REFERENT DS. EKSPORTU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO Iława oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. EKSPORTU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących zamówień z rynku Europy Płd.-Wschodniej ( wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur sprzedażowych)Wspomaganie obsługi posprzedażowejBudowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem- codzienna korespondencja mailowaZapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie, promocjach, zmianachProwadzenie rejestrów wewnętrznych działu
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa bieżących zamówień z rynku Europy Płd.-Wschodniej ( wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur sprzedażowych)Wspomaganie obsługi posprzedażowejBudowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem- codzienna korespondencja mailowaZapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie, promocjach, zmianachProwadzenie rejestrów wewnętrznych działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia + pakiet atrakcyjnych benefitów funkconujących w firmie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. EKSPORTU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy:Znajomości języka angielskiego w stopniu dobrym, Mile widziana znajomość języka rosyjskiegoDobrej organizacji czasu pracy, systematyczności, terminowościSkrupulatności, zaangażowanie, wysoka kultura osobista ,komunikatywnośćDyspozycyjności w okresie targówOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji w oparciu o umowę o pracę Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwojuBardzo dobrą atmosferę i warunki pracySamodzielność w realizacji obowiązkówCiekawą pracę w młodym, dynamicznym zespoleWynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencjiPakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmieCV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława lub rekrutacja.logistic (at) szynaka.pl
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7441586760
danePracodawcy_regon: 511339065
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja (at) szynaka.plInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964749
Adres strony pracodawcy: www.szynaka.pl
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.08.2020
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a61ef2f0b49ce2de1527ec70d7d5d9c
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zapoznanie się z organizacją PCPR, zasadami obiegu dokumntów, sporządzanie pism, pomoc w prowadzeniu kancelarii, archiwizacja dokumntów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Pszczyna (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Mysłakowice (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, ppoż,- Zapoznanie sie z organziacją ZUS,- Zapoznaie sie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz realzaicja zadań w komórkach,- Zapoznanie sie z technikami pracy biurowej,- sporządzanie projektów pism,- prace przy porządkowaniu dokumentacji,- obsł. komputera (word,excel,aplikacje ZUS),
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych do komputera, sprawozdania do GUS, sporządzanie raportów kasowych, obsługa sekretariatu.
Noris Sp. Z o.o. sp.k - 2019-08-12 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Podlas (łódzkie)
Przygotowanie pacjentów Centrum Medycznego do badania diagnostycznego; Podawanie kontrastów; Opieka pielęgniarska nad pacjentem przed, w czasie i po badaniach diagnostycznych; Prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów w wersji papierowej i elektronicznej; Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji; Monitorowanie zużycia środków medycznych i leków. Dbanie o wizerunek firmy; Obsługa Pacjenta zgodnie z europejskimi standardami w firmie.
STARMEDICA sp. z o.o. - 2018-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
Staż w ramach programu POWER(do 30 roku życia). Wyszukiwanie i monitorowanie przetargów w Biuletynie Informacji Publicznej, pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej, kosztorysu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brzesko (małopolskie)
- Ogłoszenie nr 29/ESZ/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACHposzukuje dwóch pracowników na stanowisko: REFERENTA W SZKOLE STUDIÓW I i II STOPNIA W DZIALE OBSŁUGI STUDENTÓW.- Zakres obowiązków:Obsługa absolwentów i promotorów w zakresie realizacji procesu obron, w szczególności:1. weryfikacja formalna dokumentacji studentów dopuszczająca do egzaminu dyplomowego,2. prowadzenie harmonogramu obron, ustalanie terminów obron z promotorami,3. przygotowywanie dokumentacji studenta przed obroną: protokołu egzaminu dyplomowego, zaświadczenia o zakończeniu studiów, nadanie opłaty za dyplom,4. obsługa repozytorium prac dyplomowych,5. sporządzanie dyplomów ukończenia studiów wraz z suplementami,6. prowadzenie księgi dyplomów,7. przygotowywanie przebiegu studiów oraz duplikatów dyplomów,8. obsługa systemu POL-on w zakresie wyrejestrowania absolwenta,9. przygotowywanie zestawień dla promotorów i recenzentów,10. współpraca z firmami weryfikującymi wykształcenie,11. przygotowywanie zaświadczeń dla absolwentów,12. sporządzanie informacji o absolwentach do celów statystycznych,13. przekazywanie dokumentacji do archiwum,14. rozliczanie druków ścisłego zarachowania.- Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach07:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-10-09 - Katowice (śląskie)
pomoc stolarza. Mile widziane doświadczenie.
Firma Wielobranżowa STOLPO Miller Romuald - 2016-08-11 - Wygoda Mikołajewska (łódzkie)
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż.
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2019-03-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
praca w szkolnej bibliotece
Publiczna Szkoła Podstawowa w Branwi - 2018-08-22 - Branew (lubelskie)
1. Przygotowywanie korespondencji i zaswiadczeń, zakładanie teczek osobowych klientów, uzupełnianie akt o bieżąca dokumentację, obsługa programu komputerowego.2.Sporządzanie zaśiadczeń z tyt. wykonywania prac społecznie użytecznych, prowadzenie rejestru zaswiadczeń, bieżąca obsługa rachunku bankowegoFA, ewidencja FA na kontach rozrzchunkowych, ksiegowanie wpływów, analiza i bieżące uzgadnianie z merytorycznym działem.3. Prowadzenie dziennika podawczego korespondencji DRŚ, prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej, wprowadzanie danych z wywiadów środowiskowych do systemu komputeroweo POMOST.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Będzin (śląskie)
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych( faktury sprzedażowe, kosztowe, dokumenty magazynowe, dokumenty kadrowe). Obrót materiałowo-towarowy, sporządzanie i sprawdzanie inwentaryzacji. Wymagane: wykształcenie min. średnie,umiejętności organizacyjne, sumienność, rzetelność. Tel.: 95 755 75 77 Joanna Tytus. Adres e-mail: ksiegowosc (at) woinskispa.pl
Woiński Dionizy Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych - 2019-03-20 - Lubniewice (lubuskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace na kuchni przy przygotowywaniu posiłków. Praca w Siedlcach od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00 (40 godz. tygodniowo).
Vendi Servis Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Siedlce (mazowieckie)
Rozliczanie kierowców branża transportowa
PHU MIRPOL MIRELA LACH - 2016-01-22 - Wilczyna (wielkopolskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace proste związane z przygotowaniem elementów drewnianych do obróbki stolarskiej.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wieruszów (łódzkie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku referenta.
Zespół Oświatowy w Kąkolewnicy - 2018-10-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
Organizacja pracy sekretariatu; zapewnienie obsługi techniczno-organizacyjnej; organizowanie i protokołowanie narad i spotkań ustalanych przez Wójta; zarządzanie Biuletynem Informacji Publicznej Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc i asysta w trakcie wizyt u Podologa, opieka nad klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Nowy Targ (małopolskie)
- zapoznanie się z z przepisami BHP i PP,- zapoznanie się z przepisami podatku od towarów i sług,- przyjmowanie dokumentów od podatników,- wprowadzanie danych do komputera,- sprawdzanie danych wprowadzonych do rejestrów,- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Skierniewice (łódzkie)
montaż mebli w zakładzie oraz w domu klienta
ED Wyrób i Montaż Mebli w Krasnymstawie - E.Dziekan - 2018-08-29 - Krasnystaw (lubelskie)
kontakt z pośrednikami nieruchomości, notariuszami, urzędami, analiza dokumentacji dotyczącej nieruchomości, przygotowywanie wycen nieruchomości
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Lubin (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji stosowanej w sprzedaży produktów bankowych,sporządznie dkokumentów rozliczeniowych, sprzedaż rachunków, lokat
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Mokobody (mazowieckie)
- Rozwożenie materiałów budowlanych na tereny budowy na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 14 do 15 zł/brutto/godzina + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego.. Kontakt osobisty z CV w godzinach: 11:00-12:00 (ul. Siemianowicka 52 D, 40-301 Katowice) lub e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji, fakturowanie, wystawianie dokumentów PZ, WZ, obsługa klienta. Praca na okres próbny 2 miesiące, potem przedłużenie umowy.
EURO-EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-04 - Kozodrza (podkarpackie)