REFERENT DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH (OB. VII) Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH (OB. VII)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub - wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - ustawy o ewidencji ludności- ustawy o cudzoziemcach ( Dział IV)- ustawy Kodeks wyborczy ( Dział I)- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dział VII)- ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Obsługa interesantów w sprawach z zakresu ewidencji ludności,2) Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,3) Przekazywanie danych z Rejestru Mieszkańców oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców innym jednostkom organizacyjnym Urzędu w zakresie niezbędnym do realizacji przez nie zadań,4) Przygotowywanie informacji o zmianach adresowych i współpraca z administratorami budynków,5) Udział w składzie komisji dokonującej wizji lokalnych dokonywanych w trakcie postępowania administracyjnego o zameldowanie lub wymeldowanie,6) Udział w realizacji spraw związanych z organizacją wyborów i referendów.
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub - wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - ustawy o ewidencji ludności- ustawy o cudzoziemcach ( Dział IV)- ustawy Kodeks wyborczy ( Dział I)- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dział VII)- ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Obsługa interesantów w sprawach z zakresu ewidencji ludności,2) Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,3) Przekazywanie danych z Rejestru Mieszkańców oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców innym jednostkom organizacyjnym Urzędu w zakresie niezbędnym do realizacji przez nie zadań,4) Przygotowywanie informacji o zmianach adresowych i współpraca z administratorami budynków,5) Udział w składzie komisji dokonującej wizji lokalnych dokonywanych w trakcie postępowania administracyjnego o zameldowanie lub wymeldowanie,6) Udział w realizacji spraw związanych z organizacją wyborów i referendów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH (OB. VII)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ewidencji ludności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,9) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I - test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II - rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich z podaniem imienia i nazwiska kandydata w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 09.08.2019 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ewidencji ludności
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30ac2c0e18a6d0b47c0a42a6d7ac7fca
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Ignatowizna (podlaskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW NIEMIECKO JĘZYCZNYCH
Globe Tyre Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-06-02 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji
SALONY JUBILERSKIE GOLD LUX Gonera - 2016-08-09 - Przemyśl (podkarpackie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji magazynowej- ewidencja materiałów- rozliczanie paliwa- znajomość dokumentów magazynowych PZ, RW, WZ, PW- prowadzenie inwentaryzacji
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Zawiercie (śląskie)
Przewóz osób
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "EKOINŻBUD" Piotr Peraj - 2019-02-19 - Uniejów (łódzkie)
-jedna osoba będzie zajmowała się sprzątaniem terenów zewnętrznych na osiedlu Antczaka- druga osoba będzie sprzątała klatki schodowe przy ul. Okrężnej
Usługi Porządkowe - Ciski Tadeusz - 2018-01-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wniosków o przyznanie prawa do świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wierzchlas (łódzkie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne; umiejętność pracy w zespole; praca w dziale księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice; preferowane osoby z Sośnicowic i okolic!
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-07-21 - Sośnicowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EXALUS TR7 SP.Z.O.O. SP.K. - 2019-06-05 - Kuchary (wielkopolskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA ODDZIAŁ W TRZEBOWNISKU - 2019-04-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
sprzedawca na działach: mięso-wędliny, warzywa-owoce oraz obsługa kasy
JACEK CIESIELKA "GALERIA SMAKU U JACKA" - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie i dokonywanie w ewidencji opłat parkingowych informacji o użytkownikach,na których nałożono karne opłaty parkingowe, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania dot. karnych opłat parkingowych, prowadzenie procedur odwoławczych, prowadzenie korespondencji z osobami składającymi odwołania dot. opłat parkingowych, prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą strefy płatnych parkingów, bieżący monitoring i dozór techniczny parkometrów oraz wykonywanie podstawowych czynności związanych z ich utrzymaniem w schludnym i czystym stanie, zgłaszanie zaobserwowanych zakłóceń w pracy urządzeń, w okresie zimowym bieżące odśnieżanie paneli słonecznych parkometrów w celu zapewnienia ich maksymalnego ładowania,prowadzenie czynności serwisowych polegających między innymi na: uzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych,wymianie akumulatorów (w razie wystąpienia takiej konieczności), pracach konserwacyjnych, usuwaniu awarii i usterek urządzeń oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych, wymiana całego niesprawnego podzespołu parkometru na nowy, ładowanie akumulatorów zasilających parkometry, patrolowanie strefy płatnego parkowania i wystawianie wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, wydawanie abonamentów, wykonywanie czynności związanych z transportem i przeliczaniem bilonu, opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego, przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu internetowym gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami, wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadańobronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi, ustalonymi na określoną okoliczność.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
IWTRANS GRABOWSKI MARTYN - 2018-05-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych, prowadzenie akt osobowych w tym monitorowanie ważności szkoleń i badań, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, praca w programie SAP Business One, przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, weryfikacja dokumentów, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie listy płac, kontrola należności i zobowiązań, współpraca z biegłym rewidentem i doradcą podatkowym
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Mareza (pomorskie)
Strzyżenie
VIO GROUP Sp. z o.o. - 2019-03-18 - Zielonka (mazowieckie)
referent księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
kierowca do zimowego utrzymania drógwynagrodzenie 2.200 zł + premia od 1000 - 1500 zł
Saferoad Grawil Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wołczyn (opolskie)
obsługa wózka widłowego, rozładunek i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Bukowska Wola (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-21 - Porażyn (wielkopolskie)
Pozyskiwania rynków zbytu oraz sprzedaż maszyn rolniczych
AKPIL Sp. z o.o. - 2019-05-20 - Pilzno (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu. Przyjmowanie, odbieranie poczty. Współpraca z działem handlowym, księgowością.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Rejestracja zleceń w systemie. Sprawdzanie statusów transportów. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
nauka obsługi programu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kwidzyn (pomorskie)
utrzymanie czystości budynków mieszkalnych i ich obejść
FIRMA HANDLOWA "INTER-CORP" Arkadiusz Uramowski - 2017-02-06 - Cieszyn (śląskie)
Przewóz pieczywa
PIEKARNIA Piotr Pietras w Imielnie - 2015-11-26 - Imielno (świętokrzyskie)