie poczty w Inowrocławiu
KLINET SP.Z.O.O. - 2017-06-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa dokumentów przychodzących i wychodzących związanych z działalnością firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Medyny (warmińsko-mazurskie)
prace introligatorskie
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Chorzów (śląskie)
Sprzątanie recepcji, restauracji, sali śniadaniowej, sali konferencyjnej i squasha.
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-11-29 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa instrumentów geodezyjnych, wykonywanie pomiarów.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Rząśnia (łódzkie)
współpraca z klientami zagranicznymi i centralą, opracowanie rys. technicznych, wyjasnienie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych.
LEONI KABEL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-05-22 - Sulików (dolnośląskie)
Obsługa korespondencji i wykonywanie innych prac wynikających z bieżących działań biura, - przyjmowanie i obsługa beneficjentów, rejestracja wniosków, - obsługa strony internetowej, - prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, - współpraca z mediami, - obsługa imprez wewnętrznych, - inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzynarodową i międzyregionalną, - monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, - realizacja projektów Stowarzyszenia, - realizacja projektów współpracy i projektów własnych, - obsługa projektów grantowych, - prowadzenie monitoringu i kontroli realizacji operacji, - udzielanie informacji o działalności LGD, - wdrażanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej realizacji harmonogramu planu komunikacji, -poszukiwanie dodatkowych źródeł realizacji działań, -wykonywanie obowiązków zleconych przez Zarząd i przełożonego.
Nadwiślańska Grupa Działania "E.O.CENOMA" - 2017-01-04 - Szczurowa (małopolskie)
praca na poziomie administracyjnym
ChM sp. z o. o. - 2018-03-14 - Lewickie (podlaskie)
Opracowywanie dokumentacji z zakresu BHP, opracowywanie dokumentacji z zakresu P.poż, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)
rozbiór półtuszwieprzowych
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kaszów (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka,- prowadzenie dokumentacji magazynowej: przyjęcia i rozchód towarów,- prowadzenie sprzedaży ratalnej,- obsługa klienta,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Ozorków (łódzkie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWĄ AUTOBUSÓW ORAZ SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W DĘBICY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-15 - Dębica (podkarpackie)
Kucharz
"Kuchnia Poznańska" Janusz Poznański - 2016-02-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)
IQ ENERGETYKA - 2017-08-03 - Gdynia (pomorskie)
- praca na produkcji butelek PET, - odbiór i kontrola wizualna wyrobu gotowego
Balans Poland Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY
JAROSŁAW TROJAN FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TROJA" - 2018-07-16 - Dębica (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
1.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującym systemem wynagradzania oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie list płac. 2.Obliczanie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń i umów o dzieło. 3.Ewidencjonowanie, rozliczanie i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń pracowniczych oraz sporządzanie informacji potrzebnych do bieżącego zarządzania jednostką. 4.Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i ich rodzin, naliczanie świadczenia z tytułu ubezpieczenia społecznego. 5.Dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz wypłaconych świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa. 6.Dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku dochodowego od osób fizyczn
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)