REFERENT DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ Pozna艅 oferta pracy WIELKOPOLSKI ZARZ膭D GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Stanowisko: REFERENT DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Wynagrodzenie: 2聽800 - 3聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -Przygotowanie i prowadzenie egzekucji administracyjnych z zastosowaniem 艣rodk贸w egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji.-Rozpatrywanie wniosk贸w i sporz膮dzanie pism zwi膮zanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt egzekucyjnych-Ewidencja tytu艂贸w wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym-Rozliczanie tytul贸w wykonawczych, monitoriwanie prowadzonych egzekucji, umarzanie post臋powa艅-Zbieranie informacji o zobowi膮zananiach, spisywanie protoko艂贸w i raportowanie wynik贸w-Praca w terenie na obszarze wojew贸dztwa wielkopolskiego-nie wymagane prawo jazdy.
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: WIELKOPOLSKI ZARZ膭D GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:PIEKARY 17, 61-823 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-Przygotowanie i prowadzenie egzekucji administracyjnych z zastosowaniem 艣rodk贸w egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji.-Rozpatrywanie wniosk贸w i sporz膮dzanie pism zwi膮zanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt egzekucyjnych-Ewidencja tytu艂贸w wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym-Rozliczanie tytul贸w wykonawczych, monitoriwanie prowadzonych egzekucji, umarzanie post臋powa艅-Zbieranie informacji o zobowi膮zananiach, spisywanie protoko艂贸w i raportowanie wynik贸w-Praca w terenie na obszarze wojew贸dztwa wielkopolskiego-nie wymagane prawo jazdy.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽800 - 3聽300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali windykatorzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽800 - 3聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: KOMUNIKATYWNO艢膯
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBS艁UGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze( preferowane kierunki: administracja, ekonomia, rachunkowo艣膰), do艣wiadczenie w zakresie administracji publicznej w tym: windykacja, egzekucja.
Nazwa pracodawcy:
WIELKOPOLSKI ZARZ膭D GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
PIEKARY 17, 61-823 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, 艣wiadectwo pracy.Pozosta艂e wytmagane dokumenty na stronie: www.wzgik.pl (praca-Og艂oszenie nr 1/2020)
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne um贸wienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: PIEKARY
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali windykatorzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30a35e42c1158df964c2b5ee270e58dc
Podobne oferty pracy
Podstawowe obowi膮zki:1. Obs艂uga komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespo艂贸w inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu dzia艂a艅.4. Wsp贸艂praca z wewn臋trznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obs艂uga ksi臋gowa i ewidencja w obszarze zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci dotycz膮cych dzia艂alno艣ci podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym oraz pod wzgl臋dem zgodno艣ci faktury z zam贸wieniem/umow膮.7. Uzgodnienia przychod贸w i koszt贸w w ramach zamkni臋cia miesi膮ca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotycz膮cych faktur i p艂atno艣ci.9. Wsp贸艂praca z kom贸rkami wewn臋trznymi w kwestii wyja艣nienia niezgodno艣ci faktury z umow膮/zam贸wieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audyt贸w i kontroli oraz sprawozda艅 dla instytucji zewn臋terznych.11. Ewidencja i kontrola dzia艂alno艣ci zwi膮zanej z dzia艂alno艣ci膮 podstawow膮.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy produkcji
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Golina (wielkopolskie)
nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅, prowadzenie dokumentacji zakupowej, wykonywanie raport贸w i sprawozda艅, utrzymywanie danych relacji z kontrahentami
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie zaj臋膰 z matematyki w szkloe podstawowej - 4 godz. tygodniowo, wynagrodzenie: zgodnie z tabel膮 wynagrodze艅 nauczycieli
SZKO艁A PODSTAWOWA W TUCHORZY - 2018-01-03 - Tuchorza (wielkopolskie)
Sprzeda偶 mebli, obs艂uga klienta , sporz膮dzanie um贸w ratalnych, utrzymanie czysto艣ci na salonie.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk sp.j. - 2018-03-06 - Gda艅sk (pomorskie)
PROGRAM ZATRUDNIENIE OS脫B DO 30 ROKU 呕YCIA.Przygotowanie da艅 w restauracji, zmywanie naczy艅, sprz膮tanie lokalu.Referent ds sprzeda偶y, kontakt z klientem, obs艂uga klienta, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
"ACTIVA AP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭" SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2016-08-02 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
prowadzenie rejestr贸w korespondencji, pomoc w przygotowywaniu prezentacji, prowadzenie rejestr贸w, pomoc w komunikacji z mediami
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
realizacja zada艅 i procedur wynikaj膮cych z przepisa贸 BHP obowi膮zuj膮cych w zak艂adzie MCH oraz placach monta偶owych, branie udzia艂u w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zada艅 wynikaj膮cych z rozporzadzenia w sprawie s艂u偶by BHP, weryfikacja dokument贸w bhp firm podwykonawczych, branie udzia艂u w przegl膮dach stanu bhp, przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz egzekwowania przestrzegania nprzepis贸w i zasad bhp, opracowanie dokument贸w bhp zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
utrzymywanie porzadku i czysto艣ci wewn膮trz budynku, utrzymywanie porz膮dku i czysto艣ci w otoczeniu budynku
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi S臋dzimir贸w - 2019-01-21 - S臋dzimir贸w (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r i kontrola prowadzonego monitoringu wyst臋powania organizator贸w szkodliwych nadz贸r nad rozmieszczeniem pu艂apek i tablic lepowych s艂u偶膮cych do od艂owu szkodnik贸wnadz贸r nad zamieszczeniem komunikator贸w sygnalizowanychsporz膮dzenie kluczowych informacjiPraca w godz. od 7:30 - 15:30
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT OCHRONY RO艢LIN I NASIENNICTWA W 艁ODZI - 2018-11-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prowadzenie spraw p艂acowych, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaj臋ciami wynagrodze艅, prowadzenie spraw ZUS, spraw zwi膮zanych z podatkiem dochodowym od os贸b fizycznych, prowadzenie spraw sprawozdawczo艣ci GUS i PFRON.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanis艂awa Szyszko - 2016-07-04 - Zabrze (艣l膮skie)
-prace w warsztacie stolarskim,-produkcja i monta偶 mebli z drewna twardego,-praca przy obr贸bce drewna,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-22 - Ryczyw贸艂 (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klient贸w poprzez sprzeda偶 us艂ug finansowych, kompleksowa obs艂uga um贸w w tym ich rozliczanie, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych i budowanie nowych, wsp贸艂praca z kancelari膮 prawn膮
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SP脫艁KA JAWNA ODDZIA艁 "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-04-04 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie ksiegowo艣cima艂ych firm, ksiegowanie faktur, wyci膮g贸w bankowych, obs艂uga klienta.Praca na umow臋 na czas okre艣lony na okres 3 lat, praca jednozmianowa.oferta dost臋pna w sali E
EUREKA Gle艅 Alicja - 2018-09-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Rozliczanie produkcji i zlece艅 produkcyjnych, zak艂adanie zlece艅 produkcyjnych, prowadzenie wszelkiej dokumentacji zwi膮zanej z administracj膮 produkcji
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-06-20 - G艂og贸wek (opolskie)
Wykonywanie dokument贸w obrot贸w materia艂owych, przyjmowanie zapotrzebowa艅 i ich rozliczanie, sporz膮dzanie analiz techniczno ekonomicznych, prowadzenie ewidencji sporz膮dzanie, uzupe艂nianie dokument贸w.
33 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W NOWEJ D臉BIE - 2019-01-24 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
l
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Opieka nad kluczowymi klientami firmy.
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
obs艂ugiwanie i udzielanie informacji interesantom, prowadzenie kalendarza dyrekcji BSO, organizowanie spotka艅 i narad kierownictwa BSO, przyjmowanie korespondencji do podpisu dyrekcji BSO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
- kompletowanie i systematyzowanie dokumentacji zwi膮zanej z wszelkimi pomiarami prowadzonymi na terenie firmy,- kompletowanie i systematyzowanie danych dotycz膮cych spalania paliwa we flocie samochodowej,- kompletowanie danych do sprawozda艅 GUS,- kompletowanie i systematyzowanie danych dotycz膮cych zu偶ycia materia艂贸w, energii itp.- inne prace administracyjne.
DOMGOS sp贸艂ka z o.o. - 2020-07-13 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Szczeg贸艂owy opis stanowiska pracy, wymaganych dokument贸w i termin贸w na stronie BIP Szko艂y Podstawowej nr 84 http://www.bip.sp84warszawa.wikom.pl/?url=przetargi/1/165,oferta-nr-sp8411062019-dyrektor-sp84-informuje-o-naborze-na-stanowisko-referent-wakat.html
Szko艂a Podstawowa nr 84 im. Waleriana 艁ukasi艅skiego w Warszawie - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
rozliczanie dokumentacji, tworzenie zlece艅 transportowych, wprowadzanie kart drogowych i ich weryfikacja, przyporz膮dkowywanie koszt贸w transportowych dla poszczeg贸lnych transport贸w.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem i ustaniem zatrudnienia pracownik贸w, ewidencjonowanie nieobecno艣ci pracownik贸w
KAMET S.A. - 2018-05-17 - Re艅ska Wie艣 (opolskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej w tym: akt osobowych, wydanych za艣wiadcze艅, wype艂nianie dokument贸w pracownicznych, dokument贸w do ZUS
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
REFERENT BIUROWY
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
wystawianie dokument贸wwydania i przyj臋cia na stan magazyn towar贸wwprowadzanie dostaw materia艂u do systemu komputerowegowprowadzanie zmian miejsca ska艂dowania materia艂贸wdrukowanie etykiet materia艂owychSta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie Siernieczek
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACA PRZY REALIZACJI PRZEWOZ脫W CHEMICZNYCH, WSP脫艁PRACA Z KLIENTAMI ZEWN臉TRZNYMI FIRMY, PROWADZENIE PROCES脫W UZGADNIANIA ROZRACHUNK脫W, WYSTAWIANIE FAKTUR DOTYCZ膭CYCH US艁UG TRANSPORTOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Postawy biurowo艣ci administarcyjno-medyczne (systentka).Wynagrodzenie 2600zl brutto+ premia uznaniowa.Praca w godz. 07:00-15:00.
NZOZ ELMED Sp. z o.o. - 2020-07-13 - 艢roda 艢l膮ska (dolno艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)