REFERENT Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Data publikacji: 2019-05-22
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie lub wyższe: preferowane na kierunku: prawo, administracja, ekonomia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich, niekaralność za przestępstwo umyślne, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy prawo energetyczne (w części dotyczącej dodatku energetycznego), ustawy o systemie oświaty i karty dużej rodziny, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych;Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność i rzetelność, dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole odporność na stres, odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 22.05.2019
Oferta pracy ważna do: 03.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?caa00101b99085b611ea3870df605521
Podobne oferty pracy
archiwizowanie dokumentów, brakowanie dokumentów, sporządzanie pism, obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych), przyjmowanie poczty, przyjmowanie korespondencji, obsługa spotkań dyrektora, narad, konferencji, bieżące wsparcie innych działów, inne zadania zlecone przez dyrektora
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Wola (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2019-01-02 - Rzgów (łódzkie)
Praca polega na telefonicznym zbieraniu zamówień od klientów, wystawianiu dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów fiskalnych), tworzeniu zestawień i raportów sprzedaży oraz archiwizowaniu dokumentów.
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Radzewo (wielkopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
rozliczanie czasu pracy pracowników ( kierowców sam. ciężarowych), prowadzenie biura
F.H.U. "MOBIL" Joanna Węgrzyn - 2017-12-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Planowanie, organizowanie i dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego oraz doskonalenia zawodowego centralnego.1) Prowadzenie naboru na szkolenie zawodowe podstawowe i doskonalenie zawodowe centralne;2) dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego;3) planowanie działalności szkoleniowej;4) prowadzenie elektronicznego zbioru danych o słuchaczach;5) wprowadzanie do CRDK wyników etapów doboru do służby w Policji;6) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-04-24 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych, pracowniczych, organizacyjnych spółki
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Tarnowskie Góry (śląskie)
uzgadnianie płatności, fakturowanie i inne zlecone
Daniel Handzel TRANSPORT SPEDYCJA - 2018-09-13 - Skawina (małopolskie)
•Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych•Analiza dokumentacji projektowej •Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców•Kontakt z dostawcami oraz klientami•Przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2016-06-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
ROZŁADUNEK I ZAWIESZANIE KURCZĄT ORAZ ZAŁADUNEK PUSTYCH KLATEK, PRAE W HALI PATROSZENIA, PAKOWANIE I KONFEKCJONOWANIE KURCZAKÓW, PRACE PRZY TACKOWANIU KURCZĄT I ELEMENTÓW, WAAŻENIE I ETYKIETOWANIE, SKŁADANIE I MYCIE POJEMNIKÓW, INNE PRACE POMOCNICZE NA TERENIE ZAKŁADU UBOJU KURCZĄT
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Grójec (mazowieckie)
sprzątanie ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń sanitarnych na terenie ZG Lubin Główny
CS "Company" sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-21 - Lubin (dolnośląskie)
- Strzyżenie męskie- Miejsce pracy: Tczew Galeria Kociewska II p.- Wynagrodzenie od 2 200,00 + premia- Godziny pracy zakładu: pn.-sob. 9:00-21:00, ndz. 10:00-19:00-Godziny pracy do uzgodnienia- Kontakt telefoniczny: 518-659-407, e-mail: emailkr (at) wp.pl
CENTRUM PIĘKNYCH PAZNOKCI&FRYZJER-VISION OF THE FUTURE-WIZJA PRZYSZŁOŚCI -KRZYSZTOF REWERS - 2018-04-11 - Tczew (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji , zapoznanie z prowadzeniem dziennika korespondencji, przyjmowanie i wysylanie korespondencji, ewidencjonowanie zużycia znaczkow pocztowych, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gostynin (mazowieckie)
Referent ds. marketingu i spedycji
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
monitorowanie aktualnych przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska i komunikowanie o ich zmianach, przygotowywanie i archiwizowanie wymaganych pozwoleń, prowadzenie ewidencji odpadów, przygotowywanie sprawozdawczości w zakresie określonym przepisamiochrony środowiska (ewidencja odpadów, opłaty za korzystanie ze środowiska, przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego i GUS-u)
Transtech Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Police (zachodniopomorskie)
prace biurowesporządzanie pismsorawdzanie sald finansowych
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Zapoznanie z zasadami zawierania umów przetargowych z zakresu transportu i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów,dekretacja dokumentów księgowych,rozliczanie delegacji służbowych,księgowanie dokumentów kasowych,przygotowanie danych do sprawozdań GUS,sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami,rozliczanie kosztów produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)
obsługa biura, rozmowy z klientami, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie umów i ofert dla klientów, wysyłanie, przyjmowanie telefonów i e-maili, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisów aukcyjnych polskich i angielskich, obsługa serwisów społecznościowycg, ogólne zagadnienia marketingowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Niedomice (małopolskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. MARII KONOPNICKIEJ W KALISZU - 2018-03-05 - Kalisz (wielkopolskie)
pomoc stomatologiczna w przychodni specjalistyczno-rehabilitacyjnej ZPOZ USI-MED
USI Spółdzielnia Wielobranżowa - 2018-01-30 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawdzanie rejestru vat, księgowanie wyciągów bankowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów.
"AGROLEX" Sp. z o.o. - 2019-05-09 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
prace porzadkowo-gospodarcze wokół i wewnątrz budynku "Lachówka", drobne naprawy, sprzątanie, koszenie
LACH-US PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE LACHOWSKI - 2016-05-18 - Świdnik (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa deklaracji, pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Zabrze (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji, sporządzanie listy płac, umów, rachunków.
Kancelaria Księgowo Podatkowa ZAUFANIE Gabryszewska - Konopka Barbara - 2019-05-21 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)