REFERENT DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Referent ds. controllingu i budżetowania
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Referent ds. controllingu i budżetowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie , analityczne myślenie, opracowywanie planów ekonomicznych, spoprzadzanie raportów z realizacji budżetu oraz zestawień i analiz ekonomicznych
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białka
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programów komputerowych kadrowych, przyjmowanie i nadawanie korespondencji firmy, rozliczanie czasu pracy pracowników, kontrola ważności szkoleń okresowych BHP i badań lekarskich, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Łomianki (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, wypełnianie formularzy podatkowych, robienie wydruków zestawień, podatków, raportów
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Góra (dolnośląskie)
zapoznanie się z organizacją pracy, zasadami obiegu dokumnetów, obsługą urządzeń biurowych, pomoc w prowadzeniu kancelari, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do urzędu.2. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji.3. Tworzenie paczek z deklaracjami.4. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych.5. Rozdzielanie deklaracji na zwroty i wypłaty.6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania.7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.9. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu.10. Otwieranie i sprawdzanie ilościowe korespondencji wpływającej do tut. urzędu.11. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
(dla osób 30-50rż) bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłaki
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu spraw dot. promocji i reklamy, bieżąca analiza mediów dotyczaca działań artystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Realizowanie strategii rozwojowej firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie kontraktów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, materiałów prezentacyjnych oraz marketingowych, prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów, promowanie dobrego imienia firmy na rynku polskim i europejskim. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BEPIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
szczegółowy zakres obowiązków na stronie http://bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2018-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż art.meblarskich
FOKUS S.C. PAWEŁ KOŁODZIEJSKI i RYSZARD CHWASZCZYŃSKI - 2018-01-27 - Godętowo (pomorskie)
Rekrutacja kandydatów z regionu Dolnego Śląska oraz Lusubuskiego do pracy za granicę (Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymanie długotrwałych relacji z pracownikami.Umowa o pracę, jedna zmiana 8:00-16:00Kontakt z pracodawcą: verwaltung (at) sachse-persponal.eu
HERZOG Sp. z o.o - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Logistyka, transport, fakturowanie, prace biurowe i administracyjne.Charakter zmian i godziny pracy do ustalenia z pracodawcąWymiar czasu pracy: pełny.Preferowana forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: inny (np. CV + list motywacyjny wysłać pocztą:bio-produkty (at) wp.pl)
Bio - Produkty Sp. Z O.O. - 2016-07-19 - Samlino (zachodniopomorskie)
Do uzgodnienia
TIMBER Piotr Sobczak - 2015-11-30 - Cierznie (pomorskie)
parac biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Puck (pomorskie)
szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
weryfikowanie, rozliczanie i analiza napraw gwarancyjnych, doradztwo techniczne dla klientów, współpraca z dostawcami części zamiennych na terenie Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wieluń (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec.: ochrona środowiska; staż pracy: 1 rok; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, dbanie o przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska, dodatkowo - prowadzenie dokumentacji kadrowej; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Toszek (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego, prezentacja i sprzedaż oferty turystycznej Biura Podróży Itaka, obsługa posprzedażowa. Miejsce pracy: Salon Biura Podróży ITAKA w Rumi (CH Auchan). Praca na cały lub pół etatu. Pracodawca oferuje: możliwość wyjazdów zagranicznych i podnoszenia kwalifikacji, atrakcyjny system premiowania, szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
MY FLY Witold Gulcz - 2017-11-07 - Rumia (pomorskie)
wyksz. wyższe magisterskie,min. 3 miesiące doświadczenia w rekrutacji, administracji i produkcji,znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ( zaawansowany w mowie i w piśmie),znajomość języka angielskiego 9 średniozaawansowany B2),znajomość procedur i dokumentów związanych z zatrudnieniem obcokrajowców;rekrutacja personelu z Ukrainyprowadzenie dokumentacji personalnej w języku ukraińskim, rosyjskim, wdrażanie pracowników, współtworzenie i realizacja wewnętrzna PR firmy, sporządzanie raportów, udział w projektach realizowanych przez HR
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Ociąż (wielkopolskie)
Przewóz ładunków w kraju i za granica.
P.H.U. MICHPOL MICHAŁ KWAPIS - 2016-06-29 - Gana (opolskie)
Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych (więcej inf. na str. mow-samostrzel.pl w zakł: BIP, ogłoszenia o naborze)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu - 2018-04-05 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w Czerwieńsku ul. Składowa 10. Obsługa kancelaryjna, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, przestrzeganie zasad obiegu informacji.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-03-22 - Czerwieńsk (lubuskie)
Naliczanie wynagrodzeń, księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów kasowych, sporządzanie dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziana specjalność - rachunkowość, mile widziane doświadczenie zawodowe.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie - 2017-03-01 - Reda (pomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Zatowarowanie i oznakowanie działu. Zapobieganie stratom. Rozbiór mięsa i porcjowanie kulinarne.Uzupełnianie i oznakowanie produktów w dziale męsnym. Dbałość o jakość i efektywność produkcji mięsa
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Marki (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Radom (mazowieckie)
sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, przygotowywanie wysyłki pocztowej, pomoc przy przygotowywaniu zastawień do GUS, wprowadzanie danych, segregowanie dokumnetacji księgowej, układanie dokumnetów wg określonych przepisów w teczkach osobowych, zestawień wniosków urlopowych, wprowadzanie danych osobowych, wypisywanie przelewów na ZUS, podatku, sprawdzanie poprawności zestawień ZUS ZLA, przepisywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pawłowice (śląskie)