REFERENT DS. FLOTY/ MAGAZYNIER Iwiny oferta pracy Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera
Stanowisko: REFERENT DS. FLOTY/ MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wydawanie towaru, nadzór nad dokumentami, zabezpieczanie towarów, zaopatrzenie magazynu.
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Iwiny (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-720 Iwiny, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wydawanie towaru, nadzór nad dokumentami, zabezpieczanie towarów, zaopatrzenie magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FLOTY/ MAGAZYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iwiny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Warta Bolesławiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Magazynier (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kategorii B, minimum 1 rok doświadczenia w zawodzie nmagazyniera, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, dyspozycyjność, solidność, uczciwość, niekaralność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Dolne Młyny 80, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny, tel: 697-727-220
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Dolne Młyny
Numer budynku pracodawcy: 80
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 27.10.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc administracyjna, biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Puck (pomorskie)
WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW REFERENTA ZWIĄZANYCH Z EWIDENCJĄ ROZRACHUNKÓW Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI ORAZ Z PROWADZENIEM GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ EWIDENCJI ROZRACHUNKÓW Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL 261452025, C.V NA MAIL rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-09-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, a w szczególności: Informowanie i umawianie klientów; Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku;Dopilnowanie utrzymania czystości i utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przyległych; Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, po jej wpisaniu do dziennika korespondencji przedkładanie jej Prezesowi celem dokonania rozdziału (dekretacji); Niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją Prezesa.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2016-12-22 - Poddębice (łódzkie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw organizacyjnych Centrum pod względem formalno-prawnym,b) sporządzanie projektów umów, porozumień i wewnętrznych aktów normatywnych,c) doradztwo w zakresie sporządzania ofert, specyfikacji i innych dokumentów, w tym ich opiniowanie,d) pomoc prawna w prowadzeniu spraw pracowniczych,e) wsółpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie pomocy na rzecz uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego,f) prowadzenie zajęć z zakresu podstaw prawa dla uczestników Programu Centrum,g) udzielanie konsultacji uczestnikom Programu w sprawach dotyczących ich sytuacji życiowej oraz podstawowych porad z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresu pomocy spolecznej.
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie przyłaczy telekomunikacyjnych w budynkach wielorodzinnych.Układanie rurek/koryt PCV, układanie kabla w lokalu abonenta. wykonywanie przewiertow. samodzielny dojazd powierzonym autem na miejsce wykonywania instalacji. ( dojazd zapewniony)
AWB-NET AGNIESZKA BARZDO - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
promocja zdrowia, organizacja programów oświaty zdrowotnej
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2016-02-11 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2017-05-17 - Pleszew (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz spraw socjalnych, wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy oraz w czasie trwania stosunku pracy pracowników, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, dostępnymi materiałami i środkami oraz przepisami prawa pracy, w tym m.in.: prowadzenie rejestru pracowników przyjętych i zwolnionych, oraz ewidencji nieobecności, obsługa programu komputerowego „Zasoby Ludzkie” oraz biurka elektronicznego, terminowe zgłaszanie pracowników medycznych przyjętych i zwolnionych do Narodowego Funduszu Zdrowia w Portalu Świadczeniodawcy, archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie druków sprawozdawczości kadrowej, korespondencja z pracownikami,współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-05-08 - Jaworze (śląskie)
- zapozanie się z bieżącą obsł. podatnika,- wprowadzanie danych do systemu komp,- przygot. projektów decyzji wymiarowych,- księgowanie na kartach kontowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Udzielanie informacji przez telefon. Obsługa stałych klientów. Przeprowadzanie ankiet telefonocznych. Obsługa infolinii.
Sanmarks Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-20 - Lubaczów (podkarpackie)
-Nauka przyjmowania ofert pracy -Nauka ewidencjonowania przyjętych ofert pracy-Nauka tworzenia oraz poprawiania dokumentów aplikacyjnych klientów-Nauka prowadzenia dokumentacji wizyt klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Konin (wielkopolskie)
obsługa klienta, budowanie relacji ze stałymi klientami oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi odbiorcami i uzgadnianie wstępnych warunków współpracy, obsługa zamówień: przyjmowanie, wprowadzanie do systemu, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, współpraca z działami w firmie, pomoc w zakresie tłumaczenia i prowadzenia korespondencji handlowej
FCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-09-21 - Jawornik (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Jaworzno (śląskie)
1. Zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.2. Zamiatanie, wycieranie, mycie i odkurzanie, dezynfekowanie itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łęczyca (łódzkie)
wstępna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formala i rachunkowa kontrola dok. i deklaracj-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dok. w aktach podat.analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do systemów inform.archiwizacja dok.wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta w sklepie internetowym i na portalach, praca w godz.8:00-16:00
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-24 - Opole (opolskie)
- wytwarzanie dokumentów w szerokim zakresie w programie SAP- znajomość tematyki łączności i informatyki
Wojskowe Centrum Kszałcenia Medycznego w Łodzi - 2018-09-18 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji związanej z pracą pionu ochrony informacji niejawnych.
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
cięcie blach, heftowanie
WETCAB Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie zadań przy sporządzaniu planu zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Puck (pomorskie)
SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
TEST-POL MARDEUSZ I ŻAK SP.J. - 2016-04-19 - Dębica (podkarpackie)
Nabywanie umiejetności z zakresu organizacji i prowadzenia biura firmy, sekretariatu. Nauka sporzadzania dokumentacji firmy oraz zapoznania się z obiegiem dokumentów. Wykonywanie pod nadzorem, prac z zakresu finansowo-płacowych, kadrowo-osobowych, czynności z zakresu Prawa pracy i Prawa cywilnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg inwentarzowych, dokonywanie wpisów i odpisów; gospodarowanie, ewidencjonowanie i oznakowanie wyposażenia, sprzętu szkolnego; organizacja napraw i przeglądów urządzeń; przygotowanie do kasacji zużytego i nie nadającego się do naprawy sprzętu; uzgadnianie stanu majątku; sporządzanie sprawozdań i zestawień; zaopatrzenie szkoły, zakupy sprzętu i wyposażenia.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, pref. kier. transport kolejowy; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; po nabyciu doświadczenia przewidziana praca w dozorze; znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem taboru kolejowego, sumienność, kreatywność, znajomość obsługi MS Office; zakres obowiązków: praca w jednostkach organizacyjnych firmy związanej z naprawą taboru kolejowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Pyskowice (śląskie)
Praca w odszkodowaniach, wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B,miejsce pracy: teren powiatu Ostrowskiego
VOTUM S.A. - 2016-05-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Zakres czynności: 1. Obsługa programu Symfonia Handel, tj. wystawianie dokumentów przyjęcia towaru PZ, wydania towaru WZ oraz rozchodowania towaru RW.2. Bieżąca kontrola stanu magazynowego i uzupełnianie braków.3. Przyjmowanie dostaw towaru do magazynu i sprawdzanie go pod względem jakościowym i ilościowym.4. Zamawianie towaru u dostawców na podstawie składanych zamówień od Kierowników Obiektów (obsługa programu ICOS i EDI).5. Sprawdzanie faktur miesięcznych od dostawców pod względem zgodności z ofertami cenowymi oraz zgodności z dokumentami WZ otrzymanymi przy dostawie towaru.6. Wystawianie faktur za sprzedany towar.7. Sporządzanie rozliczeń miesięcznych dla księgowości, tj. zestawienia dokumentów PZ z podziałem na poszczególnych dostawców, zestawienia WZ z podziałem na poszczególnych odbiorców i zestawienia RW dla poszczególnych naszych obiektów z podziałem na : śr. chemiczne, śr. higieniczne, śr. BHP, wózki + drobny sprzęt oraz lakier.8. Sporządzenie miesięcznych zestawień zakupionych środków chemicznych w opakowaniach o poj. od 10 lit. wzwyż, z podziałem na poszczególne obiekty dla potrzeb osoby odpowiedzialnej za gospodarowanie odpadami.9. Sporządzanie miesięcznych zestawień ilości zakupionych środków niebezpiecznych dla działu BHP, z podziałem na poszczególne obiekty.10. Sporządzanie zestawień miesięcznych zużyć na poszczególnych obiektach dla Kierowników Regionalnych.11. Prowadzenie magazynu Części związanego z zamawianiem, rozchodowaniem i sprzedażą soli dla poszczególnych odbiorców i dokonywanie stosownych zestawień miesięcznych dla księgowości i dla Kierowników Regionalnych, jak w pkt. 7 i 10.12. Przeprowadzanie inwentaryzacji towaru na koniec roku.- Wynagrodzenie: 2780 z/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: organizacyjne, skutecznego działania, asertywności, interpersonalne i komunikacyjne. Kompetencje: Komunikatywność, umiejętność działania pod presją czasu, mobilność, nastawienie na realizację celów. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mariola.gawronska (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)