REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ

Wynagrodzenie: 3 300 - 3 900 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy w zamówieniach publicznych, znajomość teoretyczna i praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła obsługa komputera (w tym pakietu Ms Office), komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą, przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi, dostawy, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz UM; jedna zmiana; umowa na zastępstwo; miejsce pracy: MZUK Gliwice;

Data publikacji: 2020-02-13

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy w zamówieniach publicznych, znajomość teoretyczna i praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła obsługa komputera (w tym pakietu Ms Office), komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą, przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi, dostawy, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz UM; jedna zmiana; umowa na zastępstwo; miejsce pracy: MZUK Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office

Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami w godz. 7.00-15.00 w dni robocze lub telefoniczny z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich

Numer budynku pracodawcy: 25C

Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 13.02.2020

Oferta pracy ważna do: 26.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc12a8cd678a05c7fcd1d994bef7e30b

Podobne oferty pracy

REFERENT W SEKCJI ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

- Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw prowadzonych przez sekcję. Obsługa urządzeń biurowych. Współudział w sporządzaniu sprawozdań. Obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej. Archiwizacja dokumentów oraz obsługa zasobów archiwum. Kierowanie samochodem osobowym. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

DORĘCZYCIEL KORESPONDENCJI ZWYKŁEJ Z SAMOCHODEM - od 18 PLN

Doręcznie korespondencji zwykłej do skrzynek pocztowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-29 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER(NR 4321) - od 2 100 PLN

pakowanie towaru pod wysyłkę do klienta, rozpakowywanie towaru od dostawców i weryfikacja ilości towaru
Agencja Handlowo - Usługowa "TRANZAX" Piotr Skotnicki - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - od 2 000 PLN

BIEGŁA OBSŁUGA SEJKRETARIATU, ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ PRZYCHODZĄCĄ I WYCHODZĄCĄ, FAKTUROWANIE, POZOSTAŁE PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

REFERENT DS. KULTURY - od 1 850 PLN

obsługa imprez odbywających się w sali koncertowej; aktualizowanieinformacji o imprezach; sprzedaż pamiątek, materiałów wydawniczych,biletów wstępu, wycieczek; obsługa kasy fiskalnej; prowadzenie rejestrusprzedaży; utrzymywanie sali koncertowej oraz obiektu w należytymporządku i czystości; obsługa informacji turystycznej.Umiejętności i uprawnienia: znajomość obsługi komputera Dodatkowe wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; znajomość obsługi kas fiskalnych; dyspozycyjność. Języki obce: angielski(słaby) Dokumenty wymagane przez pracodawcę w trakcie rekrutacji: CV, list motywacyjny; kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte wykształcenie; oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych, o niekaralności, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2016-06-22 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 500 PLN

reklama i promocja spółki, obsługa sekretariatu i poczty elektronicznej
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SP. Z O.O. - 2018-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Praca na pralni.
NIRO Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Polkowice (dolnośląskie)

REFERENT PRAWNO-ADMINISTRACYJNY - od 3 000 PLN

- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji- przygotowywanie merytoryczne i formalne decyzji oraz postanowień z prawa budowlanego- sporządzanie sprawozdań
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-03-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - od 2 600 PLN

Wykonywanie prac biurowych, ewidencjonowanie faktur, obsługa systemu SAP.
CENTROZŁOM WROCŁAW PPZM - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)

TOKARZ - od 2 600 PLN

wykonywanie różnorodnych prac na tokarkach,
FABRYKA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I LAMP GÓRNICZYCH "FASER" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KOSMETYCZKA/RECEPCJONISTKA - od 1 850 PLN

Podstawowe zabiegi kosmetyczne oraz obsługa recepcji (np. umawianie na terminy, obsługa pacjentów przed zabiegiem, przygotowywanie gabinetów do zabiegów).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Nowy Sącz (małopolskie)

REFERENT SPRZEDAŻY (PRACOWNIK BIUROWY) - od 1 950 PLN

wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-08-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

REFERENT UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY /REFERAT UBEZPIECZEŃ/(NR 3414) - od 2 300 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,- ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników, - ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie, - sporządzanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, - obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - przymusowe dochodzenie należności. Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich brak windy. Budynek trzykondygnacyjny.umowa na zastępstwo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

PROWADZENIE BIURA, ZAKUP TOWARU POPRZEZ PLATFORMY ZAKUPOWE, POSZUKIWANIE ODBIORCÓW, WSPÓŁPRACA ZE SPEDYCJAMI TRANSPORTOWYMI, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO DOT. OCHRONY ŚRODOWISKA.
PHUT Skup Złomu Budnicki Jacek - 2016-06-09 - Dziarnowo (mazowieckie)

REFERENT DS. ZAOPATRZENIA I PRODUKCJI - od 3 000 PLN

kontakt z dostawcami zagranicznymi, obsługa systemu PC Biznes, obsługa dokumentacji celnej, współpraca z agencjami celnymi i przewoźnikami, wprowadzanie faktur i dostaw, nadzorowanie transportu
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS HANDLU - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Legnica (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 4 000 PLN

spawanie elementów ozdobnych. Praca na terenie Przytkowic/Zatora. Zapewniony dojazd do miejsca pracy. Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc, po tym okresie umowa o pracę na czas określony.
Prestigio-Art Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-10-31 - Przytkowice (małopolskie)

WOŹNA - 997,4 PLN

1.Wykonywanie czynnosci opiekuńczych,2.Wykonywanie prac okresowych,3.Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)

DOZORCA - 997,4 PLN

/
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH (1/2 ETATU) - 1 200 - 1 600 PLN

-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 1200 - 1600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA lub pokrewnego, MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 794-009-007) w godzinach 9:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Moniuszki 4 m. 6, 40-005 Katowice) lub e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

lepienie pierogów DIM SUM
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Parzniew (mazowieckie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 14,7 PLN

OPISYWANIE,KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNYM, MERYTORYCZNYM
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Kraków (małopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - do 1 050 PLN

Wg ogłoszenia o naborze- strona BIP Centrum Kultury w Łubnicach.
Centrum Kultury w Łubnicach - 2018-10-08 - Łubnice (świętokrzyskie)

REFERENT BIUROWY - 997,4 PLN

Czynności biurowe w banku;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tworóg (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucją korespondencji, pomoc przy archiwizacji dokumentacji, obsługa sprzętu biurowego, pomoc podczas przyjmowania wniosków, nadzór nad obiegem dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-18 - Płock (mazowieckie)