REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy w zamówieniach publicznych, znajomość teoretyczna i praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła obsługa komputera (w tym pakietu Ms Office), komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą, przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi, dostawy, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz UM; jedna zmiana; umowa na zastępstwo; miejsce pracy: MZUK Gliwice;
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, mile widziane doświadczenie w pracy w zamówieniach publicznych, znajomość teoretyczna i praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła obsługa komputera (w tym pakietu Ms Office), komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą, przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi, dostawy, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz UM; jedna zmiana; umowa na zastępstwo; miejsce pracy: MZUK Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami w godz. 7.00-15.00 w dni robocze lub telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich
Numer budynku pracodawcy: 25C
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc12a8cd678a05c7fcd1d994bef7e30b
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw prowadzonych przez sekcję. Obsługa urządzeń biurowych. Współudział w sporządzaniu sprawozdań. Obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej. Archiwizacja dokumentów oraz obsługa zasobów archiwum. Kierowanie samochodem osobowym. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Doręcznie korespondencji zwykłej do skrzynek pocztowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
pakowanie towaru pod wysyłkę do klienta, rozpakowywanie towaru od dostawców i weryfikacja ilości towaru
Agencja Handlowo - Usługowa "TRANZAX" Piotr Skotnicki - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
BIEGŁA OBSŁUGA SEJKRETARIATU, ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ PRZYCHODZĄCĄ I WYCHODZĄCĄ, FAKTUROWANIE, POZOSTAŁE PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa imprez odbywających się w sali koncertowej; aktualizowanieinformacji o imprezach; sprzedaż pamiątek, materiałów wydawniczych,biletów wstępu, wycieczek; obsługa kasy fiskalnej; prowadzenie rejestrusprzedaży; utrzymywanie sali koncertowej oraz obiektu w należytymporządku i czystości; obsługa informacji turystycznej.Umiejętności i uprawnienia: znajomość obsługi komputera Dodatkowe wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; znajomość obsługi kas fiskalnych; dyspozycyjność. Języki obce: angielski(słaby) Dokumenty wymagane przez pracodawcę w trakcie rekrutacji: CV, list motywacyjny; kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte wykształcenie; oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych, o niekaralności, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2016-06-22 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
reklama i promocja spółki, obsługa sekretariatu i poczty elektronicznej
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SP. Z O.O. - 2018-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na pralni.
NIRO Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Polkowice (dolnośląskie)
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji- przygotowywanie merytoryczne i formalne decyzji oraz postanowień z prawa budowlanego- sporządzanie sprawozdań
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-03-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac biurowych, ewidencjonowanie faktur, obsługa systemu SAP.
CENTROZŁOM WROCŁAW PPZM - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie różnorodnych prac na tokarkach,
FABRYKA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I LAMP GÓRNICZYCH "FASER" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Podstawowe zabiegi kosmetyczne oraz obsługa recepcji (np. umawianie na terminy, obsługa pacjentów przed zabiegiem, przygotowywanie gabinetów do zabiegów).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kasjer -sprzedawca
Sklep Spożywczo - Przemysłowy Jacek Sarat - 2017-08-28 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-08-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,- ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników, - ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie, - sporządzanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, - obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - przymusowe dochodzenie należności. Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich brak windy. Budynek trzykondygnacyjny.umowa na zastępstwo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE BIURA, ZAKUP TOWARU POPRZEZ PLATFORMY ZAKUPOWE, POSZUKIWANIE ODBIORCÓW, WSPÓŁPRACA ZE SPEDYCJAMI TRANSPORTOWYMI, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO DOT. OCHRONY ŚRODOWISKA.
PHUT Skup Złomu Budnicki Jacek - 2016-06-09 - Dziarnowo (mazowieckie)
kontakt z dostawcami zagranicznymi, obsługa systemu PC Biznes, obsługa dokumentacji celnej, współpraca z agencjami celnymi i przewoźnikami, wprowadzanie faktur i dostaw, nadzorowanie transportu
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Legnica (dolnośląskie)
spawanie elementów ozdobnych. Praca na terenie Przytkowic/Zatora. Zapewniony dojazd do miejsca pracy. Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc, po tym okresie umowa o pracę na czas określony.
Prestigio-Art Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-10-31 - Przytkowice (małopolskie)
1.Wykonywanie czynnosci opiekuńczych,2.Wykonywanie prac okresowych,3.Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 1200 - 1600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA lub pokrewnego, MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 794-009-007) w godzinach 9:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Moniuszki 4 m. 6, 40-005 Katowice) lub e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Katowice (śląskie)
lepienie pierogów DIM SUM
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Parzniew (mazowieckie)
OPISYWANIE,KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNYM, MERYTORYCZNYM
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Kraków (małopolskie)
Wg ogłoszenia o naborze- strona BIP Centrum Kultury w Łubnicach.
Centrum Kultury w Łubnicach - 2018-10-08 - Łubnice (świętokrzyskie)
Czynności biurowe w banku;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tworóg (śląskie)
pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucją korespondencji, pomoc przy archiwizacji dokumentacji, obsługa sprzętu biurowego, pomoc podczas przyjmowania wniosków, nadzór nad obiegem dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-18 - Płock (mazowieckie)