REFERENT DS. EKSPLOATACJI Cieszyn oferta pracy ZAKŁAD BUDYNKÓW MIEJSKICH W CIESZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń lokatorskich, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych nieruchomości, prowadzenie ewidencji meldunkowej mieszkańców, odbiór i przekazywanie lokali komunalnych, wystawianie faktur w zakresie eksploatacji
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD BUDYNKÓW MIEJSKICH W CIESZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń lokatorskich, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych nieruchomości, prowadzenie ewidencji meldunkowej mieszkańców, odbiór i przekazywanie lokali komunalnych, wystawianie faktur w zakresie eksploatacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, docelowo na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD BUDYNKÓW MIEJSKICH W CIESZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Liburnia 2, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:00 do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Liburnia
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
elektroniczna rejestracja pism, archiwizacja dokumentów
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-08-23 - Balice (małopolskie)
wprowadzanie danych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
Tworzenie oraz aktywizacja dokumentacji technologicznej ,pomiary i wyznaczanie norm produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Radlin (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji firmy. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego.
ZAKŁAD STOLARSKO-TAPICERSKI MARIDEX MACIEJ MUSIALSKI - 2017-03-01 - Olszowa (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu i ich weryfikacja. Kontrola nad pracą Serwisantów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa na stanowisku referent ds. sprzedaży polegająca na wystawianiu faktur, zakładaniu kartotek dla nowych kontrahentów w tym e- kartotek, przygotowywaniu umów, aneksów, pism służbowych, przygotowywanie ofert handlowych przetargowych zgodnie z ustawą " prawo Zamówień Publicznych", analizowanie dokumentu i wymagań związanych z procesem przygotowywania oferty
UNIA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Żywiec (śląskie)
- Prowadzenie sekretariatu,- wprowadzanie kart pracy do programu,- tworzenie dokumentacji budowy.
Pol-Dróg S. A. - 2017-03-28 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej w tym: akt osobowych, wydanych zaświadczeń, wypełnianie dokumentów pracownicznych, dokumentów do ZUS
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Kompletacja towarów spożywczych.
TOP MIX Piotr Bińkowski - 2016-11-10 - Będzieszyn (pomorskie)
-powiadomienie beneficjenta o kontroli,Przeprowadzenie kontroli w terenie.Weryfikacja dokumentacji u beneficjenta.Wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami.Przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
Referent w Wydziale Gospodarki Lekami. Główne obowiązki:- monitorowanie wydatków z tytułu całkowitego budżetu na refundację-przygotowanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania dotyczących refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych-przekazywanie aptekom/punktom aptecznym informacji na temat zakwestionowanych recept oraz rozpatrywania wyjaśnień w tm zakresie,-prowadzenie bieżącej korespondencji.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 28` września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy Referent w Wydziale Gospodarki Lekami(umowa na czas określony w celu zastępstwa) Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-49-90 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rozmów z klientami, prawidłowe tłumaczenie zleceń
OBA TRANS SP. Z O.O - 2016-11-18 - Turek (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów telekomunikacyjnych
Firma Handlowo-Usługowa " TELROM" Balbina Pazoła - 2015-12-02 - Gostyń (wielkopolskie)
Kierowca w ruchu międzynarodowym
SIKOR Beata Sikorska - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad obiegiem dokumentów, współpraca z innymi oddziałami Spółki Bitunova oraz spółkami koncernu Strabag.
BITUNOVA Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Bierawa (opolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu Szkoły, obsługa kadrowa Szkoły, opisywanie dokumentów, sporządzanie i wysyłanie pism, załatwianie spraw związanych z przyjęciem dzieci do szkoły oraz oddziału przedszkolnego, prowadzenie księgi ewidencji dzieci oraz księgi uczniów, wystawianie i wydawanie legitymacji szkolnych, wprowadzanie na bieżąco informacji do Systemu Informacji Oświatowej, ścisła współpraca z księgowością.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie - 2019-02-15 - Świemino (zachodniopomorskie)
sporzadzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymiany międzynarodowej, realizacja, koordynacja, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów, wyjazdy zorganizowane w ramach projektów międzynarodowych
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-11-13 - Białystok (podlaskie)
opieka nad wychowankami niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gaj (mazowieckie)
Obsługa klientów związana z wydawaniem posiłków.Obsługa baru.Praca co drugi dzień od 9 do 21.Wynagrodzenie (do uzgodnienia): od 2100 zł brutto.Mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym.Możliwe przyuczenie do stanowiska osoby z wykształceniem gastronomicznym.Kontakt tel. do pracodawcy: 723807675.
S.C "AGAT" K.T. Walczak - 2018-08-14 - Lubień (małopolskie)
- obsługa urządzeń biurowych- elektroniczne przyjmowanie sprawozdań budżetowych- obsługa sekretariatu- przygotowanie dokumentów do archiwizacji- komputerowa ewidencja i analiza budżetów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzątanie szkoły oraz internatu. Praca w godz. 6-13, 13-20 w Kołobrzegu.
Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu - 2018-09-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie zamówień klientów krajowych i zagranicznych do systemu informatycznego firmy. Administrowanie procesem sprzedaży
L.Kleiber Marcin Kleiber - 2016-04-15 - Śrem (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie działu kadr, rachunkowość księgowa.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Cegłów (mazowieckie)
jw.
PERUN S.A. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)
Ochrona mienia - obiektu na terenie Częstochowy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Częstochowa (śląskie)